Sari la conținut

stefbure

Membru
  • Număr conținut

    50
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Brasov
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    BV 10 ZXN

stefbure's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. poate sa-mi spuna cineva daca se potrivesc 100% carenele de gsxr 1000 k1 la 750 k1fiindca ma bate gindul http://cgi.ebay.de/SUZUKI-GSXR-1000-GSXR1000-00-02-K2-Motorrad-Verkleidung-/180679090407?pt=Motorrad_Kraftradteile&hash=item2a115020e7#shId P.S. a reusit sa aduca cineva carene din china?
  2. am si eu nevoie de un kit de fibra de sticla(rasina,intaritor,tesatura)pentru o reparatie de carena stie cineva unde se poate gasi in brasov sau prin imprejurimi
  3. am si eu nevoie de un kit de fibra de sticla(rasina,intaritor,tesatura)pentru o reparatie de carena stie cineva unde se poate gasi in brasov sau prin imprejurimi
  4. poti sa-mi spui si mie o parere intre K1 si K4, ma intereseaza mai ales raspunsul la acceleratie in ture joase.eu am un K1 de 750 si mi se pare cam nervoasa(smuceste)in momentul in care are gazul inchis si accelerez foarte incet. te intreb fiindca de la K4 in colo au managementul motorului pe 32 de biti
  5. cine are un set de crashpaduri de K1-K3 sa le masoare si sa-mi dea si mie dimensiunile vreau sa-mi fac,am plasticele dar nu stiu cum arata celelalte parti(bucsi suruburi).vreau sa le pun pe un K1 de 750
  6. am ami luat o pereche sh si tot naspa sint(intradevar um pic mai bune).as mai avea de luat o pereche de la cineva dar nu prea ma trage sh fiindca daca mai dau gres o data o iau razna Mesaj completat nu pot sa ma zgircesc ca nu am de unde . astea care le am acum sint la limita de 0.3mm ce zice cartea.la frine usoare /normale nu sint probleme dar la frine bruste vibreaza fata destul de tare.inainte am avut o yamaha fzr600r iar la aia vibra asa doar cind eram la limita aderentei ci frina fata Mesaj completat intr-adevar am studiat un pic si cu vama nu e de glumit fiindca astia i-ti mai iau in plus vreo 30% (25% TVA+ min 6% taxe vamale)fata de cit dai pe el pe ebay.poti as-mi dai mai multe detalii despre cum a facut amicul tau?sau sa ma pui in legatura cu el sa -mi spuna el care e spilul? P.S. daca ajung in constanta te caut
  7. am un K1 de 750 si de cind il am am probleme cu discurile fata. din motive financiare nu pot sa dau 400E pe un set nou si m-am orientat spre ceva mai accesibil adica ceva chinezarii. are cineva montate pe motor asa ceva? cum se comporta? pun aici ceva link-uri de pe ebay http://cgi.ebay.co.uk/Front-Brake-Disc-Suz...3cac54a40a#shId http://cgi.ebay.co.uk/Brake-Disc-Set-GSX-R...3caafd5250#shId http://cgi.ebay.co.uk/SUZUKI-GSX1300-GSX-1...23084b475e#shId
  8. am sa incerc sa repasuiesc placutele si apoi sa vad sa masor din nou discurile sa mai curat inca o data etrierele cu toate ca atunci cind am schimbat lichidul de frina au mers impinse cu mina
  9. chiar daca am schimbat motorul urmaresc topicul asta cu interes.am o intrebare pentru @yo4hgx.deci motorul este un K1 de 750 si cind l-am luat avea o vibratie la frinare pe fata ce-i drept deranjanta dar nu imposibil de mers cu motorul doar ca trebuia sa ai grija de la viteze mai mari de 150 la frimari mai bruste.vibratia era nu fel de tremur al ghidonului un mic voblaj controlat oarecum de forta de frinare.motorul are amortizor de ghidon din fabrica din ala simplu fara nici un reglaj.probabil ca fara amortizor ar fi fost un voblav adevarat la frine de la viteze mari.mentionez ca nu simteam pulsatii in maneta de frinare(sau din cauza ca frina de la suzuki este mult mai elastica ca cea de la FZR se amortizau si nu le mai simteam eu) acum ce am facut eu.masurat discurile cu comparatorul si aveau bataie unul 0.4-0.5 mm iar celalat 0.8-0.9 mm(in carte da max 0.3mm) masurat bataie janta(ca se vedea cum bate cu ochiul liber) 2.5-3 mm(in carte max 2mm) verificat ax roata si este ok(l-am inlocui cu altul de la alt motor si bataia rotii nu s-a schimbat deloc). am dus la indreptat roata la un nene care a zis ca mai are 0.2mm bataie dupa indreptat.intradevar de-abia se vedea si daca nu stiai ce cauti nu-ti dadeai seama ca e strimba. apoi am schimbat discurile cu unele sh luate de la cineva de pe forum care zicea ca le-a avut pe o busa si le-a schimbat ca si-a pus wawe.dupa ce le-am schimbat nu le-am mai masurat pe astea noi dar il cred pe tip ca sint ok.schimbat lichid de frina.schimbat ulei amortizoare.desfacut jugul inferior verificat rulmenti uns rulmenti pus inapoi strins cu dinamometrica ca la carte.mentionez ca au ramas aceleasi placute vechi(saito sinterizate de la louis) si nu am facut mai mult de de 50km de la schimbari buun.acum dupa toate schimbarile frina se comporta astfel:la frinari puternice nu mai intra in voblaj dar se mai simte totusi o vibratie mica si am observat ca la viteze mica cu citiva metri inainte de oprire frineaza cumva in valuri(probabil de acolo acea vibratie la viteze mari).cin d imping motorul nepornit se simte cum freaca um pic un disc ce poate sa fie? sa nu se fi asezat placutele cum trebuie?cind am schimbat lichidul de frina pistoanele le-am impins cu mina inapoi.ce mai e de zis ca discurile au o depunere inegala de material(dungi gri-albastrui)si sint destul de uzate(striatii destul de mari) am sa incerc sa pun niste poze cu discurile.
  10. dupa cite mi se pare mie jumatate din puntea de diode (partea de jos) este polarizata invers
  11. sal un atelier care sa indrepte jenti unde este prin BV sau prin inprejurimi. nu e strimba tare are doar un opt de 2 mm (adica la limita cum zice manualul de reparatie)
  12. de vreo 2 saptamini am parasit tabara fzristilor si am trecut la suzuki (gsxr 750 k1) mai am un kit de ambreiaj daca este cineva interesat deci 1 buc garnitira capac ambreiaj si 1 buc set discuri pentru yamaha fzr 600r 94-95 sau yzf 600r 96- super pret (nu mai am ce face cu ele).detalii pe PM.pun si niste poze
  13. sal ai ajuns pina la urma la Bacau?cum a fost?
  14. sal o intrebare in special pentru yo4hgx am un fzr 600R si de ceva vreme adica cam de la sfirsitul anului trecut cind motorul este rece si ti pornesc se aude o bataie neregulata destul de tare care dispare treptat dupa vreo 3-4min.de fapte se manifesta astfel pornesc vreo 10 sec merge bine dupa care incepe sa se auda bataia care dureaza max 5 min pina se incalzeste motorul. cind e cald merge bine.cind il pornesc cald nu face. compresia este 11bari la toti cilindri.nu e de la ulei facea si cu uleiul de anul trecut si cu uleiul asta nou de anul asta.ulei nu consuma aproape deloc max 0.5L la 5000km.poate sa fie de la jocul dintre bolt si piston?
  15. am eu un set de discuri(ferodourile) si garnitura de la capac sint pentru modelul fzr 600R 94-95 model 4 jh se mai potrivesc la yzf 600R thundercat dar nu merg dupa cit stiu eu la modelele dinainte de 94. tu ce model ai?
×
×
  • Creează nouă...