Jump to content

orangefresh2

Membru
  • Posts

    103
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Yahoo
    adonys.mares@yahoo.com
  • Skype
    Adonys Mares

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BR/TM
  • Carnet moto din
    2019
  • Motocicleta
    Hornet, WR400 cu chiulasa
  • Numar Moto
    -

Profile Fields

  • Interests
    pescuit

Recent Profile Visitors

646 profile views

orangefresh2's Achievements

  1. Daca vrei 4x4, si sa fie si f sportiv si pretabil pentru concedii si drumuri, poti sa ti iei subaru wrx nou, undeva la 28k.
  2. O intrebare offtopic am si eu, daca nu deranjez, daca deranjez, scuze. Am nevoie de un jiglor marime mai mare pentru al meu wr400 cu keihin fcr 39(momentan am pe el 45). Sunt aceste jigloare interschimbabile intre 2 carburatoare la fel, dar acestea provenind de pe motorete a caror firma difera ?( de ex: cei de la nordica au f multe jigloare pentru keihin, diferite marimi, dar in descrierea produsului gasesc doar ktm, si foarte multe dintre modelele de ktm prezente in descriere au carburatorul pe care l am eu pe wr). Dupa "calculele mele" si cautari pe net, nu ar trebui sa fie nici o problema, acum va intreb pe voi, poate stiti sigur daca e in regula sa comand si chiar se potrivesc. Multumesc in avans, si scuze de off !
  3. Nu cred că există așa ceva de cumparat. Și nici de varianta asta n am auzit. Și nici problema ta nu pot sa mi o imaginez cum se desfășoară :)) Pui viermii normali Intr un borcan închis și îi deschizi pe malul apei. Asta e și gura soluție. Sau mai e o soluție dar nu mai e așa eficienta că un vierme care mișcă. Viermii opăriți.
  4. pe langa asta, multe nu se preteaza A2 pentru ca , kw/kg, raportul nu trebuie sa depaseasaca 0.2, inclusiv
  5. Deci zici că poate sa curgă și fără vacuum din rezerva? Nu funcționează robinetul meu greșit până la urmă. Mersi @raikk azi dimineață la 4 am desfacut pentru a n-a oară robinetul, și mi am dat seama că succesiunea in care am pus eu elementele nu a fost buna, când mă uitam pe gaurica pe unde ar trebui sa treacă combustibilul, eu nu vedeam supapa care lucreaza acționată de arc, cu arcul mascat. Eu vedeam arcul.. acum mai rămâne să cobor iar rezervorul din balcon și să l pun. Bafta!
  6. Salutare. Am intampinat o succesiune de probleme cu motocicleta acum putin timp. Una dintre ele este: alimentat motocicleta cu cca 5l benzia, comutat pe ON, tinde sa se opreasca la viteze mari, in urma unei accelerari, comut repede pe RES, isi revine si trage normal. La viteze mici si mers linistit, in momentele acelea, pe ON, funciona normal(cred), asta pentru ca putea sa isi traga putin cate putin din benzina din rezervor. Mai apoi am decis sa desfac si sa dezasamblez robinetul vrand sa inteleg cum lucreaza, daca il obstructioneza ceva(nu era infundat cu nimic in niciun orificiu), am scos si filtrul de comb. din acelasi orificiu din care am desurubat robinetul, era ok, l am suflat din toate pozitiile cu aer. Mai apoi l am reasamblat si am vrut sa vad cum functioneaza robinetul asta vacuumatic, si aici intampin, cred eu, noua problema: pe off, sta aprope etans inchis, picura foarte rar benzina din el, pe ON, tras din furtun cu gura sa fac vacuum, nu are debit deloc( asta pentru ca nu cred ca mai are nivel de benzina corespunzator in rezervor ) , iar pe RES, curge debit mare de combustibil fara sa fac vacuum. Nu ar fi trebuit sa curga doar cand fac vacuum? Am citit intr un alt topic mai vechi, ca ar putea fi rezerva pusa pe direct, si sa nu fie nevoie de vacuum. Luminati ma ca eu am ametit de la atata miros de benzina ..nici nu mai stiu ce cand si cum trebuie sa curga , cand a curs, cand n a curs..
  7. Salutare. Poate mai e cineva activ pe topicul asta. Si eu am avut cam aceeasi problema..si pana acum ce am facut a fost sa: umplu rezervorul cu vreo 5,6 l de benzina(stiind ca rezerva este de 3 si tot odata este putin peste, deci as putea sa o folosesc pe on, (ulterior nu am putut, murea in mers cand eram la o viteza de croaziera si voiam sa accerez mai tare) si trebuia comutata iar pe res, unde mergea cum trebuie. Vazand pe youtube cum fct. un robinet vacuumatic, am inteles ca in momentul in care ajunge in apropierea gurii paiului, nu mai are un flow atat de consistent al benzinei, si ar fi ceva normla..acum nu stiu daca este corect. Am dat robinetul jos sa l curat si sa l reasamblez de vreo 3 ori..voiam sa vad cum functioneaza acest vacuum, dar mai mult m am incurcat si ametit cu benzina. Acum e a 3-a oara cand am dat robinetul jos, si dezasamblat sa ma asigur ca am itneles cum functioneaza si ce sa vezi...cand il tin pe off, nu curge; cand il comut pe on, nu curge ca nu cred ca mai are ce, iar cand il dau pe res(mai am 1,2 l in rezervor), curge cu debit mare fara sa i fac vacuum..asta este de fapt noua mea problema..este normal sa curga cand e pe res fara sa i fac vacuum? Am mai citit intr un topic mai vechi ca unele robinete de felul asta au rezerva pe direct..ceea ce iar, daca e adevarat ma bucura, dar ma ingrijoreaza ca s ar putea sa nu fie ..si nu mai stiu ce sa ii fac.
  8. gasesti horneturi bune pe la 1500, maxim 2000..
  9. Salutare. De când am cumpărat hornetul, la viteze mai mari de 100km/h, aveam o fluctuație mica a acului indicator ,care, pe măsură ce creșteam viteza, o luă razna de tot( fluctuații haotice a acului, de data asta pe toată marja 0-2xx). Eu am crezut inițial că bordul nu e ok etanșat și pătrunde vând puternic la viteze mari. Până să fac treaba asta, să etanșez, s a defectat de tot. Rar când mai are impulsuri până la 20km/h. Am înțeles că este o treabă stric mecanica, nefiind nimic electronic. Câteva indicații,ce ar trebui verificat/ schimbat? Mă gândeam s Anu fie ceva slăbit in capetele terminale de la acel cablu.mulțumesc.
  10. @Catalin222, deci, până la urmă ce a fost :))?
  11. Salut geo. Merge un dam quick 2, sau cum se numește, cel la 150 Ron, mărimea 4000 e ok pentru de toate. Iar până la 200 de Ron, ia 150 m de fir monofilament. https://claumarpescar.ro/pescuit-la-feeder/fire-feeder/fir-trabucco-t-force-xps-method-feeder-0.25-150m.html https://claumarpescar.ro/pescuit-la-feeder/fire-feeder/fir-monofilament-advance-150m-0.25mm-6.1kg--2-13lb-clear.html. Trabuco XPS de .25 am eu pe o mulineta , nu sunt cine știe ce incantat, are memorie mare și rămâne foarte incalcit. Voi merge pe brandul sufix sau browning(e foarte interesant asta din următorul link) https://claumarpescar.ro/pescuit-la-feeder/fire-feeder/fir-browning-cenex-low-stretch-mono-0.24-mm-150-m.html. Merita o investiție Intr un fir mono foarte calitativ, după jonglezi tu cu înaintase textil, strune fine.
  12. doar ce mi am comandat fox titan, asta... ultimul model, am probat si bionic de la AS, dar e net superioara fox. protectiile stau exact unde trebuie si se regleaza foarte repede, fara scaiuri sau capse si alte prostii care se dezintegreaza in scurt timp eu am ~1.76 si 85 kg, constructie fara burta si mi vine perfect M, la fox si AS
  13. Eu consider ca nu merita. Daca asta e singurul lucru ramas de facut cu banii si cu timpul tau, atunci, da, altceva nu ai de facut. Eu mi as lua un scuter, e mult mai amuzant si mai comod decat o motoreta din aia de A1 + cum am spus si cei de mai sus, e foarte scump si va fi o mare bataie de cap intr-un an de zile. Mai asteapta putin, si ia ti A2 la 18 ani, nu vei regreta, si vei multumi tuturor ce te au sfatuit astfel. Eu mi-am multumit ca nu am facut asta(am fost exact in aceeasi situatie ca si tine+ aveam si sumele necesare pentru absolut tot).
  14. salutare geo, daca te referi la fir textil si pentru monturi de feeder, nu e o idee buna, mergi la finete cu monofilament sau in cel mai rau caz(in functie de imprejurarile acvatice :))) ) , fluorocarbon. la feeder trebuie sa salvezi cat de multe poti din montura, iar cu struna de textil, o agati si ti ai rupt tot idn cauza duritatii textilului. cu n monofilament fin, ai pierdut un calig , nu un ansamblu de cel putin 10-15 lei . fire intinse!
×
×
  • Create New...