Sari la conținut

marius84

Membru
  • Număr conținut

    86
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    radumamarius@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    kawasaki KLE
  • Numar Moto
    unul ca toate altele

Vizitatori Recenți Profil

511 citiri profil

marius84's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. multumesc la toata lumea pt sfaturi. o sa ma reorientez catre un sh
  2. Salut la toata lumea, incepatori , experimentati si nu numai. Am tot butonat netul in cautarea unor scutere de 125 si am dat de LINHAI Monarch 125, dar pareri sau posesori cu opinii despre aces scuter nu am gasit, decat ca e chinezesc si ca aceasta firma ar avea nu stiu ce parteneriat cu Yamaha. Voi ce parere aveti despre un astfel de scuter. Stie cineva mai multe. Daca il poseda cineva ne poate spune mai multe. Merita 1600 E nou sau cu banii astia ati lua altceva ?? Multumim anticipat Sanatate si ...asfalt uscat ! Ce am gasit eu : http://www.motociclisti.ro/date-tehnice/linhai-monarch-125/
  3. Multumesc inca o data, m-a pus pe treaba !!!
  4. Multumesc tuturor pentru raspunsuri. Sper sa nu fie mai mult de atat Tin sa mentionez ca rezervorul are 11 L masurati si remasurati ; presiunea in cauciucuri este conform standardelor. O sa schimb filtrul de aer , reglez carburile si revin cu un rezultat.
  5. Salut la toata lumea Am o problema care nu ma mai lasa sa dorm noaptea : am la KLe-ul meu din 91 un consum imens, am facut plinul si pana am atins rezerva am mers 87 Km (rezervorul are 11 L si rezerva 2,5 L, deci am mers 87 km cu 8,5 L). Am simtit ca m-a lovit ceva in moalele capului cand am vazut ca trebuie sa trec pe rezerva la 87 de km. Am scos carburatoarele, le-am curatat, le-am examinat din toate unghiurile, si totul pare OK. Le-am curatat, am verfcat toate suruburile. Filtrul de aer era intr-adevar murdar, imbacsit cu ulei, dar nu vad cum asta ar putea creste consumul in asa hal. Daca are cineva vreo idee ii sunt profund recunoscator
  6. Salut ,mi s-a intamplat si mie, si am gasit buba fara sa vreau : am ramas fara baterie . Cand bateria e pe terminate iti joaca acul turometrului, si nici nu iti mai invarte electromotorul cand vrei sa o pornesti, in schimb se aude ca un pacanit de mitraliera (alta comparatie nu am gasit). Solutia la mine a venit odata cu schimbarea bateriei. Dc bateria e ok, atunci cum au zis si altii, nu-ti vine curent constant in ceasul din bord, deci ceva din electrica. Bafta la solutionare
  7. multumesc rolly pt toate sfaturile. te sfatuiesc si eu sa-i ignori pe cei ce nu merita atentie
  8. Vreau viteza, dar sa pot urca si un deal la nevoie. Nu ma intelege gresit, nu vreau sa dau in extreme, nu vreau sa plec nici primul de la stop si sa fiu primul pentru 20 de metri, nici sa ma intrec cu motocicletele la drum lung. vreau sa fac scuterul sa atinga cca 90 km/h si sa-l pot folosi si de exemplu, pe transfagarasan sper ca dorinta mea sa nu-ti para absurda
  9. Ca sa va raspund la amandoi am carnet, scuterul e al fratelui meu mai mare, care nu are. De obicei se intampla invers, dar ce sa-i faci. Momentan ma axez pe gasit un Kit de 80cc care sa se potriveasca la Kymco agility 50, care e de fapt al fratelui meu. daca are cineva vreo relatie, link, etc, ii multumesc de pe acum.
  10. Intrebare pentru 'da'beorz' : Pot sa pun orice kit de 80 cc sau acestea variaza in functie de marca scuterului ? PS : multumesc de ideea cu kitul
  11. pentru cei ce nu au inteles ideea, ma refer la un scuter de 50 cc. Scuze ca nu am mentionat de prima data
  12. Multumesc foarte mult pentru lamurire. O sa iau o decizie corecta acum . Sper sa fiu si eu de folos cuiva la un moment dat.
  13. salut baieti ... si unele fete. Aveti idee cum pot sa-mi fac si eu motorul de 50 cmc sa dezvolte mai multa putere. De cand mi-am luat scuterul anul trecut am reusit sa-i scot limitatorul si in loc de 46 acum prind 65. E un plus, nu pot sa mint, dar ... stiti cu e, parca se poate si mai bine. Cineva mi-a sugerat ca caut o piesa numita CDI, e o piesa care sa gaseste pe motociclete, unele ATV parca, ma rog, si ajuta la marirea vitezei cica, dar nu am identificat inca un furnizor pt asa ceva. (am inteles ca se cam merge pe sub mana cu astea). Plus ca altcineva mai priceput in ale motoarelor mi-a spus ca i-ai afecta f mult ungerea acest CDi. Care va pricepeti, care ati reusit, va rog , un sfat prietenesc, si promit ca va las sa plecati primii de la stop !
  14. Salut pasionati ai sportului extrem pe roti mai mici . Sunt si eu curios daca stiti pe cineva care a facut (a incercat sa faca) Transfagarasanul pe scuter ? Cei mai experimentati dintre scuteristi sunt rugati sa-si dea cu parerea asupra traseului, daca se poate sau nu face un astfel de traseu in vara . Am inteles ca nu ar fi asa de greu, eu personal nu am mai fost pe transfagarasan de cand eram f mic si pe atunci eram intr-o dacie break. Daca Dacia a putut, un scuter nu e departe, nu ? ce ziceti ? Multumesc anticipat si . . . va doresc Banda LIbera !
  15. esti norocos, mie mi-au cerut 700 E, nou. E un pret bun avand in vedere ca pe un alt site am gasit la 900 E. Oricum ar fi, tot e mult pt mine, asa ca stau linistit Citind in graba nu am observat ca tu de fapt ma intrebai de diafragme pt carburator, credeam ca te referi la carburatorul cu totul. In primul reply am pomenit niste preturi referitoare la cat costa un carburator. Sincer despre diafragme nu stiu ce saspun, dar daca sunt chiar 300 de Euro mi se pare enorm. Scuze daca te-am incurcat si spor la cautat in continuare !
×
×
  • Creează nouă...