Jump to content

chemical

Membru
  • Content Count

    90
  • Joined

  • Last visited

About chemical

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bistrita
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    honda africa twin

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    honda transalp

Recent Profile Visitors

422 profile views
  1. @l.u.v cam tot 300 euro ma costa si pe mine un drum de 3000 km si vad la fata locului daca imi place mobra sau nu. @Motologistic, nu sunt foarte disparat, am un transalp deocamdata, dar vreu altceva @fighter, ma intereseaza doar modele adventure bmw 1150 sau 1200, Ktm 990 ... alte modele nu imi vin acum in minte, sa ma incadrez in 7500 euro
  2. Multumesc DeVazut_TM, cu zigzag am vorbit anul trecut, din pacate atunci o intervenit ceva si a trebuit sa sic pas motocicletei. Din fericire pt mine acum s-au aliniat astrele si pot sa imi cumpar una. Daca nu gasesc in timp rezonabil un 1150 gs adventure, o sa ma reorientez catre 1200 gs adventure, Ktm 990 adventure sau alt adventure de 1000 cc sau mai mare
  3. Inainte de a face un drum de 1000-1500 km X 2, puna in Germania sau Italia, imi incerc norocul si aici. Asa cum scrie si in titlu, caut sa cumpar un BMW R 1150 gs adventure, nu ma intereseaza gs-u simplu. Caut o motocicleta in mintile ei pe care sa ma pot baza intr-o tura in Maroc. Nu ma intereseaza km atata timp cat se poate dovedi ca sunt reali si service-ul a fost facut la timp. Ca si buget am 6000-6500 euro dar se poate suplimenta. Astept oferte aici sau pe pm
  4. Revin cu o rugaminte, este vre-un posesor de 1150 gs adventure amabil sa ma lase sa ma urc pe motocicleta lui 2 minute sa vad cum stau pe ea la cei 1,91 m inaltime ai mei
  5. Este vre-un posesor de 1150 gs adventure amabil sa ma lase sa ma urc pe motocicleta lui 2 minute sa vad cum stau pe ea la cei 1,91 m inaltime ai mei
  6. Buna ziua la toata lumea de pe acest forum, sunt pentru prima data pe aceasta sectiune a forumului si as dori sa vaa adresez cteva intrebari daca este cineva binevoitor sa imi raspunda. Puna in urma cu putin timp a fost fericitul proprietar al unei honda africa twin, acum sunt in cautarea unei noi motociclete si m-am oprit asupra BMW R1150 gs musai adventure si KTM 950/990 adventure. Legat de BMW m-am c-am dumirit, urmeaza numai sa ma mai urc putin pe unul. Intrebartile mele legate de KTM 950/990 adventure sunt: - care sunt punctele ei slabe, ce ar trebui sa schimb in cazul in care cupar una pentru a sta linistit ca nu raman cu motorul in drum (planuiesc o tura in Maroc in primavara) - daca este cineva mai inalt si imi poate spune cum este pozitia la condus pe distanta mai mare, eu am 1.91 m inaltime. Prin bunavointa unu poseser de ktm 990 din Bicaz m-am urcat 2 min pe una intr-o benzinarie in Gheorgheni, ii multumesc inca o data pe aceasta cale - care dintre cele doua modele 950/990 este mai comoda in on road (presupun ca in off road ambele se comporta bine) - exista pentru aceste doua modele kit de coborat scaritele (presupun ca am nevoie pentru a sta comod in picioare pe scarite) - cam cat costa o revizie complecta si cat de complicata este mentenanta pentru aceste doua modele Va multumesc
  7. Inaltatoare de ghidon, am exact acelasi model de 20, 40 si 50 mm pt chidon de 22mm cat aveam pe africana. Pt noua motocicleta ma gandeam la modelul asta http://www.heavyduties.ro/accessories/ Chitul de scarite nu stiam exact cum arata, nu trebuie coborate si levierul de frana si schimbatorul de viteze ?
  8. @gabysor multumesc pt amabilitate, saptamana asta nu pot dar saptamana viitoare as da o fuga puna la tine, din cate am vazut la profilul tau esti din Suceava, nu prea departe de mine. Am gasit un 1150 gs adventure in Polonia, pare in mintile lui si pretul e destul de ok. Daca gasesc cu ce sa il aduc m-as duce dupa el. Gabysor imi poti spute te rog de unde ti-ai luat kitul de coborat scarite ? Inaltatoarele de ghidon pot sa mi le fac singur pe CNC din aluminiu. Sunt ceva probleme cu furtunurille de frana si ambreaj, trebuie lungite ? La africa twin nu puteam sa inalt cu mai mult de 2 cm ghidonu pt ca nu permitea furtunu de frana si cablu de ambreiaj si am renuntat puna la urma pt ca cei 2 cm nu erau suficienti incat sa stau comod in picioare
  9. @switch si @dezamagitoru, va multumesc amândurora pentru raspunsuri. O sa iau legatura si cu dan_cata sa ii cer si lui parerea. Deocamdata sunt tot nehotarat ce sa aleg intre 1150 gsa si ktm 990 adventure. As dori pe aceasta cale sa rog un posesor de 1150 gsa daca are bunavointa sa ma lase sa ma urc 2 minute pe unul sa vad cum stau pe el la cei 1,91 m inaltine ai mei. Pe un ktm 990 adventure m-am urcat pt 1 minut cu bunavointa unui domn din Bicaz cu care m-am intalnit intamplator intr-o benznarie in Ghiorgeni si pozita e cumva asemanatoare cu cea de pe africa twin, pozitie pe care eu m-am simtit foarte bine in comparatie cu pozitie in care stau pe un 1150 gs clasic
  10. Multumesc pt raspuns, nu stiu ce motocicleta ai tu, dar ai putea sa imi zici cu aproximatie cat ar costa o revizie generala la un r1150 gs adventure, daca ar trebui sa inlocuiesc ( sau remedia ) tot ce ai zi tu
  11. @switch poti sa imi spui te rog care sunt aceste 6 probleme la BMW ? Sunt in cautarea unei noi motociclete dupa ce am vandut africa twin-u. Acum oscilez intre BMW R1150 sau 1200 gs dar neaparat adventure si KTM 950 sau 990 la fel adventure.
  12. Daca bine imi aduc aminte t5 am folosit eu pentru tripmaster, dar nu sunt 100% sigur, a trecut ceva timp de atunci. Daca le gasesc ti le trimit pe toate dar nu mai stiu pe unde le-am pus, le-am cautat acum la job dar sunt aici, o sa mai caut dupamasa si pe acasa si la garaj
  13. @raoul serban, daca e ca si cel care lumineaza ecranul tripmasterului, am cumparat eu in urma cu ceva timp vreo 10 bucati, era 50 de bani unu si nu avea vanzatoarea sa-mi dea rest
×
×
  • Create New...