Sari la conținut

misha'

Membru
  • Număr conținut

    238
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Munich DE
  • Carnet moto din
    2004
  • Motocicleta
    GS 1200, FJR 1300
  • Numar Moto
    bavarez

Informații profil

  • Motociclete detinute
    IJ 56, GS 550, VFR 750, CBR 1100 XX, VTX 1800

Vizitatori Recenți Profil

964 citiri profil

misha''s Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Salutare Imi cer scuze daca problema a fost deja tratata, dar nu am gasit un info up-to-date. Imi puteti recomanda un service in Bucuresti care sa poata face inspectia de 70k de km la un GS LC ? Cu putin noroc o sa ajung in tara pe 15 Iunie cu mobra si o sa fie exact in perioada in care o sa aiba nevoie de service. Mobra am luat-o la 67k si toate service-urile au fost facute de fostul propietar in germania. Cam la ce pret sa ma astept?
  2. Am verifcat si TPS-ul. Singurul senzor pe care nu l-am verificat ar fi Lamda senzor. Intre timp am facut 200 de km cu ea cu viteza de 100 si consumul a iesit 6 care e acceptabil. Inainte de drum am cuplat si regulatorul pt ca se pare ca merge. L-am testat cu vacumul legat si funtioneaza ok. Imi puteti da o recomandare unde as putea verifica in bcuresti la service asa din scurt ? Weekendul care vine trebuie sa o iau din loc iar.
  3. Vorbesc de MAP senzor. In manual nu am gasit nimic cum sa verific senzorul Lamda. Am verificat daca am coduri de eroare in ECU si nu are nimic. Nicio eroare.
  4. Am verificat, conform manualui e ok senzorul. Singura chestie ce nu am inteles este ca in manual imi da niste valori, 2.5-3.1 V dar nu spune daca cu motorul pornit sau doar cu contactul pus. Cu motorul pornit sunt in parametri respectivi. Cu motorul oprit sunt sub valori undeva la 2.0
  5. Salutare! Am o problema la vaca mea. Am facut un drum din germania pana in romania acum 2 zile. Pe drum am observat fluctuatii mari de consum. Am inregistrat cosum de la 5.3 la 8.5 in conditiile in care am pastrat acelasi ritm de mers(110-120 pe autostrada) Am mai observat ca a inceput sa scoata si fum negru(benzina arsa) cand bag mana in gaz. Am banuit ca este o problema cu regulator de presiune in rampa de injectie. Stiu ca este o problema comuna la ele cand pica valva respectiva. Se gaureste membra si suge benzina pe furtunul de vacum direct in admisie astfel crescand consumul. In Timisoara am blocat furtunul de vacum al regulatorului, practic lasundu-l deschis tot timpul. Dupa inca 500 de km consumul tot fluctueaza, deci nu cred ca e inculpatul. Banuiesc ceva senzor dar nu stiu de unde sa apuc cu verificarile.
  6. Nu am asa ceva - cred. Legatura dintre rezervor si sistemul de racire se face direct print-un furtun care vine din rezervor in gatul unde e busonul.
  7. Salutare Am constatat dupa ce am facut o tura cu mobra si motorul s-a racit (VTX 1800 2003) ca pe furtunul de retur - care intra in radiator pe sus (cel mai aprope de capacul de umplere) - se face vacum si furtunul e foarte "supt". Daca scot dopul isi revine. Am inteles cand lichidul e cald se expandeaza si creste presiune in instalatie, suprapesiunea fiind scoate prin furtunul care dupe in rezervorul de lichid de sub mobra. Cand lichidul se raceste se contracta si se face vacum dar in mod normal nu ar trebui ca acest vacum sa fie anulat cand suge lichid din rezervor? Din cate imi dau seama mobra nu suge si nici nu baga in rezervor nimic, insa nu sunt 100% sigur. Am incercat furtunul care duce la rezervor si este ok se poate sufla/suge pe el fara probleme. Am "inspectat busonul .. si pare ok.. dar nu prea imi dau seama ce as putea verifica la el. A patit cineva ceva asemanator ? Ceva ideei ?
  8. misha'

    Cineva din Bayern

    Salut. La asigurare conteaza mult varsta ta cat si experienta plus bonus malus. Cel mai bine faci o simulare pe unul din site-urile de profil si vezi exact ce oferte gasesti : https://www.check24.de/motorradversicherung/lp/vergleichen/?gclid=Cj0KEQjwldzHBRCfg_aImKrf7N4BEiQABJTPKGt0AeytaqxURINBX3pAYPg2gRBYCTuxfzkp4__f8MkaAgQ78P8HAQ&wpset=google_mot_100 PS: Numai pt exemplu, eu platesc la un VTX1800 pe tot anul cu Tailkasko vreo 230 de euro. PPS: Cu vremea de afara.. incep sa regret ca am luat pe un an )) Numai bine, Mihai
  9. Salutare! Imi poate face cineva o recomandare de parbriz pt un VTX 1800 din 2003? Ca intaltime eu am 1.80 deci banuiesc ca imi trebuie un pic mai mare ?! Planuiesc o tura mai lunga de 5-6000 de km vara asta si cel putin primii 2000 vor fi facuti pe autostrada, din motive de timp. Si deja incep sa ma gandesc ce imbunatatiri pot aduce pentru comfort. Pana acum am pe lista parbriz si spatar pt mine, ca pt pasager am deja. Multam!
  10. Foarte frumosa tura. Ce bags ai pe mobra ? Trunkul e hardcase ? Cum te-ai descurcat cu bagajele? Eu pe VTX am doua sidebags de aprox 30 de litri si sotia se plange tot timpul ca sunt prea mici Bine ea e si obisnuita cu fostul motor pe care puneam hardcase de 42 de litri.
  11. Da am ales un VTX 1800. Au fost mai multi factori care au cantarit. Nu pot sa ma pronunt acum in comparatie cu VTX1300 ca nu am incercat unul, dar sunt foarte multumit de 1800. Greutatea nu ma deranjeaza. Forta e destula, ciclistica .. pot sa spun ca e interesanta. Adica pasagera .. care are multi ani de mers in spate zice ca VTX-ul o sperie pe curbe cand il aplec Pana acum nu am dat cu scaritele de pamant.. deci mai e loc
  12. Da stiam de VTXcafe dar nici acolo nu am gasit. Din fericire m-a lamurit cineva pe un forum german. Deci poate intereseaza si pe altcineva.. lunigimea jojei.. practic numai tija de metal este de 13.5 cm Intre timp am contactat fostul propietar si a gasit si joja originala si mi-a trimis-o!
  13. Salutare! Maine ma duc sa vad un VTX 1800. Imi puteti spune la ce as putea sa ma uit/verific ? Merci » Post actualizat in 12 Jul 2016 06:53 A fost o vizitare reusita..adica .. mi-am luat vaca. Pana acum sunt placut impresionat. 34k de km, toata consumabilele sunt noi. Acum mai ramane de investit si sissy bar, coburi, si crashuri. » Post actualizat in 20 Jul 2016 20:43 O intrebare: Poate cineva sa masoare joja de ulei si sa imi spuna si mie cat de lunga este? Ma intereseaza doar batul in sine. Mobra mea a venit cu joja cu termometru si nu stiu exact cum sa citesc nivelul de ulei pe ea. Nu are nicio indicatie, si nici speciala pt VTX.
  14. @Adixgl: Yey more things to read ... glumesc Merci de linkuri Tocmai am aflat ca VTX 1300 are carburi Not a deal breaker dar worth considering
×
×
  • Creează nouă...