Sari la conținut

spiders2066

Membru
  • Număr conținut

    187
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    suzuki sv 650sx
  • Numar Moto
    IL-03-PAB

Informații profil

  • Motociclete detinute
    1

spiders2066's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu am pățit treaba asta de mergeam cu uleiul taras și a fost de la întinzător de lanț de distribuție de la cilindrul spate, se slăbise un șurub nu știu cum naiba dar s-a slăbit, l-am strans și gata am remediat problema.Ia de verifica, este o poziție cam incomoda dar iți faci loc.
  2. E la operațiunea asta nu am auzit pe nimeni sa se bage, sfatul meu ar fi totuși sa apelezi la un mecanic Bun. Bafta!
  3. Dacă ai ghidon, jug și nu mai știu dac nu cumva iți mai trebuie un cablu sau conducta de frana mai lunga și o poți face și tu acasă sau la ore mecanic priceput nu este mare inginerie.Conversia ăsta a făcut User-ul Tija și conversia o poți face dacă esti din Buc.la user-ul Otoman are service pe la podul Fundeni.
  4. Dacă o faci acasă este adevărat trebuie sa desfaci radiatorul sa îl lași un pic în jos,carene dacă este cazul,ventilator dat jos,claxon pana iți faci loc suficient sa iți intre cheia,pe radiator trebuie sa pui un carton când lucrezi pe acolo sa nu strâmbi fagurii aceeia. Dar la service ar trebuii sa aibe o cheie mai mica și subțire ce intra prin spațiul acele dintre cilindru și radiator și asta ușurează mult procedura. Am schimbat și eu de 2 ori bujiile acasă și îmi trebuiau 3-4 ore sa fac toată operațiunea și multa răbdare dar când am văzut cât de simplu este cu cheia aia am înnebunit.
  5. Bujia este deja deja dusa nu se mai aprinde trebuie schimbată. Schimb - o și vorbim. Am sa pun de cu am timp sa fac. ;-)
  6. Fratilor mai cititi cate ceva pe forum inainte sa va aruncati capreoare la taiat in mainile vreunui mecanic "priceput". Inca mai sunt multi meseriasi ce iti umfla capul cu diverse prostii ca are aia si pailalta sa iti ia banu' cand colo motoreta are alceva mult mai simplu si mai ieftin de rezolvat,asta este problema incepatorului, se duce la mecanic si mecanicul este Dumnezeu,mai ales daca este de la vreo reprezentanta, Retineti!!!! nu este asa mereu!!! Problema colegului de mai sus este clasica SV prima generatie bujia fata nu se mai aprinde si daca nu se mai aprinde automat merge intr-un cilindru automat la jumatate si cu puterea si cu relantiul cu tot,probabil a luat apa in decursul timpului si a cedat pana la urma,trebuie sa iti faci o aparatoare pentru bujia fata pentru ca tot o sa ai probleme mai ales pe ploaie,vad ca esti din bucuresti ne putem vedea sa iti arat ce am eu. Deci aviz incepatorilor nu va place sa va bateti capul prea mult cu probleme de mecanica,sau cu forumul, GASITI-VA UN MECANIC CAPABIL PENTRU CA PANA LA ALA CAPABIL O SA VA MANANCE CAINI DE BANI!!Am fost in situatie credeti-ma si nu zic hop ca poate o sa mai fiu.
  7. Si pentru cine vrea un consum si mai mic se mai poate umbla si la carburatie sau injectie dupa caz dar se va simti in acceleratie,motoreta nu va mai trage atat de agresiv. Imi aduc aminte acum 2 ani am fost la service pentru o curatare,sincronizare carburatoare iar tipul de acolo ma intrebat daca vreau sa traga motoreta mai bine dar se va simtii in buzunar un pic,eu am zis ca daca nu o sa creasca consumul cu mai mult de 1% este in regula si dai inainte, a dat acele de dozaj al benzinei pe un amestec mai bogat. Deci cand am plecat de la service am zis ca nu este adevarat, mai mai sa imi sara pe o roata in acceleratie si cand luam mana din gaz rupea aderenta spatele de necrezut. Dar, exista si un dar, consumul era cu 2% mai mare in regimul meu de mers in apropierea legalitatii, inainte imi consuma cam 5% acum din 7% nu iesea. Bineinteles ca acele ace se puteau regla si pe amestec mai putin bogat insotit de o acceleratie mai slaba,consum mai mic. Intamplare haioasa: A fost fratemiu' pana la mare cu ea,el merge mai tare,batran si nebun, i-am spus de consum dar se pare ca pe o ureche ia intrat pe una ia iesit si a ramas fara benzina de vreo 2 ori pe drum.. Parerea mea este: Nu exista adrenalina fara consum! Vrei senzatii te scarpini in buzunar, vrei consum mic renunti la o parte din placerea ce ti-o poate oferii acest motoras.
  8. Salutare baieti! Intrebare: Cine doreste sa isi schimbe Sv-ul 650 N cu Sv 650 S? Asta este fiara.
  9. Ne adunam si noi la un suc natural de struguri fiert pe anul asta?
  10. Da,frumos ii mai sta cu pintenul ala si husa de rezervor este o frumusete ;-) Si totusi ce zice SV la km astia! Nu te panica,ca deobicei se fac greseli,iar unele lucruri nu se pot face acasa..Urmatorul pas gaseste un electrician bun,daca se pricepe si la motorete este perfect!Bafta!
  11. Ca mult a mai durat sa ii pui si ei o toba pe masura !!
  12. Am vorbit cu vacarul ce isi pastea turma pe acolo si mi-a zis ca i sau pus bete in roate omului ce vroia sa faca circuitul de catre localnici,acolo fiind cam un islaz al comunii.Dar puii mei daca asta era islazul comunii cum dracu l-a cumparat asta si a mai si inceput o lucrare.Dubios... Sa ne aducem aminte ca ai nostri ca brazii fac 3 km de autostrada in 10 ani!!
  13. Poze proaspete de la Adancata .Se pare ca nu se misca nimic.
  14. Deci verifica nenorocitul ala de releu,ca ai sa sulfatezi/strici si noua baterie,din cate stiu pentru a-ti da garantie la baterie trebuie sa te duci cu motoreta sa ti-o masoare deci rezolvii 2 dintr-un foc si baterie nou cu garantie si afli daca ai bulit releul asta in caz ca nu stii ce si cum se masoara dracaneaua.Dar cum spune proverbul"Ce isi face omul cu mana lui ..." mai bine masori si tu acasa. Bafta!
  15. Dupa sunet pare ca bateria este descarcata.cel mai bine masoara bateria si daca ai sub 12.5 V,nici sa nu te gandesti ca o sa iti invarta motorul.Pune-o pe redresor sau cu ajutorul unor cabluri la alta motoreta sau auto si ar trebuii sa o resuscitezii.Bateria dupa o noapte de repaus la masurare ar trebuii sa aive minim12.5. Vezi ca problema este posibil sa fie mai grava adica,daca zici ca ti sa descarcat asa de repede este posibil sa ai releul de incarcare belit si tu mergi acum pe curentul din bateria ce in curand se va belii si asta iar acest sir al stricaciunilor continua cu electromotorul si toata instalatia electrica inclusiv. Trebuie sa verifici neaparat si releul de incarcare,vezi ca este in manual tutorial ce si cum,Bafta si sa revii cu feedback!
×
×
  • Creează nouă...