Sari la conținut

perseu77

Super Membru
  • Număr conținut

    577
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Not Telling

perseu77's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. perseu77

    Yamaha Xj

    Cam slabutza activitatea la Diversionisti.. probabil ca inca baga zeci si dute de km pe asfalt cu moto, nu? ca si asta vara. Folosesc oportunitatea de a merge in acest frumos sezon autumnal pana la prima zapada, cum am facut eu anul trecut, am mers pana cand ningea, zi de zi.. si stiam de ce. Acum, ma pomenesc si eu sa vorbesc pe aici, un fost diversionist, care nici macar motocicleta de nicio culoare nu mai am !
  2. Dane(vs Batranu'), pt ca sunt cunostinta de a matale... nu era vorbe in ecuatie de tine ci de o alta persoana- Ovidiu R. care era cu nr 13 in ierarhie si care la cateva zile dupa ce am observat asta facu accident cu Honda lui NTV la Adjud, accident de care stii poate si tu si Bobby- s-a scris si un topic la "accidente". Accept scuzele de rigoare. Pt cel care intreba de multiple personalitati, imi dau seama ca a tras logica concluzie ca suntem din acelasi oras (de curand l-am schimbat) si ca aveam aceeasi motocicleta- pt ca Batranu a luat-o de la mine. Sper ca s-a elucidat situatia si imi pare rau ca nu am mai intrat de mult pe acest site. Bafta
  3. perseu77

    Accident Adjud

    Revin, accidentul s-a produs nu vineri, ci sambata la ora 08.00 la 3 km din iesirea din Adjud spre Onesti. Am scris Vineri ca asa mi-a spus cineva din familia lui care era cred in stare de soc. A fost deja ieri, luni operat- mana stanga fracturata in 2 locuri- antebratul. Mi s-a spus cum spunea si un antevorbitor ca e un ortoped f. bun acolo, care era de garda cand s-a produs accidentul. Piciorul , nu mai stiu care e luxat si pus in atele , imobilizat din sold. De sange deci nu are nevoie,adica de donatori, nu e cazul. Are diverse contuzii, echimoze si plagi la nivelul extremitatilor oaselor, fetei. Regiunea inghinala e contuzionata puternic de la impactul cu rezervorul, ceea ce e nasol... Am inteles ca are dureri foarte mari, si caldura din salon il streseaza mult. Motociclistul era echipat f. bine, casca de 300 si ceva de eu l-a protejat foarte bine, cica a "muscat"tare din asfalt, la fel si manusile lungi si cu protectii -bonturi de plastic l-au protejat bine, cismele cu protectii la tibie... si genuncherele. Daca nu ar fi avut genunchere nu mai avea nici rotula acum si situatia era mult mai grava. Vinovatul e un "baietash" care se intorcea din Italia acasa la Barlad, dupa ce condusese 2 nopti, datorita oboselii a scapat controlul volanului si la 10 m de motociclist a intrat pe contrasens. Nu a mai putut astfel niciunul sa franeze si impactul frontal a fost pe masura. Motocicleta avea 90km/ora. las pozele sa vorbeasca .................................................
  4. perseu77

    Accident Adjud

    Din ce am discutat cu frate-sau dimineata il opereaza pt fractura de la mana... l-am sunat si pe accidentat dar nu raspunde. Daca are nevoie de sange te anunt ,sper sa nu fie asa grav.
  5. perseu77

    Accident Adjud

    Vineri , nu stiu ora am inteles ca a fost accidentat un motociclist pe care il cunosc, Ovidiu R. (29 ani) care e originar din Tecuci. Se ducea la Sibiu la un concert rock. Soferul unui autoturism a adormit la volan, a intrat pe contrasens si l-a lovit in plin pe Ovidiu care acum are fractura deschisa la antebrat si un picior luxat si pus in ghips. Este la spitalul den Adjud Atat am putut afla. motocicleta, o Honda NTV de 650 cc din 1995 esta acordeon facuta. Ovidiu trebuie operat. insanatosire cat mai rapida.
  6. Dintre cele trei branduri de motorete ti-as recomanda GS-ul, eventual unul din 2002. Consuma sub 4% ceea ce se preteaza la criza de azi .
  7. se mai pune acum in calcul si pretul carburantului. Un F 650 GS din 2002 incoace cu injectie la drum de asfalt ia la mers intre 80-90 la ora si 3.1 % fata de un TA care probabil ia 4,5 %. Iar daca BMW-ul il bagi putin si offroad ajunge si la 3,8 %.
  8. Nu imi vine sa cred ce s-a intamplat! Sper cu atatea probe sa se faca dreptate, daca nu "ochi pentru ochi, dinte pentru dinte" . Porcul ala trebuie sa plateasca.
  9. Aoleu, l-ati pus pe Ovidiu Rau (in Flames) pe pozitia nr.13? sper ca nu f intentionat! Sa vedeti daca el vede ce se va "opari", chiar de abia a venit din escalada de pe Monte Carlo. Sa vedeti ce "puii lui " va trage si ce "isi va baga mana in... "
  10. perseu77

    Yamaha Xj

    Eu cand am schimbat uleiul Vittorino,l-am lasat sa se scurga 12 h si credeti-ma ca in acest interval, de la scurgerea care parea completa pana la pus ulei in baie au mai picurat vreo 20-40 ml. iti raspund cat ma pricep la intrebari: 1- Pe ce parte ai auzit acele site desprinse in toba? Daca pe stanga e posibil sa ai lantul slab si sa iti loveasca undeva pe langa pinionul mic si ai impresia ca are toba respectiva o buba. Parerea mea e ca sa dai tobele jos, dureaza 10 minute maxim si sa le zgaltai...cred ca ai tobe originale. Asa iti dai seama daca s-au desprins sitele. 2. E mult sa pape atat ulei intr-o singura zi- sa spunem 400 ml..ce cred eu si probabil si altii de pe aici care citesc. Becul rosu se aprinde in cele mai inoportune momente, probabil in dimineata aia ai lasat moto pe cricul lateral-stanga si senzorul e pe dreapta, uleiul era mai gros, rece si e scazuta poate si presiunea in baia de ulei si se aprinde...La mine se aprindea cand nu te asteptai si pana la urma m-am invatat cu el si moto nu a avut nimic. Oricum motorul de XJ papa ulei... cand ai completat cu aia 500 ml era bine sa fi tinut cont de 2 aspecte: a. cat timp s-a scurs si cati km ai mers pana la aceatsa completare- eu completam cam 50 ml l 1000 km b. cum zicea un antevorbitor, fereastra aceea de vizitare e inselatoare... eu am pus la fel ulei odata ca aveam impresia ca e prea putin si dupa ce am mers era peste nivelul maxim, cu uleiul cald. Da, mai trebuie sa te uiti si pe sub motor, eventual la garnitura de chiloasa, aia se mai crapa de la vreme si mai scapa si pe acolo, avand in vedere ca e motor racire aer...mie pe la garnitura ia imi scapa frecvent, lacrima, dar era putin... cam la saptamana stergeam lamelele bloc-motorului.
  11. perseu77

    Yamaha Xj

    Mie mi-a facut putina spuma dupa vreo 1000 de km. Va spun cum am patit eu. Am schimbat tot uleiul si stiind de la Macho ca mai ramane in baie cam 500 ml ulei uzat am zs sa bag si un Engine flush, solutie de aia de spalat motorul. Dupa aceasta operatiune, cu motorul spalat cu Engine Flush am pus fullsintetic 15 W 50, in prealabil avui 10W40 si am observat dupa o perioada ca la oprire, inediat am ceva spuma care dispare repede. Am mers asa, dupa care venind toamna am bagat fara sa mai folosesc solutie de curatat iae 10 w 40 Motul semisintetic si motorul mergea brici, si nu mai spuma. deloc, cu toate ca teoretic mai ramasese cam jumate de litru din uleiul full-sintetic. va las asadar pe voi sa trageti concluziile.
  12. perseu77

    Yamaha Xj

    Eu iti propun sa masori si valoarea tensiunii in bateria noua...acum nemaiavand motorul nu mai stiu exact cat aveam...cred ca ca atunci cand nu mai ponrea era 12,2 V iar dupa incarcare 12,8..e posibil sa ma insel aici..dar stiu ca atuci cand valoarea tensiunii scadea la 12,45 nu mai pornea... doar aveam volampermetru si stiam sa il folosesc..am facut si eu experimente..sper ca te-a ajutat cu ceva ceea ce am spus. Mesaj completat PS- Bateria deconectata de la borne..
  13. perseu77

    Yamaha Xj

    Salut, Am avut si eu probleme asemanatoare. La mine bateria era functionala in procent de 75 %,dupa ce i-am facut un test cu robotul de incarcare inteligenta Saito a unui preten. De multe ori preferam sa deconectez bateria cand plecam mai multe zile. Asta vara dupa o ploaie serioasa de 2 zile, si frig, era in iunie, moto afara dar acoperit cu o prelata (care era sparta intr-un loc cam 2 palme), am constatat ca bateria era moarta. Cineva imi spusese ca mergeam cam mult cu motorul la 3000-3500 de ture si nu ar incarca alternatorul prea bine bateria,dar nu cred asta. Eu tind sa cred ca era ,in cazul meu bateria de vina, in conditiile in care dupa incarcare pornea motorul fara sa mai trag socul. Mi s-a intamplat odata la munte, in noiembrie la 4 gr C sa nu mai porneasca si am inecat-o,asa ca am cautat o panta, am bagat in a 2 sau a 3-a ,mi-am luat avant si a pornit, bine cu socul. Sa stii ca am postat acu un an ca si tine aceasta problema dar cei de pe aici nu au stiut sa imi dea un raspuns. eventual sa cauti unul la topicul de "SERVICE". In legatura cu cauciucurile mele, am avut tot Macadam si tin sa spun ca se tocesc greu,adica sunt bune...am bagat 2 ani cu ele si uzura nu a fost cum ma asteptam. Asfalt uscat. Mesaj completat PS- tot tipul de XJ- 4 BR am avut si eu, an 1994 Mesaj completat PS2- aceleasi valori, identice le-am avut si eu la masurarea tensiunii la borne cu motorul pornit si accelerat.
  14. perseu77

    Yamaha Xj

    Draku, sa stapanesti sanatos ceea ce ai acum,stiam ca ai vandut de ceva timp Diversionul tau din 1993. Si eu mi-am dat mobra unui tip tot din orasul meu, o sa il cunosteti in curand ceilalti diversionisti care mai tin pe aici steagul sus.
×
×
  • Creează nouă...