Sari la conținut

iboboc

Membru
  • Număr conținut

    292
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.boboc.net
  • Yahoo
    iboboc

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Galati
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Suzuki DL650 V-Strom
  • Club
    Travel Explore Adventure

Informații profil

  • Motociclete detinute
    SUZUKI Intruder, HONDA Transalp 600V

Vizitatori Recenți Profil

1.014 citiri profil

iboboc's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. asa e....motociclistii pe forum, mai greu in ziua de azi. Tot se implineste un an de cand intrebai. SI stiu ca intre timp ai si vandut-o De curiozitate...de ce a rezistat la tine doar cateva luni? PS/ Sunt doar 9 vstroame in judetul Galati...
  2. ZIUA 4 - Muntenia, Dobrogea Ne-am trezit devreme. La 5.15. Planuiam sa plecam la ora 6.00 pentru ca era ultima zi si aveam mult de mers. Stiam ca nu vom mai reusi sa facem turul in 80 de ore, era practic imposibil, tinand cont ca aveam si vreo doua bacuri dupa care trebuia sa stam. Frumos campingul si zona pe malul Jiului, am mai admirat o data locurile, ne-am urcat pe motoare si am pornit. Bechet, Corabia, apoi pe DN54 am traversat Oltul pana la Turnu Magurele. Aici am alimentat si am baut cafeaua, si am pornit mai departe insa am luat drumul gresit spre Alexandria DN52 in loc de DN51A, si ne-am corectat dupa cativa km, cand am intrat pe DN65E prin Piatra si inapoi la traseu nostru pe langa lacul Suhaia pana la Zimnicea. De aic, pe DN5C, am ajuns imediat la Giurgiu si mai departe pe DN41 prin Parcul Natural Padurea Comana pana la Oltenita si pe DN31 pana la Calarasi unde am ajuns la bac pe DN3 la ora 12, dar din pacate bacul tocmai pleca, asa ca a trebuit sa mai stam aproape o ora. Am trecut Dunarea, vremea era superba, soare si putini nori, asfaltul excelent (cu mici exceptii in localitati - piatra cubica) peisajul pe masura. Am mers pe DN3 pe la Dervent, Adamclisi, Murfatlar, Valul lui Traian pana la Constanta unde am intrat pe DN3C pana la Ovidiu si apoi pe DN22 spre Palazu catre Tulcea. Mi-au fost dor de aceste locuri frumoase pe la Tariverde, Cogealac, Gura Dobrogei, cand vezi lanurile de grau sau rapita, eolienele nenumarate care scruteaza orizontul, cerul perfect albastru si cateva pete de nori albi si pufosi si vantul care iti bate in fata, care iti da o stare atat de placuta greu de descris. Au trecut km pana la Babadag si Tulcea si apoi spre Galati ca o incantare. Erau ultimii km si in loc sa ne doboare oboseala eram incantati de parca abia plecasem si ne bucuram de ultimele curbe de pe drumul de la Tulcea. Am ajuns la bacul de 7. Galatiul se vedeam semet pe malul celalalt si deasupra lui un nor negru si amenintator, dar nu avea nici o importanta. Eram acasa. Dupa 4 zile, 3 nopti si 2480km, dupa Moldova, Bucovina, Maramures, Crisana, Banat, Oltenia, Muntenia si Dobrogea eram din nou acasa. Date tehnice: - 4 zile, 3 nopti, de joi ora 6, pana duminica ora 19.00, in total 85 ore, din care 52 de ore pe drum. - 2480km - cca 120l de benzina, un consum de cca 4,7l%, cca 600lei - Bac Galati 6lei, bac Calarasi 10lei - cazare si mancare cam 150lei - consumat doua sprayuri de curatat si unul de uns - viteza de mers intre 50 pe portiuni in serpentine pe ploaie si pana la 110-120 pe portiuni cu asfalt uscat si foarte bun. - am avut statii Albrecht cu care am comunicat aproape perfect si aproape in permanenta tot drumul (kit casti mic pt casca + buton moto ptt) - am avut gps montate, poze cu smartphone si foarte putin cu aparatul foto, am filmat cu camera montata pe casca (ATC3K)
  3. ZIUA 2 - Bucovina, Maramures Ne-am trezit a doua zi dimineata la ora 6.00. Era inorat si ploua marunt, in reprize din ce in ce mai tare, dar in ansamblu, o ploaie mocaneasca de munte. Cu lanturile curatate si unse, presiunea facuta la roti, echipati complet cu echipamentele de ploaie, si cu o cana de cafea bauta, la ora 8.00 am plecat la drum, usurel, pe DN17 pana la Iacobeni si de acolo pe DN18 spre Borsa si Viseu. De la Carlibaba, drumul este superb, prin munti, dealuri si padurile Bucovinei si a Maramuresului. Am mers pana la Sighetul Marmatiei, am continuat pe DN19 spre Campulung la Tisa, am trecut pe la Sapanta, apoi pe la Piatra, unde din nou o zona superba spre Negresti Oas, am fost impresionat de localitatile Huta Certeze si Certeze unde satul arata ca Beverly Hills in SUA - vile una langa alta, la strada pe o parte si pe alta, tot satul. Am continuat spre Satu Mare, Carei, Valea lui Mihai pana la Oradea si de aici pe DN79 spre Arad. Drumul in constructie este intrerupt foarte des cu semafoare care limiteaza traficul doar pe o singura banda de mers. In apropiere de Arad, am facut dreapta spre Curtici, si am ajuns in Sofronea, la casa matusei mele care ne astepta cu o palinca, mancare calda si baia si camera pregatite. Era ora 20.00. Trecuse alte aproape 600km si inca 12 ore de mers. ZIUA 3 - Crisana, Banat, Oltenia Ne-am trezit dimineata putin dupa ora 6, odihniti, am baut o cafea, am luat micul dejun (oua cu branza si rosiii), am bagat la pachet 8 sandvisuri sanatoase si cateva fructe, intre timp am uns lanturile, iar la ora 7.00 am pornit din nou la drum. Voiam o zi cat mai lunga, sa ajungem cat mai departe, ca sa ramana cat mai putin pentru ultima zi. Am intrat insa in Arad, si fiind cateva strazi inchise (in reparatii) a trebuit sa ne invartim si sa pierdem aproape o ora pana intr-un final eram pe drumul ce duce spre Sannicolau Mare, cel mai vestic punct din turul nostru. Din Sannicolau Mare, ne-am continuat traseul pe DN59C pe langa granita sarbeasca, spre Jimbolia. Dupa Jimbolia, la Carpinis am facut dreapta si am intrat pe DN59B. Pe la Pustinis, ne-a oprit Politia de Frontiera pentru control acte, si i-am uimit putin cu prezenta noastra, pe acele drumuri si de la o asemenea distanta. Imediat dupa, am facut un popas scurt in localitatea care imi poarta numele, Ionel. Am continuat sa inghitim km, am trecut si pe la Banloc, pe langa castel, apoi la Deta am luat-o spre Moravita pe DN59. Vreau sa spun ca in general calitatea asfaltului este extraordinara pe la Sannicolau Mare si pana la Jimbolia si chiar dupa, cu o mica exceptie de la Otelec la Banloc, unde drumul era rau tare, de pietris (probabil ori urmeaza sa il faca ori e uitat de lume). De la Moravita, punctul de frontiera cu Serbia, drumul care duce spre Vrsac si Belgrad, am facut stanga spre Oravita, pe DN57 si apoi spre Pojejena si Moldova Noua, unde am ajuns la Dunare. De aici iar ni s-a taiat rasuflarea...la vederea Dunarii flancata de munti iar drumul care serpuieste pe coasta de-a lungul ei. Iar de aici, o frumusete, pe langa Dunare, drum excelent cu multe curbe, o adevarata placere de condus pe doua roti. Au fost km extraordinari pe care ii recomand tuturor, de la Pojejena, pe DN57 spre Moldova Noua, pe la Cazanele Mari si Mici, malul romanesc flancat de pensiuni turistice, viaducturi, locuri de pescuit, iar pe malul sarbesc se zareau tuneluri sau cladiri impunatoare. Mai departe pe la Svinita, Dubova spre Orsova si pana la Drobeta Turnu Severin. Am ajuns la Drobeta la 17.00. Deja ma gandeam unde sa inoptam, pentru ca mai aveam cca 3,5h de mers pe lumina, adica sa spunem cam 200km de parcurs, apoi ar fi trebuit sa ne cazam si sa inchidem ziua. Pauza de pranz am sarit-o, avand insa mai multe pauze scurte in care am mancat din sandvisurile consistente puse de matusa mea in bagaje. Nu voiam sa ne cazam in Calafat pentru ca era prea aproape, aveam sperante poate pentru Bistret pentru ca era un lac si zona potential turistica sau daca nu la Bechet sau Corabia, fiind orase poate gaseam macar un hotel. Fara sa mai stam prea mult pe ganduri, ne-am urcat pe motoare si i-am dat drumul sa margem cat mai mult pe lumina, pe DN56A pana la Calafat (unde am vazut si inceputurile constructiei podului, si am ajuns si la lacul Bistret, insa nu am vazut nimic mai mult decat un sat si un lac, si ingrijorati am mers mai departe sa ajungem macar in Bechet pentru ca ceasul era dupa 8. Am ajuns la Jiu, am traversat Jiul si supriza, imediat dupa, un superb camping cu casute si terasa restaurant pe malul Jiului si langa padurea Zaval. Era ora 21.00, trecusera 14 ore de cand eram pe drum. Am descalecat si ne-am asezat motoarele multumiti in fata casutei, pentru ca apoi sa mancam o portie de mici cu cartofi prajiti si o bere rece care a venit ca unsa.
  4. Inconjurul Romaniei in 80 de ore cu motocicleta Prin iarna din 2007 - 2008, in asteptarea sezonului motociclistic, s-a nascut o idee de calatorie, o provocare a mersului pe doua roti, un tur temerar: sa inconjur Romania, de-a lungul granitei, in 3 zile. Pe harta, urma sa parcurg doar drumuri nationale (DN) ultimul cel mai apropiat de granita, si in principiu doar prin localitati de frontiera. Este un perimetru al Romaniei, un traseu de cca 2400km, care strabate regiuni istorice variate, zone de munte sau ses, zone geografice si de relief variate de asemenea. Ideea nu era inventia mea, un raid asemenator a fost facut prin 2005 de catre Dan Nastase, chiar in mult mai putin timp (au plecat intr-o sambata la 9.30, s-au intors luni la pranz) /index.php?/topic/27345-turul-romaniei/ publicat chiar si in revista "Univers Moto" nr 11/nov. pag. 68-73. Nu am dorit insa sa fac o intrecere sau sa imi pun in pericol siguranta proprie, asa ca mi-am impus cateva reguli: sa mergem doar pe DN, sa mergem doar ziua (intre 6 si 22) sa avem program de masa, pauze, etc. Astfel, am ajuns la cele 3 zile, si ca sa ii dau un titlu acestui proiect, l-am numit: Inconjurul Romaniei in 72 ore. Traseul arata cam asa: ZIUA 1 - Moldova, Bucovina si Maramures - 785km DN26 - DN24C - DN29A - DN19 Galati-Oancea-Murgeni-Husi-Iasi-Radauti Prut-Dorohoi-Suceava-Gura Humorului-Campulung Moldovenesc-Borsa-Viseu-Sapanta-Negresti Oas ZIUA 2 - Crisana, Banat si Oltenia - 768km DN19 - DN79 - DN69 - DN59 - DN57 - DN56A Satu Mare - Valea lui Mihai - Oradea - Chisineu Cris - Arad - Timisoara - Moravita - Oravita - Moldova Veche - Drobeta - Calafat ZIUA 3 - Muntenia si Dobrogea - 782km DN56A - DN55A - DN54A - DN54 - DN51A - DN5C - DN5 - DN41 - DN31 - DN3 - DN2A - DN22 Calafat - Bechet - Corabia - Tr Magurele - Zimnicea - Giurgiu - Oltenita - Cetatea Veche - Calarasi - Ostrov - Adamclisi - Constanta - Babadag - Tulcea - Galati Am promovat aceasta idee pe forumul local din Galati al motociclistilor la http://motociclism.ingalati.net si chiar si pe forumul national la http://www.motociclism.ro in dorinta de a cauta companioni si de a primi sfaturi sau sprijin cel putin moral. Primul care a raspuns a fost Yamadi, dar si multi altii si astfel a inceput dezbaterea, planurile, lista de cumparaturi (sa avem detector la noi, sa imi cumpara camera de filmat care se monteaza pe casca sa filmam). L-am numit apoi Ocolul Romaniei in 80 de ore ca sa fie mai artistic si eventul sa il promovam prin presa si chiar sa atragem sponsori. Intre timp am vazut filmul Long Way Round http://longwayround.com/ cu Ewan McGregor si Charley Boorman care nu a facut decat sa creasca si mai mult dorinta de a parcurge acest tur. Si astfel, prima data stabilita pentru tur a fost 24 iulie 2008, zi chiar simbolica (ziua granicerilor) insa din pacate, a fost prima ratare. In 2008 a fost un sezon ploios, cu inundatii, cu probleme, ceea ce m-a facut sa cedez usor si sa replanific pentru altadata. Insa unul din cei care a fost cel mia interesat a fost Yamadi, care pentru palmares si anduranta a fost alaturi de ideea mea si a urmat un an de idei, planuri, pentru anul 2009. Eram aproape la un pas de a pleca, insa din nefericire, tatal lui Adi a decedat in acel an, asa ca am uitat de tot. Dupa exact un an, in februarie 2010 am reinceput discutia pe forum despre tur, si din nou am reinviat dorinta de a pleca in acest tur. Noua data: 10 iunie 2010. Si acum au inceput si polemici referitoare la modul de desfasurare al acestui tur. Eu il vedeam ca un tur de anduranta...adica de mers...(fara fugareala) dar mers zi lumina...de la rasarit pana la apus cu pauza de pranz....se lumineaza, te urci pe motor si usurel te pornesti la drum. inghiti kilometru dupa kilometru, mergi agale - 60-70km/h in localitati, 90-100km/h afara, cu ochii in stanga si in dreapta, de-a lungul hotarelor si nu te mai opresti decat la o fantana pentru o gura de apa si pana soarele apune aducand racoarea noptii....o masa linistita de seara si o odihna la o casuta sau intr-o poienita in cort si a doua zi de la capat. si atat. In acelasi timp au pornit si polemici referitoare la scopul acestui tur...de ce? "a face asa un tur e ca si cum te-ai duce pina in State cu avionul si apoi ai spune ca ai vazut toata Europa. Cu ce ramai ? Nici macar poze nu ai timp sa faci" Explicatia mea a fost simpla: e mai mult pentru placerea mersului decat cea a vizitarii si cunoasterii... in mod normal nu isi are rostul: costa bani, mananca timp, nu faci prea multe poze, nu socializezi cu peisajul. este un tur doar de anduranta, doar pentru oboseala placuta a mersului pe doua roti...doar pentru PLACEREA DRUMULUI nu a destinatiei. Si bineinteles, mereu cu referire la cartea lui jules verne Ocolul Pamantului in 80 de zile. Pentru Phileas Fogg nu il interesa detalii referitoare la poze, calitatea drumului, ca e fugareala sau ca e periculos sau obositor sau cat costa. Singurul lui obiectiv era sa isi demonstreze lui si clubului Reform ca o poate face. Insa aventurile si placerea drumului dupa cum stiti nu au lipsit, desi Fogg nu a intentionat in excentritatea lui decat sa-si de-a singur dreptate. Si imi aduc aminte de alex63 din Tulcea care in sustinerea lui mi-a spus ceva care mi-a placut: "un pariu asumat cu noi insisi nu poate decit sa mentina treaza ambitia de a reusi" Din nou, insa, si in 2010 nu a fost posibil acest tur, unul din motive fiind faptul ca am planificat un tur prin Romania cu prietenii in luna iulie, astfel incat nu se putea sa fac in acelasi an ambele tururi. Si iata ca in acest an, am fost mai pornit ca niciodata...am stabilit data de plecare 9 iunie 2011, si eram hotarat sa plec si singur. Am facut cererea de concediu cu jumatate de an inainte, mi-am pregatit motocicleta si bugetul inca de la inceputul anului si nu ramanea decat sa astept ziua plecarii. Yamadi este unul din cei care bineinteles a avut aceleasi deceptii ca si mine in anii precedenti, astfel incat si el a fost destul de motivat sa participe in acest an, asa ca mi s-a alaturat si impreuna am pregatit plecarea. Motocicletele noastre (doua Honda Transalp 600V) trebuiau sa fie puse la punct, revizie la zi, consumabile schimbate, etc. Bagajele noastre trebuiau sa fie compacte si sa contina: trusa de scule, trusa medicala, echipament si lenjerie intima, etc. Cam asa aratau o parte din ele, cu o zi inainte de plecare: ZIUA 1 - Moldova, Bucovina Joi dimineata m-am trezit la ora 5. Plecarea era planificata pentru ora 6, asa ca la 5.45 eram la garaj, motocicletele pornite si ne-am indreptat spre iesirea din Galati la benzinaria MOL de pe str. Traian. La ora 6.01 am pornit, usurel, timid, entuziasmati, poate de ce nu si putine emotii pentru calatoria pe care o incepeam, dupa atata timp de planuri si pentru drumul pe care aveam sa il strabatem. Vremea era placuta, putini nori, insa cald si bine. Am iesit din Galati pe DN26 catre Oancea, de-a lungul Prutului, spre Murgeni, nu inainte de a face o prima oprire la limita intre judetele Galati si Vaslui. Din Murgeni drumul a continuat pe DN24A spre Husi, unde deasupra orasului se afla un nor si o ploaie usoara, lucru ce ne-a determinat sa oprim pe dreapta sub un copac, ca sa luam o mica gustare (sandwich facute de acasa). Am iesit din Husi, bineinteles am scapat si de ploaie si am continuat pe DN24B, in continuare pe langa Prut, pe la vama de la Albita si de aici pe DN28 pe la Cotu Morii, Bohotin pana la Iasi. Iasiul, oras mare, destul de aglomerat, multe linii de tramvai pe unde am trecut noi, am cautat sa iesim cat mai repede din el pe DN24C. Traseu placut in continuare pe DN24C, pe langa lacul de acumulare Costesti, imediat dupa Stefanesti. Traseul a urmat apoi de-a lungul lacului, pana la Manoleasa Prut, unde DN24C s-a transformat brusc in altfel de drum, un fel de ulita sateasca, care ne-a obligat sa mergem foarte incet peste 30km tocmai pana la cel mai nordic punct, vama de la Radati-Prut. Am ajuns plini de praf, o portiune obositoare de"drum national", cu greu, la Radauti, o vama simpla, o bariera care despartea Romania de Ucraina, fara nici o evidenta a unei frontiere intre doua state. Nu am zabovit prea mult, mai ales ca nori negri se vanturau pe cer deasupra noastra, asa ca ne-am continuat drumul pe DN29A spre Darabani si pana la Dorohoi. De aici am traversat padurea de la Gorovei si am ajuns la intersectia de la Varfu Campului, unde am oprit pentru pauza de pranz. Am fost indrumati de la benzinarie, "La Conac", o pensiune-restaurant unde am prins un banchet in desfasurare al unor elevi de scoala generala. Gazda, insa ne-a primit pe terasa afara, la o masa, unde am mancat o ciorba radauteana (deh, specialitatea zonei, ca eram la Radauti) si niste carnati traditionali. O pauza binevenita de o ora care ne-a redat toate fortele. Am plecat apoi mai departe pe DN29C catre Siret, apoi pe DN2 si DN17A catre Radauti iar de acolo au inceput peisajele superbe de la Sucevita si Vatra Moldovitei. Peisajele iti luau rasuflarea, pana am ajuns la Sadova. Cand am ajuns la Sadova, am inceput sa cautam o pensiune spre Campulung Moldovenesc. Era ora 20.00 si ploaia se pornea din ce in ce mai tare. Am gasit o pensiune chiar la intrarea in Pojorata, Casa Angela http://www.casa-angela.ro/, unde am luat o camera, am facut un dus fierbinte, am mancat ce mai aveam de acasa si ne-am asezat multumiti si relaxati in pat, rememorand ziua ce trecuse, cele 13 ore de mers si 580km, cu gandul la trecerea muntilor de maine.
  5. iboboc

    Reparatii sei

    da, cristi m-a ghicit ca am mai avut o discutie si cu el. banuiam ca ai mai facut...ideal ar fi fost sa o pastrez pe cea originala si sa imi faci una noua, complet. dar tinand cont de faptul ca se pare ca lucrezi f bine si pretul e corect, nu cred ca mai are rost sa pastrez si originalul. o sa ma gandesc la o combinatie de culori, daca e cazul, si o sa revin cu un telefon cand m-am hotarat. multumesc. ps/ ai ceva poze modelul asta facut de tine?
  6. iboboc

    Reparatii sei

    salut, intr-adevar din ce se vede in poze este impresionant, iar dupa parerile "clientilor" tai e si mai si. felicitari. ma intereseaza o sa pt transalp, o sa care se afla pe piata, cea de la corbin. dat fiind faptul ca e cam greu de procurat si scumpa, as vrea sa stiu daca ai putea sa o faci si la ce pret. nu am nici una ca model de imprumut, ci doar poze, sau daca ai mai lucrat asa ceva, pentru ca pentru transalp este o sea foarte cunoascuta, celebra. iti atasez poza din catalog la corbin si cum ar trebui sa arate pe motocicleta mea.
  7. super petrecere, super distractie. nu stiu daca chiar aveam nevoie de o iesire, dar locatia, oamenii si chiar si vremea mi-au reamintit ce frumoase sunt lucrurile simple. ciorba de peste, betivaneala, plimbarile, concursurile.... bravo lor pentru eforturile organizarii, mie mi-a placut.
  8. vreau sa ridic o problema, referitoare la cultura MC, atat ea in Romania cat exista dar de fapt in lume, ca si traditie. intrebarea se adreseaza mai ales celor care fac parte dintr-un MC care sa fie international, de preferat din forurile de conducere dar de asemenea chiar si din partea MC urilor din Romania sau de ce nu a oamenilor implicati sau informati in aceasta privinta. nu mi-as dori pareri ale celor neavizati, sau mai exact, "pareri" ci doar lucruri concrete. FAPT: un numar insemnat de motociclisti intr-o anumita zona, pun bazele unui club, respectand traditia, formarea, organizarea si functionarea unui MC traditional, asa cum este descris el mai sus: patch, colors, prospects, SGT., VP, etc, totul. 1. existenta unui MC este legata de constituirea lui legala? (acte, statut, fundatie-ONG, etc) DE CE? Cum sunt organizate din punct de vedere legal MCurile din lume? 2. cine decide cine este clubul dominant, cum este el determinat? pe ce principii? cum isi apara clubul dominant drepturile? ce confera recunoasterea unui nou MC? 3. ce fel de MCuri exista in Romania, care sunt internationale, de ce nu exista un topic in care MCurile sa fie prezentate? 4. cum privesc motociclistii din Romania, mai exact membrii cluburilor existente, traditia unui MC si evolutiile internationale ale MCurilor fie ele outlaw sau nu? Asta ca un feeling intre realitate, zvon si fictiune?
  9. suntem dse o varsta, o spun prieteneste cand zic "pustiu". discutia pe acest topic era despre aceasta cultura a MC ului. tu ai dreptate la prima vedere, insa iti doresc sa ajungi sa faci parte dintr-un club ca sa intelegi si mai bine. eu iti pot spune ca sunt foarte norocos ca fac parte din DN26 Riders Brotherhood si alaturi de mine sunt oameni pe care ii respect si nu as ezita nici o secunda sa le fiu alaturi.
  10. aloo, pustiu...ce constitutie? ce libertate? ce e scris sus cu rosu nu e parerea unuia care se plictiseste, este o traditie si o cultura bazata pe experiente si realitati ale vietii, in speta cea de motociclist....nu de posesor de motocicleta.... a fi parte dintr-un MC inseamna implicare, responsabilitate, loialitate, etc... George Bernard Shaw spunea ca libertatea inseamna raspundere, si de aceea majoritatea oamenilor se tem de ea. tu ai impresia ca libertatea inseamna ca faci ce vrei sau numai ce iti convine? poate experienta te va invata ce inseamna un adevarat MC in adevarata esenta a ceea ce scrie mai sus, mare, cu rosu.
  11. salutare tuturor, ma bucur ca exista aceasta discutie pentru ca rostul unui forum e de ascultat pareri, argumente si fiecare sa ia cei mai bun din acestea. poate a nu e placut sa dezbatem o problema locala dar poate fiecare are ceva de invatat sau de ce nu, sa ne invete altii care o pot face, pentru ca nimeni nu s-a nascut cel mai destept. eu sunt Bobby, membru DN26 RIDERS BROTHERHOOD, si presedinte al acestei fratii. eu sunt acel care "e putin sau mai mult frustrat si care sare de poponeata in sus ca ii subminezi autoritatea si nu se poate impune restului de frati" asa cum zice cristi80. probabil ca thefatbob, care nu il cunosc, are ceva experienta in spate, de a remarcat imediat lipsa de consistenta a cestei afirmatii, pentru ca multi dintre noi vor realiza ca un brotherhood, cel putin asa cum il vad eu, se bazeaza pe un element fundamental: caracterul fiecarui membru. de aceea exista termenul de "prospect", pentru a testa caracterul unui om, pentru ca ceea ce ne uneste, pe langa scop, motociclismul, este respectul pentru idee, pentru grup si apoi pentru tine insuti. din pacate, cristi80, oricat de baiat bun este, oricat de corect ar fi, oricat ar fi "motociclist de scoala veche,imi plac cluburile, brotherhood-urile si adunaturile moto, mi-au placut foarte mult intrunirile moto de acum cativa ani si spiritul de atunci si asta am sustinut, ca acum nu mai poti aduna o mana de motociclisti care sa se aiba ca fratii", totul este o falsa masca, pentru ca toate aceste bune calitati, pe care le apreciez sunt eclipsate de o individualitate fara margini care nu are ce cauta intr-un brotherhood. iar aceasta a fost decizia lui. modul de a intelege o fratie, un brotherhood depinde de la om la om, unii stiu mai multe pentru ca au vazut mai multe, altii invata pe propria piele, asa cum poate am facut si eu. degeaba ne explica cristi80, ca "putini cei ce stiu ce inseamna o fratie, sau putini care inteleg si se comporta ca intr-o fratie.", ii doresc sa reuseasca si el sa faca o asemenea fratie sau sa invete sa faca parte dintr-una pentru ca eu, noi, atat am putut. bine zice cria ca "as stabili o ierarhie, deci fiecare sa inteleaga si sa-si asume o functie in club. nu ca trebuie sa existe un sef sau un secretar sau mai-stiu-eu ce, dar fiecare trebuie sa aiba rolul lui si responsabilitati fixe intr-un club. si comune, cand e cazul." este mandatoriu ca acest lucru sa se intample, mai mult sau mai putin. si asta nu pentru ca asa am descoperit eu din experienta, ci pentru ca si istoria si traditia MCurilor au demonstrat asta. eu am invatat astea impreuna cu cei mai buni prieteni ai mei care sunt astazi membri DN26 RIDERS, pe propria piele, the hard-way. si asa cum zice cria, din nou, just my opinion... PS/ atat florinsq cat si cristi80 au fost membri DN26 RIDERS BROTHERHOOD Galati din 2007 si respectiv 2008. mi-ar place sa cred ca cel de-al doilea nu face comentarii nepotrivite aici din cauza frustararii.
  12. cine organizeaza intrunirea si cam pe cine asteptati sa vina? cand incepe sa vina lumea? de sambata? care e capacitatea de cazare la casute si preturile de campare/cazare/intrare?
  13. DN26 Brotherhood

  14. salutare de la galati. cred ca o sa va asteptam in barlad si sa va insotim pana la galati sau tulcea. trebuie sa vedem cand ne putem vedea in barlad (pe la ce ora si in ce zi anume) si as vrea sa stiu daca ati rezolvat de cazare sau unde veti campa la tulcea. din barlad spre galati, fata de traseul vostru, cred ca o sa va ducem pe dn26 (adica pe la oancea). e mai frumos drumul si aveti prutul cu voi. (barlad galati 128km) sa imi mai spuneti ce asteptari aveti pentru galati (din cate stiu v-ati propus 2 ore pentru galati). plimbare oras sau vreti masa la restaurant sau o terasa cu suc, etc. bacul la galati spre tulcea il aveti din ora in ora sau uneori trece nonstop cum se umple pleaca, pana la ora 22.00 ultimul bac. drumul peste dunare pana la tulcea e foarte bun si frumos, spre luncavita prin isaccea. sunt cateva manastiri frumoase pe acolo care sunt in drum. puteti intra pe forumul nostru la http://motociclism.ingalati.net pentru a discuta direct cu noi sau contacta direct pe mine pe mail la iboboc@gmail.com. multa bafta, spor la organizare.
×
×
  • Creează nouă...