Eu am z1000sx 2014.
Incerc sa iti raspund la cateva chestii pe care l-am vazut pe aici:
1. Nu e un touring adevarat (inainte am avut FJR), e o amestecatura ciudata cu care insa m-am obisnuit super rapid si imi pune zambetul pe fata de fiecare data. Am facut de 2 ori pana acum Bucuresti - Viena in aceeasi zi, fara probleme notabile. Singurele lucruri deranjante sunt pozitia semighidoanelor (si nu se poate schimba), farurile destul de slabe si saua e mai tare decat a unui touring.
2. Vibratiile la 6000 sunt prezente dar se plang de ele doar cei care o vad doar ca pe o motocicleta pur touring ceea ce nu este. Nu m-au deranjat niciodata si acum am scapat de ele oarecum neortodox si neintentionat. (headers Akra)
3. Nu ai unde sa faci test ride in Ro. Inainte de a o cumpara am fost la un fost client United sa o vad. Was enough.
4. Protectia la vant nu este ... touring like. Nu poti sa o compari cu FJR, de exemplu. Americanii au pus niste parbrize imense pe el, chiar si motor pentru actionare electrica, dar mi se pare overkill si strici farmecul motorului.
5. Nu poti sa pui (de fapt tu poti, dar Kawa recomanda foarte explicit sa nu o faci) si cutii laterale si topbox. Din punctul asta de vedere, modelele >=2014 au un mare avantaj estetic.
Eu am luat-o pentru drumuri lungi, pentru ca voiam sa ajung in confort in Alpi si, odata ajuns acolo, sa pot sa las bagajele in camera si sa imi vad de curbe. E perfecta pentru jobul asta, cu conditia sa nu mergi cu pasager (ceea ce eu nu fac). Daca mai ai intrebari, PM.
PS: si dap, estetic imi place si mie la nebunie