Jump to content

iboboc

Membru
  • Content Count

    292
  • Joined

  • Last visited

About iboboc

  • Rank
    Bobby

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.boboc.net
  • Yahoo
    iboboc

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Galati
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Suzuki DL650 V-Strom
  • Club
    Travel Explore Adventure

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    SUZUKI Intruder, HONDA Transalp 600V

Recent Profile Visitors

407 profile views
  1. asa e....motociclistii pe forum, mai greu in ziua de azi. Tot se implineste un an de cand intrebai. SI stiu ca intre timp ai si vandut-o De curiozitate...de ce a rezistat la tine doar cateva luni? PS/ Sunt doar 9 vstroame in judetul Galati...
  2. Detalii aici: /index.php?/topic/693080-man-romania-editiai-5-7-iulie-2013-fagaras/ Dupa cum ati observat, ineditul la aceasta intrunire e faptul ca toti participantii pornesc spre locatie EXACT in acelasi timp urmand ca sa se ajunga in functie de fiecare distanta, de tipul si ritmul motocicletelor. Astfel, in Galati, punctul de start va fi benzinaria OMV de pe centura de unde se va pleca exact la ora 10, pe grupuri in functie de viteza medie de mers. Cei din Galati care doresc sa mearga sunt asteptati sa ne reprezinte orasul si sa se alature grupului. Deci, nu uitati!!! Vineri 05 Iulie 2013, ora 10, benzinaria OMV de pe centura.
  3. ZIUA 4 - Muntenia, Dobrogea Ne-am trezit devreme. La 5.15. Planuiam sa plecam la ora 6.00 pentru ca era ultima zi si aveam mult de mers. Stiam ca nu vom mai reusi sa facem turul in 80 de ore, era practic imposibil, tinand cont ca aveam si vreo doua bacuri dupa care trebuia sa stam. Frumos campingul si zona pe malul Jiului, am mai admirat o data locurile, ne-am urcat pe motoare si am pornit. Bechet, Corabia, apoi pe DN54 am traversat Oltul pana la Turnu Magurele. Aici am alimentat si am baut cafeaua, si am pornit mai departe insa am luat drumul gresit spre Alexandria DN52 in loc de DN51A, si ne-am corectat dupa cativa km, cand am intrat pe DN65E prin Piatra si inapoi la traseu nostru pe langa lacul Suhaia pana la Zimnicea. De aic, pe DN5C, am ajuns imediat la Giurgiu si mai departe pe DN41 prin Parcul Natural Padurea Comana pana la Oltenita si pe DN31 pana la Calarasi unde am ajuns la bac pe DN3 la ora 12, dar din pacate bacul tocmai pleca, asa ca a trebuit sa mai stam aproape o ora. Am trecut Dunarea, vremea era superba, soare si putini nori, asfaltul excelent (cu mici exceptii in localitati - piatra cubica) peisajul pe masura. Am mers pe DN3 pe la Dervent, Adamclisi, Murfatlar, Valul lui Traian pana la Constanta unde am intrat pe DN3C pana la Ovidiu si apoi pe DN22 spre Palazu catre Tulcea. Mi-au fost dor de aceste locuri frumoase pe la Tariverde, Cogealac, Gura Dobrogei, cand vezi lanurile de grau sau rapita, eolienele nenumarate care scruteaza orizontul, cerul perfect albastru si cateva pete de nori albi si pufosi si vantul care iti bate in fata, care iti da o stare atat de placuta greu de descris. Au trecut km pana la Babadag si Tulcea si apoi spre Galati ca o incantare. Erau ultimii km si in loc sa ne doboare oboseala eram incantati de parca abia plecasem si ne bucuram de ultimele curbe de pe drumul de la Tulcea. Am ajuns la bacul de 7. Galatiul se vedeam semet pe malul celalalt si deasupra lui un nor negru si amenintator, dar nu avea nici o importanta. Eram acasa. Dupa 4 zile, 3 nopti si 2480km, dupa Moldova, Bucovina, Maramures, Crisana, Banat, Oltenia, Muntenia si Dobrogea eram din nou acasa. Date tehnice: - 4 zile, 3 nopti, de joi ora 6, pana duminica ora 19.00, in total 85 ore, din care 52 de ore pe drum. - 2480km - cca 120l de benzina, un consum de cca 4,7l%, cca 600lei - Bac Galati 6lei, bac Calarasi 10lei - cazare si mancare cam 150lei - consumat doua sprayuri de curatat si unul de uns - viteza de mers intre 50 pe portiuni in serpentine pe ploaie si pana la 110-120 pe portiuni cu asfalt uscat si foarte bun. - am avut statii Albrecht cu care am comunicat aproape perfect si aproape in permanenta tot drumul (kit casti mic pt casca + buton moto ptt) - am avut gps montate, poze cu smartphone si foarte putin cu aparatul foto, am filmat cu camera montata pe casca (ATC3K)
  4. ZIUA 2 - Bucovina, Maramures Ne-am trezit a doua zi dimineata la ora 6.00. Era inorat si ploua marunt, in reprize din ce in ce mai tare, dar in ansamblu, o ploaie mocaneasca de munte. Cu lanturile curatate si unse, presiunea facuta la roti, echipati complet cu echipamentele de ploaie, si cu o cana de cafea bauta, la ora 8.00 am plecat la drum, usurel, pe DN17 pana la Iacobeni si de acolo pe DN18 spre Borsa si Viseu. De la Carlibaba, drumul este superb, prin munti, dealuri si padurile Bucovinei si a Maramuresului. Am mers pana la Sighetul Marmatiei, am continuat pe DN19 spre Campulung la Tisa, am trecut pe la Sapanta, apoi pe la Piatra, unde din nou o zona superba spre Negresti Oas, am fost impresionat de localitatile Huta Certeze si Certeze unde satul arata ca Beverly Hills in SUA - vile una langa alta, la strada pe o parte si pe alta, tot satul. Am continuat spre Satu Mare, Carei, Valea lui Mihai pana la Oradea si de aici pe DN79 spre Arad. Drumul in constructie este intrerupt foarte des cu semafoare care limiteaza traficul doar pe o singura banda de mers. In apropiere de Arad, am facut dreapta spre Curtici, si am ajuns in Sofronea, la casa matusei mele care ne astepta cu o palinca, mancare calda si baia si camera pregatite. Era ora 20.00. Trecuse alte aproape 600km si inca 12 ore de mers. ZIUA 3 - Crisana, Banat, Oltenia Ne-am trezit dimineata putin dupa ora 6, odihniti, am baut o cafea, am luat micul dejun (oua cu branza si rosiii), am bagat la pachet 8 sandvisuri sanatoase si cateva fructe, intre timp am uns lanturile, iar la ora 7.00 am pornit din nou la drum. Voiam o zi cat mai lunga, sa ajungem cat mai departe, ca sa ramana cat mai putin pentru ultima zi. Am intrat insa in Arad, si fiind cateva strazi inchise (in reparatii) a trebuit sa ne invartim si sa pierdem aproape o ora pana intr-un final eram pe drumul ce duce spre Sannicolau Mare, cel mai vestic punct din turul nostru. Din Sannicolau Mare, ne-am continuat traseul pe DN59C pe langa granita sarbeasca, spre Jimbolia. Dupa Jimbolia, la Carpinis am facut dreapta si am intrat pe DN59B. Pe la Pustinis, ne-a oprit Politia de Frontiera pentru control acte, si i-am uimit putin cu prezenta noastra, pe acele drumuri si de la o asemenea distanta. Imediat dupa, am facut un popas scurt in localitatea care imi poarta numele, Ionel. Am continuat sa inghitim km, am trecut si pe la Banloc, pe langa castel, apoi la Deta am luat-o spre Moravita pe DN59. Vreau sa spun ca in general calitatea asfaltului este extraordinara pe la Sannicolau Mare si pana la Jimbolia si chiar dupa, cu o mica exceptie de la Otelec la Banloc, unde drumul era rau tare, de pietris (probabil ori urmeaza sa il faca ori e uitat de lume). De la Moravita, punctul de frontiera cu Serbia, drumul care duce spre Vrsac si Belgrad, am facut stanga spre Oravita, pe DN57 si apoi spre Pojejena si Moldova Noua, unde am ajuns la Dunare. De aici iar ni s-a taiat rasuflarea...la vederea Dunarii flancata de munti iar drumul care serpuieste pe coasta de-a lungul ei. Iar de aici, o frumusete, pe langa Dunare, drum excelent cu multe curbe, o adevarata placere de condus pe doua roti. Au fost km extraordinari pe care ii recomand tuturor, de la Pojejena, pe DN57 spre Moldova Noua, pe la Cazanele Mari si Mici, malul romanesc flancat de pensiuni turistice, viaducturi, locuri de pescuit, iar pe malul sarbesc se zareau tuneluri sau cladiri impunatoare. Mai departe pe la Svinita, Dubova spre Orsova si pana la Drobeta Turnu Severin. Am ajuns la Drobeta la 17.00. Deja ma gandeam unde sa inoptam, pentru ca mai aveam cca 3,5h de mers pe lumina, adica sa spunem cam 200km de parcurs, apoi ar fi trebuit sa ne cazam si sa inchidem ziua. Pauza de pranz am sarit-o, avand insa mai multe pauze scurte in care am mancat din sandvisurile consistente puse de matusa mea in bagaje. Nu voiam sa ne cazam in Calafat pentru ca era prea aproape, aveam sperante poate pentru Bistret pentru ca era un lac si zona potential turistica sau daca nu la Bechet sau Corabia, fiind orase poate gaseam macar un hotel. Fara sa mai stam prea mult pe ganduri, ne-am urcat pe motoare si i-am dat drumul sa margem cat mai mult pe lumina, pe DN56A pana la Calafat (unde am vazut si inceputurile constructiei podului, si am ajuns si la lacul Bistret, insa nu am vazut nimic mai mult decat un sat si un lac, si ingrijorati am mers mai departe sa ajungem macar in Bechet pentru ca ceasul era dupa 8. Am ajuns la Jiu, am traversat Jiul si supriza, imediat dupa, un superb camping cu casute si terasa restaurant pe malul Jiului si langa padurea Zaval. Era ora 21.00, trecusera 14 ore de cand eram pe drum. Am descalecat si ne-am asezat motoarele multumiti in fata casutei, pentru ca apoi sa mancam o portie de mici cu cartofi prajiti si o bere rece care a venit ca unsa.
  5. Inconjurul Romaniei in 80 de ore cu motocicleta Prin iarna din 2007 - 2008, in asteptarea sezonului motociclistic, s-a nascut o idee de calatorie, o provocare a mersului pe doua roti, un tur temerar: sa inconjur Romania, de-a lungul granitei, in 3 zile. Pe harta, urma sa parcurg doar drumuri nationale (DN) ultimul cel mai apropiat de granita, si in principiu doar prin localitati de frontiera. Este un perimetru al Romaniei, un traseu de cca 2400km, care strabate regiuni istorice variate, zone de munte sau ses, zone geografice si de relief variate de asemenea. Ideea nu era inventia mea, un raid asemenator a fost facut prin 2005 de catre Dan Nastase, chiar in mult mai putin timp (au plecat intr-o sambata la 9.30, s-au intors luni la pranz) /index.php?/topic/27345-turul-romaniei/ publicat chiar si in revista "Univers Moto" nr 11/nov. pag. 68-73. Nu am dorit insa sa fac o intrecere sau sa imi pun in pericol siguranta proprie, asa ca mi-am impus cateva reguli: sa mergem doar pe DN, sa mergem doar ziua (intre 6 si 22) sa avem program de masa, pauze, etc. Astfel, am ajuns la cele 3 zile, si ca sa ii dau un titlu acestui proiect, l-am numit: Inconjurul Romaniei in 72 ore. Traseul arata cam asa: ZIUA 1 - Moldova, Bucovina si Maramures - 785km DN26 - DN24C - DN29A - DN19 Galati-Oancea-Murgeni-Husi-Iasi-Radauti Prut-Dorohoi-Suceava-Gura Humorului-Campulung Moldovenesc-Borsa-Viseu-Sapanta-Negresti Oas ZIUA 2 - Crisana, Banat si Oltenia - 768km DN19 - DN79 - DN69 - DN59 - DN57 - DN56A Satu Mare - Valea lui Mihai - Oradea - Chisineu Cris - Arad - Timisoara - Moravita - Oravita - Moldova Veche - Drobeta - Calafat ZIUA 3 - Muntenia si Dobrogea - 782km DN56A - DN55A - DN54A - DN54 - DN51A - DN5C - DN5 - DN41 - DN31 - DN3 - DN2A - DN22 Calafat - Bechet - Corabia - Tr Magurele - Zimnicea - Giurgiu - Oltenita - Cetatea Veche - Calarasi - Ostrov - Adamclisi - Constanta - Babadag - Tulcea - Galati Am promovat aceasta idee pe forumul local din Galati al motociclistilor la http://motociclism.ingalati.net si chiar si pe forumul national la http://www.motociclism.ro in dorinta de a cauta companioni si de a primi sfaturi sau sprijin cel putin moral. Primul care a raspuns a fost Yamadi, dar si multi altii si astfel a inceput dezbaterea, planurile, lista de cumparaturi (sa avem detector la noi, sa imi cumpara camera de filmat care se monteaza pe casca sa filmam). L-am numit apoi Ocolul Romaniei in 80 de ore ca sa fie mai artistic si eventul sa il promovam prin presa si chiar sa atragem sponsori. Intre timp am vazut filmul Long Way Round http://longwayround.com/ cu Ewan McGregor si Charley Boorman care nu a facut decat sa creasca si mai mult dorinta de a parcurge acest tur. Si astfel, prima data stabilita pentru tur a fost 24 iulie 2008, zi chiar simbolica (ziua granicerilor) insa din pacate, a fost prima ratare. In 2008 a fost un sezon ploios, cu inundatii, cu probleme, ceea ce m-a facut sa cedez usor si sa replanific pentru altadata. Insa unul din cei care a fost cel mia interesat a fost Yamadi, care pentru palmares si anduranta a fost alaturi de ideea mea si a urmat un an de idei, planuri, pentru anul 2009. Eram aproape la un pas de a pleca, insa din nefericire, tatal lui Adi a decedat in acel an, asa ca am uitat de tot. Dupa exact un an, in februarie 2010 am reinceput discutia pe forum despre tur, si din nou am reinviat dorinta de a pleca in acest tur. Noua data: 10 iunie 2010. Si acum au inceput si polemici referitoare la modul de desfasurare al acestui tur. Eu il vedeam ca un tur de anduranta...adica de mers...(fara fugareala) dar mers zi lumina...de la rasarit pana la apus cu pauza de pranz....se lumineaza, te urci pe motor si usurel te pornesti la drum. inghiti kilometru dupa kilometru, mergi agale - 60-70km/h in localitati, 90-100km/h afara, cu ochii in stanga si in dreapta, de-a lungul hotarelor si nu te mai opresti decat la o fantana pentru o gura de apa si pana soarele apune aducand racoarea noptii....o masa linistita de seara si o odihna la o casuta sau intr-o poienita in cort si a doua zi de la capat. si atat. In acelasi timp au pornit si polemici referitoare la scopul acestui tur...de ce? "a face asa un tur e ca si cum te-ai duce pina in State cu avionul si apoi ai spune ca ai vazut toata Europa. Cu ce ramai ? Nici macar poze nu ai timp sa faci" Explicatia mea a fost simpla: e mai mult pentru placerea mersului decat cea a vizitarii si cunoasterii... in mod normal nu isi are rostul: costa bani, mananca timp, nu faci prea multe poze, nu socializezi cu peisajul. este un tur doar de anduranta, doar pentru oboseala placuta a mersului pe doua roti...doar pentru PLACEREA DRUMULUI nu a destinatiei. Si bineinteles, mereu cu referire la cartea lui jules verne Ocolul Pamantului in 80 de zile. Pentru Phileas Fogg nu il interesa detalii referitoare la poze, calitatea drumului, ca e fugareala sau ca e periculos sau obositor sau cat costa. Singurul lui obiectiv era sa isi demonstreze lui si clubului Reform ca o poate face. Insa aventurile si placerea drumului dupa cum stiti nu au lipsit, desi Fogg nu a intentionat in excentritatea lui decat sa-si de-a singur dreptate. Si imi aduc aminte de alex63 din Tulcea care in sustinerea lui mi-a spus ceva care mi-a placut: "un pariu asumat cu noi insisi nu poate decit sa mentina treaza ambitia de a reusi" Din nou, insa, si in 2010 nu a fost posibil acest tur, unul din motive fiind faptul ca am planificat un tur prin Romania cu prietenii in luna iulie, astfel incat nu se putea sa fac in acelasi an ambele tururi. Si iata ca in acest an, am fost mai pornit ca niciodata...am stabilit data de plecare 9 iunie 2011, si eram hotarat sa plec si singur. Am facut cererea de concediu cu jumatate de an inainte, mi-am pregatit motocicleta si bugetul inca de la inceputul anului si nu ramanea decat sa astept ziua plecarii. Yamadi este unul din cei care bineinteles a avut aceleasi deceptii ca si mine in anii precedenti, astfel incat si el a fost destul de motivat sa participe in acest an, asa ca mi s-a alaturat si impreuna am pregatit plecarea. Motocicletele noastre (doua Honda Transalp 600V) trebuiau sa fie puse la punct, revizie la zi, consumabile schimbate, etc. Bagajele noastre trebuiau sa fie compacte si sa contina: trusa de scule, trusa medicala, echipament si lenjerie intima, etc. Cam asa aratau o parte din ele, cu o zi inainte de plecare: ZIUA 1 - Moldova, Bucovina Joi dimineata m-am trezit la ora 5. Plecarea era planificata pentru ora 6, asa ca la 5.45 eram la garaj, motocicletele pornite si ne-am indreptat spre iesirea din Galati la benzinaria MOL de pe str. Traian. La ora 6.01 am pornit, usurel, timid, entuziasmati, poate de ce nu si putine emotii pentru calatoria pe care o incepeam, dupa atata timp de planuri si pentru drumul pe care aveam sa il strabatem. Vremea era placuta, putini nori, insa cald si bine. Am iesit din Galati pe DN26 catre Oancea, de-a lungul Prutului, spre Murgeni, nu inainte de a face o prima oprire la limita intre judetele Galati si Vaslui. Din Murgeni drumul a continuat pe DN24A spre Husi, unde deasupra orasului se afla un nor si o ploaie usoara, lucru ce ne-a determinat sa oprim pe dreapta sub un copac, ca sa luam o mica gustare (sandwich facute de acasa). Am iesit din Husi, bineinteles am scapat si de ploaie si am continuat pe DN24B, in continuare pe langa Prut, pe la vama de la Albita si de aici pe DN28 pe la Cotu Morii, Bohotin pana la Iasi. Iasiul, oras mare, destul de aglomerat, multe linii de tramvai pe unde am trecut noi, am cautat sa iesim cat mai repede din el pe DN24C. Traseu placut in continuare pe DN24C, pe langa lacul de acumulare Costesti, imediat dupa Stefanesti. Traseul a urmat apoi de-a lungul lacului, pana la Manoleasa Prut, unde DN24C s-a transformat brusc in altfel de drum, un fel de ulita sateasca, care ne-a obligat sa mergem foarte incet peste 30km tocmai pana la cel mai nordic punct, vama de la Radati-Prut. Am ajuns plini de praf, o portiune obositoare de"drum national", cu greu, la Radauti, o vama simpla, o bariera care despartea Romania de Ucraina, fara nici o evidenta a unei frontiere intre doua state. Nu am zabovit prea mult, mai ales ca nori negri se vanturau pe cer deasupra noastra, asa ca ne-am continuat drumul pe DN29A spre Darabani si pana la Dorohoi. De aici am traversat padurea de la Gorovei si am ajuns la intersectia de la Varfu Campului, unde am oprit pentru pauza de pranz. Am fost indrumati de la benzinarie, "La Conac", o pensiune-restaurant unde am prins un banchet in desfasurare al unor elevi de scoala generala. Gazda, insa ne-a primit pe terasa afara, la o masa, unde am mancat o ciorba radauteana (deh, specialitatea zonei, ca eram la Radauti) si niste carnati traditionali. O pauza binevenita de o ora care ne-a redat toate fortele. Am plecat apoi mai departe pe DN29C catre Siret, apoi pe DN2 si DN17A catre Radauti iar de acolo au inceput peisajele superbe de la Sucevita si Vatra Moldovitei. Peisajele iti luau rasuflarea, pana am ajuns la Sadova. Cand am ajuns la Sadova, am inceput sa cautam o pensiune spre Campulung Moldovenesc. Era ora 20.00 si ploaia se pornea din ce in ce mai tare. Am gasit o pensiune chiar la intrarea in Pojorata, Casa Angela http://www.casa-angela.ro/, unde am luat o camera, am facut un dus fierbinte, am mancat ce mai aveam de acasa si ne-am asezat multumiti si relaxati in pat, rememorand ziua ce trecuse, cele 13 ore de mers si 580km, cu gandul la trecerea muntilor de maine.
  6. iboboc

    Reparatii sei

    da, cristi m-a ghicit ca am mai avut o discutie si cu el. banuiam ca ai mai facut...ideal ar fi fost sa o pastrez pe cea originala si sa imi faci una noua, complet. dar tinand cont de faptul ca se pare ca lucrezi f bine si pretul e corect, nu cred ca mai are rost sa pastrez si originalul. o sa ma gandesc la o combinatie de culori, daca e cazul, si o sa revin cu un telefon cand m-am hotarat. multumesc. ps/ ai ceva poze modelul asta facut de tine?
  7. iboboc

    Reparatii sei

    salut, intr-adevar din ce se vede in poze este impresionant, iar dupa parerile "clientilor" tai e si mai si. felicitari. ma intereseaza o sa pt transalp, o sa care se afla pe piata, cea de la corbin. dat fiind faptul ca e cam greu de procurat si scumpa, as vrea sa stiu daca ai putea sa o faci si la ce pret. nu am nici una ca model de imprumut, ci doar poze, sau daca ai mai lucrat asa ceva, pentru ca pentru transalp este o sea foarte cunoascuta, celebra. iti atasez poza din catalog la corbin si cum ar trebui sa arate pe motocicleta mea.
  8. Deja o traditie si in Galati, actiunea Mos Craciun vine si cu motocicleta, se pregateste pentru 2010. De ce aceasta actiune? Pentru ca in anii trecuti a fost un succes, pentru ca am ajuns deja la a 4a editie, pentru ca o putem repeta, pentru ca putem face un gest nobil pentru copiii cu mai putine sanse, de Craciun, si anul acesta vom duce daruri pe motocicleta. Actiunea va avea loc in ajunul Craciunului, vineri, 24.12.2009. La aceasta actiune participa orice motociclist doreste sa se alature, si nu numai, in urmatoarele moduri: - ca motociclist participant (trebuie se contribuie, sa participe la intalnirile organizatorice, sa se implice in organizare, sa fie prezent in ziua respectiva cu motocicleta si in costum de mos craciun) - ca simpatizant (doar cu o contriutie pentru aceasta cauza) - ca suport (contributie sau orice alt ajutor pentru organizarea actiunii - transport, foto, massmedia, etc) Am stabilit o contributie financiara de 30lei, bineinteles care isi permite, poate da mai mult. Banii vor fi depusi in urna special amenajata de la Barul "Best Caffe", toti contributorii vor fi trecuti pe lista aflata la bar si vor primi un sticker cu aceasta actiune. Pentru cei care nu pot veni in persoana pana pe 17 sa dea banii, imi pot trimite prin banca mie personal, iar eu ii voi scoate si depune in urna. Contul este BOBOC IONEL, RO87 MILB 0000 0000 0045 5325, Millenium Bank Galati. Dupa ce faceti plata, anuntati-ma ca sa pot verifica si retrage banii. Fiecare motociclist participant va fi costumat in Mos Craciun (pantalon, haina, scufie), unii care au deja de anul trecut, cei care nu au isi vor cauta/cumpara singuri din supermarketuri, etc, nu costa mai mult de 15lei. Costumul este obligatoriu pentru participanti. In ziua evenimentului, ne vom intalni intr-o locatie, vom stabili un traseu, ne vom deplasa in parada si vom vizita si oferi cadouri la casa de copii de pe Radu Negru, la care am fost si anii trecuti si in acest an, daca ne bucuram de suportul vostru, a cat mai multi motociclisti, la propunerea lui Leo, vom merge si la un alt centru pt copii cu dizabilitati din Micro 40, I. Iorgovan. Vorbim de un total de cca 70 de copii cu varste intre 0 si 20 de ani. De aceea, cu cat mai mult aportul nostru (ca numar de participanti) cu atat mai mult putem face diferenta pentru acesti copii. Pana in ziua evenimentului, vor exista 1-2-3 intalniri special in acest scop in care ne vom ocupa de detalii, de regula la best cafee. Dupa parada si vizita la copii, ne vom incalzi la un ceai, ne uram sarbatori fericite si mergem acasa sa petrecem craciunul cu familiile noastre. Va fi pregatit un comunicat de presa si vor fi invitati si reprezentanti massmedia, daca vor sa participe. Pentru donatii, puteti anunta si prietenii, cunoscutii, etc care pot contribui si ei si sa sprijine aceasta actiune. Toate lucrurile vor ajunge la cei care au nevoie de ele. Voi reveni cu detalii, pe masura ce acestea apar. Daca sunt sugestii constructive va astept cu drag, doar la subiect si daca va asumati si responsabilitatea pentru aceste sugestii. Din punctul meu de vedere, este o obligatie morala pentru toti sa contribuie intr-un fel sau altul, nu numai pe acest forum dar pentru toti motociclistii din Galati, asa ca nu uitati sa promovati evenuimentul si catre cei care nu au cont pe acest forum. Din pdv organizatoric, eu, Bobby ma voi ocupa de organizarea intregului eveniment, cei care vor sa se implice activ in organizare (sa primeasca responsabilitati si sa le duca la bun sfarsit) sa ma contacteze personal. Discutii despre organizare si pe siteul Comunitatii Motociclistilor din Galati : http://motociclism.ingalati.net/viewtopic.php?f=2&t=1825 PS/ De asemenea, proiectul a fost inscris la http://www.impreunapentrufiecare.ro initiativa Rompetrol prin care putem castiga 1000 de euro pentru aceasta actiune. Like pe Facebook: http://www.facebook.com/pages/Impreuna-pen...115405045152957 Vot pe site: nu inca Editia din 2009: /index.php?showtopic=465286 Editia din 2008: /index.php?showtopic=299818 Editia din 2007: /index.php?showtopic=151970 Mesaj completat Puteti vota actiunea aici: http://www.impreunapentrufiecare.ro/fapte-...motocicleta/140 Cat mai multe voturi, mai multe sanse de a obtine finantarea pentru aceasta actiune. Mesaj completat Mesaj completat http://www.impreunapentrufiecare.ro/fapte-bune/mos-craciun-vine-si-cu-motocicleta/140 Mesaj completat Mos Craciun a venit si pe motocicleta, si in acest an. 23 de motociclete, 26 de mosi, 100 de sacose de dulciuri si cativa saci de jucarii, haine. Doua centre de plasament, traseu prin tot orasul (16km). BRAVOO! Sarbatori fericite tuturor motociclistilor si iubitorilor de motociclism!
  9. ZODIAR, MAGIC FM si DN26 Riders Brotherhood va invita vineri 15 octombrie ora 20:00 la petrecere! Evenimentul va avea loc in Clubul ZODIAR (fost POPULAR). Va asteptam sa ne distram cu multiple beri, muzica si mult zgomot. Cine nu ne cunoaste sa faca bine sa ne onoreze cu prezenta, deoarece vrem sa intrerupem copilaria tuturor motociclistilor. Invitat special: TRUPA OVER!!! Va asteptam si din Braila, Tecuci, Tulcea si nu numai sa petreceti o noapte alaturi de motociclistii din Galati ! ! ! Va promitem muzica ROCK, LIVE, AUTENTICA!!! Sa cantam impreuna "La umbra marelui urs" si "In seara asta"....si "Highway to HELLL" !!! Mai multe detalii pe forumul motociclistilor din Galati-Braila: http://motociclism.ingalati.net/viewtopic.php?f=2&t=1807
  10. DN26 Riders Brotherhood Galati multumeste in mod deosebit motociclistilor din tara care au venit astazi la Braila. Si noi am fost placuti impresionati de numarul mare al celor prezenti, si chiar daca nu va ramane decat o furtuna intr-un pahar, macar astazi ne-am unit mai mult si ne-am demonstrat in primul rand noua insine, ca ne pasa. De oameni, de drepturi, de motociclisti si de motociclism in general. Toate cele bune tuturor, asfalt uscat si respecte de la Galati!
  11. la han izvor am cazat niste motociclisti din ramnicu sarat cand au venit la petrecerea motociclistilor de halloween din galati. mi-au placut conditiile, chiar daca zona e mai ciudata un pic. intra si pe http://motociclism.ingalati.net
  12. salut jar, galatiul nu prea e oras turistic, asadar nu prea avem cazare ieftina. hotelurile sunt scumpe (ca la hotel) in schimb sunt ceva pensiuni. uite una dintre ele: 40 de camere cu 2, 3, 4 sau 5 locuri dotate cu aer conditionat, frigider, TV color, cablu internet, baie. Facilitati locatie: Parcare, Foisor, Bar, Sala de conferinte, Gratar, Acces internet, Sala de mese Facilitati camere: TV, Telefon, Aer conditionat, Frigider, Acces internet gratuit Pret: camera de 2 locuri 80lei, camera 3 locuri 110lei, camera 4loc 120lei, camera 5 locuri 130lei Detalii de contact Str. Sindicatelor nr. 27, Galati, Galati Telefon: 0236-418.581,0740-425.775, 0744-243.251 Email: hanizvor@yahoo.com daca vii prin oras si ai nevoie de ghid/ajutor contcteaza-ma, as fi bucuros sa te ajut.
  13. super petrecere, super distractie. nu stiu daca chiar aveam nevoie de o iesire, dar locatia, oamenii si chiar si vremea mi-au reamintit ce frumoase sunt lucrurile simple. ciorba de peste, betivaneala, plimbarile, concursurile.... bravo lor pentru eforturile organizarii, mie mi-a placut.
×
×
  • Create New...