Sari la conținut

ionutvifo

Membru
  • Număr conținut

    43
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2006
  • Motocicleta
    Skipper 150cc

ionutvifo's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Va salut. Caut de cateva zile manualul pentru o yamaha cygnus R 125 00-03'. Eventual contracost. Multumesc.
  2. Adica scanteia se produce pe ceramica care izoleaza electrodul.Sper ca m-am facut inteles. Am facut distanta si se pare ca acum merge.Am inlocuit si bujia care dadea scanteie aiurea cu una din primele bujii care le-am schimbat. Trebuie sa mai verific si carburile,se pare ca trage aer prea mult. Oricum,va multumesc. Mesaj completat Mai am o intrebare. Ce compozitie sau ce silicon as putea sa pun in regulatorul de tensiune?A mai facut cineva asa ceva? Izolatia din regulator era cam casanta,dar nici ca piatra nu era. Multumesc pentru orice sugestie. Mesaj completat Mai am o intrebare. Ce compozitie sau ce silicon as putea sa pun in regulatorul de tensiune?A mai facut cineva asa ceva? Izolatia din regulator era cam casanta,dar nici ca piatra nu era. Multumesc pentru orice sugestie.
  3. Bobinele de inductie mi le-au dat cu tot cu aprindere noi. Aprinderea este cumparata din Cehia printr-un amic.Cei de acolo spun ca functioneaza bine aprinderea pe motorul asta. Bujiile sunt NGK DPR9EA9.
  4. Va salut. In urma cu ceva timp mi s-a ars aprinderea si regulatorul de tensiune dintr-o data in timp ce mergeam.In loc de aprinderea originala am pus aprindere SPARKER TCI-P4 cu tot cu bobinele de inductie noi,iar regulatorul am reusit ca sa-l repar eu. Problema este ca imi distruge bujiile,lucru pe care nu-l mai inteleg.Primul rand de bujii le-am schimbat,am zis ca poate o fi vechi,dar si pe cele noi vad ca le-a terminat.Nici macar nu am apucat sa merg cu motorul.Scanteia nu o mai da in capul electrodului,ci pe langa el. Am mai observat ca la ture de peste 6000 mai da rateuri,in schimb mergea bine. Apelez la voi in speranta ca cineva poate sa-mi dea vre-un sfat. Va multumesc,
  5. Saluatre. Spuneti-mi si mie cum se seteaza bordul la un Gilera DNA 50cc,sa fac din mile in km/h?Scuterul este adus din Anglia.
  6. Va multumesc pentru raspunsurile date.Pana la urma am masurat cu lera de 0.05mm si merge bine,doar ca se aude un troncanit la ralanti calm,daca il urc putin ralanti-ul nu se mai aude troncanitul acela.Tind sa cred ca este din ambielaj sau rulmentul de pe partea cu ventilatorul. Dar inainte sa-l desfac poate a mai patit cineva defectul acesta,si care a fost buba. Multumesc si va salut cu farul.
  7. Puteai sa fi mai politicos.Nu cred ca am vorbit cu tine in termenu' asta:''BA''.
  8. Va salut. Va rog sa-mi spuneti ce distanta trebuie sa fie la supape?Este 0.05 sau 0.5mm?Amandoua supapele se regleaza la fel? Scuterul este al unui amic care are probleme cu el la pornire(la rece).Am observat ca daca reduc relantiul(relanti calm)are un zgomot repetat(troscanit)pe partea cu ventilatorul.Oare sa fie rulmentul?Ca daca maresc putin relantiul dispare troscanitul acela.Mai are o problema(cred)cu incaracarea bateriei,si anume daca scot borna + de la baterie si masor cu multimetru am 6,5v,normal trebuia vre-o 13,8v daca nu ma insel. Va multumesc. L.E. Se pare ca nu am postat unde trebuie,rog un moderator sa-mi mute topicul la ''service scutere''
  9. Eu caut de cateva zile manualul de la un Piaggio Skipper 150cc,2T fara niciun rezultat.
  10. Salut. Pentru Piaggio Bravo(ciclomotor) pune bujie NGK B6HS. Banuiesc ca este cu filet scurt ceea ce-ti trebuie. Succes.
  11. Pana si bujia este noua este un NGK B9ES.Acum vreo 3 ore am incercat sa-l pornesc si nu a vrut nici sa-l rogi.Am pus o carpa la filtrul de aer si a luato imediat,dar totusi nu-mi merge rotund.Si e incomod rau sa-l pornesc asa pt ca trebuie sa-i dau o parte din carena jos. Spuneti-mi va rog la ce treapta trebuie sa pun siguranta aceea de la cuiul de acceleratie.Acolo am 5 nivele pt siguranta,la mine este pe cea de a treia(jumatate).Nivelul cum trebuie reglat?Clema aceea de la plutitor am lasato dreapta,ci nu am deplasato mai sus sau mai jos.Cateodata imi mai curgea benzina din carburator,cred ca pe la supraplin,da' nu mereu. Eu cred ca carburatorul asta este dereglat de nu-i mai dau de cap.
  12. Nu stiu cat de greu ar trebui sa mearga la rece,ca are si un prieten o gilera,cei drept este de 50cc tot 2T dar cat de frig este afara a lui porneste la automat din prima. Culmea este ca eu nu'l pornesc la automat ci la pedala dimineata.Zic sa nu-i omor bateria.(cu toate ca e noua si ea).
  13. Salutare. Mai oameni buni pe mine m-a disperat motorul asta cu pornirea dimineata.Porneste foarte greu,si dupa ce o ia are relantiul foarte calm,zici ca da sa se opreasca,iar dupa cateva secunde incepe sa-si revina.Normal nu trebuia sa se tureze? Am scos nenorocitul ala de soc electronic,l-am lasat sa se raceasca apoi am pus contact,si am observat ca cuiul ala coboara in jos dar foarte usor,cam in 30-40 de sec.coboara la maxim.Teoretic eu zic ca functioneaza socul.Pe carburator mai am o sonda care este filetata pe corpul carburatorului,si are alimentarea in paralel cu socul(pe aceleasi fire)am observat si la asta ca se incalzeste cand pun contact,deci functioneaza si sonda.Carburatorul este MIKUNI VM20. Mai mentionez ca setul motor este nou,pompa de benzina noua,galerie de admisie noua,carburator spalat-suflat. Am facut reglajul de la aer carburator cu motorul cald dar nu se cunoaste mai nimic in timp ce invart de el,doar cand il strang de tot se balbaie,in rest nu se simte nimic.Lam lasat la 2,5 ture. Este cineva care a mai avut problema asta? Multumesc anticipat
  14. Pana la urma ce fac?Schimb si cilindrul cu unul nou nu?nu cred eu ca se gaseste camasa pt cilindru.Cred ca un set nou ar rezolva problema.
×
×
  • Creează nouă...