Jump to content

orangefresh2

Membru
  • Content Count

    38
  • Joined

  • Last visited

About orangefresh2

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Yahoo
    adonys.mares@yahoo.com
  • Skype
    Adonys Mares

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Braila
  • Motocicleta
    -

Profile Fields

  • Interests
    -

Recent Profile Visitors

242 profile views
  1. Ca raspuns la ce a spus colegul mai sus , RAR ul recunoaste doar kitul de limitare Alpha Technik, ca e adus din afara ca e gata montat si luat din RO cu acte de romania, doar Alpha T. Astea se comanda chiar din Germania, presupun ca s produse in Germania, nu bag mana n foc. Oricum cei de la RAR au o baza de date destul de bogata si s ar putea sa ti puna , luand ex: hornet 2002 sau 2003, care pe un site are 71kw, pe unu are 70 samd, varianta lor pe care o au inregistrata la ei acolo, de aici si mai multi banuti sa treci cum vrei tu in acte, cu 70, samd....greu, ideea asta am avut o si eu , tot hornet cu 70 kw, dar am zis ca mai mult ma chinui, apoi am mers pe trio ul pe care il vrea lumea , cb500, er5, gs500...ai de unde sa ti alegi, si daca o sa incepi scoala, asta daca n ai inceput deja, o sa vezi ca e distractiva si aia de 500, si aia de 250..Iar acum nu mi am mai luat nimic ca e treaba asta cu virusul. :))
  2. Salut. Mai sunt pe forum cateva topicuri deschise. Dar de actualitate, iti spun urmatoarele: 1. iti trebuie o moto care nu depaseste 70 kw de fabrica, dar in acelasi timp trebuie sa indeplineasca si un raport greutate putere de 0.2 Ex: honda hornet de 70 kw din 2003. imparti puterea dupa limitare , adica 35 kw la masa motocicletei. undeva la 178 kg, si ti dau un raport de 0.19... 2. trebuie sa te duci la un service autorizat rar, singurul care se ocupa cu asa ceva, din ce am auzit pe forum acum putin timp este SFMOTO, cluj si bucuresti, au ei si kit, si tot ce trebuie. nu te va duce foarte mult ca si bani. Iti vor da ei la mana niste acte cum ca ti au montat kit ul si ca este in regula totul. Cu hartiile alea te duci la RAR ul tau si pe baza lor sigur iti vor face modificarea in CIVul motocicletei, astfel vei putea circula cu ea dupa ce termini cu RAR ul. Cel mai bine iei legatura cu baiatul de la SF, te va indruma el cu siguranta.
  3. daca nu voiau sa raspunda, nu raspundeau. cred ca si lor le face placere , mie unul mereu mi a facut . bineinteles ca le multumesc. Da , sunt destul de tanar si vreau sa ma interesez de ramura asta. daca tot am deschis un topic. fara suparare. o sa va informez si pe voi ce si cum am facut. sper sa nu fie de prisos toate informatiile astea si sper sa le si pun in aplicare cu un enduro cat de curand sa cutreier insula mare, daca categoria nu m a lasat virusu s o iau
  4. dupa multe incercari , le am pus cap la cap acum, mersi, si ppoate mai ajuta si pe altcineva :))
  5. in al doilea caz, daca nu am ITP, ma duc la RAR? acolo imi voi face ITP, sau pentru ce trebuie sa ma duc la RAR daca nu am ITP?nu ma pricep, de asta intreb.
  6. Nu o sa mi permit sa mi iau nou , dar o sa ma uit cat de curand la ceva SH, am vazut anunturi in care scria inmatricualt dar era "goala" motocicleta, cum ai zis si tu , sa nu le farame la prima iesire. Atunci asa am sa fac, mai ales daca si legea este asa cu norma de poluare. Daca este inmatriculat deja, inteleg ca atunci cand o sa vina timpul sa o inmatriculez si eu nu voi avea absolut nici o problema. Inca o intrebare. In momentul in care cumpar o motocicleta inmatriculata, sa spunem..ce acte trebuie sa imi dea vazatorul? Apoi, daca moto e usurata pentru off de toate accesoriile de strada, in momentul in care eu o cumpar, intai ma duc la RAR cu toate cele montate? si apoi ma duc sa o inmatriculez dupa ce imi da rarul omologarea sau cum..? scuze, dar nu stiu termenii , ce trebuie sa imi dea si cine, unde ma duc intai.. Daca ai putea sa mi faci un mic "circuit" de actiuni sa ma lamuresc si eu, si poate mai are nevoie cineva . Multumesc frumos.
  7. Salut. Vreau sa ma interesez mai mult despre tipul asta de motociclete. Am cautat tot felul de cuvinte cheie pentru ce ma intereseaza, insa n am gasit pe forum.Voi face referinta la un WR250. Acela l am vazut cel mai de aproape. 1.Ma gandesc sa mi cumpar un enduro (am permis cat. A2) sa l si pot conduce neaparat si pe sosea, deci trebuie sa fie inmatriculabil. Vad predominant anunturi cu motoare .."cu acte", si am inteles ca actele astea sunt un pas spre inmatriculare. Ce presupun aceste "acte", vreun certificat de omologare..sau??, nu stiu, nu vreau sa spun prostii, nu ma pricep. 2.Am inteles ca pentru inmatriculare sunt necesare acele acte, sa aiba far, stop, semnalizari fata-spate, claxon si suport numar. Acum nu stiu daca m am exprimat corect. Am observat ca majoritatea modelelor enduro au doar far si unele si stop, iar daca au si semnalizari, majoritatea le scot pentru a nu le rupe. La enduro se intensifica stopul pe frana cand franam?Avem acel modul pentru semnalizari pe ghidon, sau trebuie cumparat separat, si montat?De unde se cumparata. 3.De unde as putea cumpara un kit de semnalizari, plus tot ce mai este necesar daca pe enduro am doar un far si stop pe spate? (asta raportat la modelul mai sus precizat, WR250) Care ar fi pasii pentru a duce un enduro , la un enduro inmatriculat si perfect in regula pentru strada? Multumesc!
  8. Salut. Am vazut cb 500 rosu al domnului din pozele de mai sus. Cam care este limita inferioara de buget pentru unul in stare buna din Germania? Multumesc
  9. Ai voie, doar în locurile pe care le ai menționat mai sus.
  10. Ar trebui sa tii cont de: Să începi scoala, să începi să ți cumperi echipament, să ajungi măcar până la finalul scolii, <să ți iei motocicletă>. Nu are importanta de la cine o cumperi, contează să fie buna mecanic, mai apoi să ți placa și aspectul, și să aibă un preț corect. Încearcă să găsești și pe cineva care se pricepe.. cu care te poți duce la o mică verificare. De unde știi că Virago este aleasa. Poate nici măcar nu ți vine bine motocicleta. Intre timp încearcă să te urci pe ea. Daca nu poți ,site ul CycleErgo te ajuta sa ți faci o idee, să probezi virtual câteva modele, le compari..etc succes.
  11. Salutare. Te ocupi și cu adus mașini? E același prețul pentru consultanță și verificare ?
  12. +1, as avea si eu nevoie de niste genunchiere la un pret bun multumim
×
×
  • Create New...