Sari la conținut

acvila_neagra

Membru
  • Număr conținut

    12
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    acvila_neagra@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    BMW R1100S
  • Numar Moto
    B

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KAWASAKI EN 500
  • Interests
    Prietenie, ajutor, calatorii, scuba-diving, sailing, ski, drumetii la munte

Vizitatori Recenți Profil

463 citiri profil

acvila_neagra's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Eu as merge doar daca mi se asigura cazare cu Stefan in camera ! Imi plac discutiile filosofice... Iar pe Marius nu il mai suport in ce hal sforaie. Ar trebui sa mai desfunzi instalatia, batrane !
  2. Sa aveti vreme buna, baieti ! Tura asta ma fofilez...
  3. Virgil, in afara de arhiva Parchetului, mai gasim pe undeva inregistrarile frumoase pe care le-ai facut la tura asta ? Ai pus ceva pe Youtube ?
  4. Pana la urma la ce ora e plecarea ?
  5. Superba tura ! Ati reusit sa ma enervati in cel mai frumos sens ! In 30 de zile termin cu recuperarea la picior si sper sa recuperez si turele pierdute. Un singur lucru n-am inteles, cum numara Mihai lantul de la BMW )) Hai bafta in toate !
  6. Gata, rezolv azi cu ITP-ul si am terminat. Sunt pregatit de drum ! Tatra, venim din nou, pe urmele bunicilor nostri !
  7. Frumusetea lucrurilor se oglindeste in sufletul celui ce le admira.

  8. Lasam biclele si turam metroul ? Sper sa reusesc sa ajung !
  9. Salutare tuturor, dar mai ales incepatorilor ! Pentru ca se apropie sezonul imi permit sa fac cateva observatii dupa 16 ani de B, 4 ani de A si 2 ani de C, D si E. In primul rand vreau sa va spun ca unul dintre motivele pentru care am facut scoala de C, D si E este tocmai pentru a intelege mentalitatea soferilor altor categorii. La sfarsit am tras linie si am concluzionat ca nu exista practic o "mentalitate", ci exista un anumit tip de comportament care este influentat de mai multi factori, insa sunt si cateva particularitati de abordare a unor situatii, de care trebuie tinut cont. Printre factorii care influenteaza comportamentul sunt: a. educatia soferului - aici ma refer la maniere, la acel comportament determinat de cei 7 ani de acasa. Trebuie tinut cont de faptul ca nu toti au acelasi nivel de educatie. Acest aspect nu este vizibil si uneori aparentele inseala. O masina curata, ingrijita sau luxoasa nu implica neaparat un sofer educat. Lipsa educatiei duce la un comportament de genul "si ce daca", dupa ce ti-a taiat fata b. nivelul de stres, oboseala - un factor subiectiv, aproape imposibil de determinat din exterior, dar care poate influenta decisiv comportamentul soferului. Sub influenta acestui factor se iau deciziile de viraj brusc, accelerare/franare violenta sau se emite scuza "nu te-am vazut" c. experienta in condus - dupa cum stiti, cei mai multi soferi invata sa conduca dupa ce si-au luat permisul, prin experimentare. La scoala auto/moto invata doar cum sa obtina permisul. Lipsa experientei impreuna cu o insusire superficiala a teoriei duce la incapacitatea de a anticipa anumite evenimente d. obiectivul - un sofer care conduce masina personala in scopul de a se deplasa de acasa la o intalnire romantica va avea o maniera diferita fata de un sofer care trebuie sa o duca pe soacra la tren e. ceea ce transporta - cred ca este cel mai evident in cazul masinilor pline cu toata familia inclusiv un copil mic fata de un papuc gol f. starea actelor si starea tehnica a masinii - soferii care se stiu "cu musca pe caciula" vor fi crispati, in timp ce cei care sunt "bazati" vor avea o atitudine de incredere, poate uneori vecina cu aroganta Fata de acestea pot exista si alte motive care tind sa converga catre cele mentionate mai sus. Referitor la particularitatile de abordare ale unor situatii din traficul cotidian (ma refer la Bucuresti), acestea de cele mai multe ori au de-a face cu "dialogul" care apare intre participantii la trafic. La ce ma refer: fiecare participant la trafic (ma exprim asa ca sa includ toate categoriile), in momentul in care doreste sa execute o manevra, are drepturi si obligatii. Cel mai important aspect insa este acela de a-si face corect inteleasa intentia. Acest lucru este destul de usor de stabilit in functie de modificarea sau nu a comportamentului celuilalt. Daca in incercarea de depasire ambalezi motorul si sesizezi ca soferul auto a intors capul, e clar ca te-a auzit. Intentia lui insa e vizibila atunci cand incearca sa iti faca loc, sau pur si simplu se poate stabili un contact vizual (vezi in oglinda lui privirea lui). Ca principiu, riscul unui accident creste direct proportional cu viteza (cred ca a mai spus asta cineva pe aici). Cu toate astea, 140Km / h pe autostrada goala poate fi o viteza mai putin periculoasa decat 30 Km / h in Bucuresti. Daca va uitati in statisticile Politiei Rutiere, vina accidentelor apartine soferilor moto in proportie de 44%, un procent apropiat de 50%, ceea ce inseamna ca factorii enumerati mai sus au o influenta foarte mare. Recomandarea este de a fi prudent si a ne face vizibili prin orice mijloace, dar nu numai atat. Trebuie sa ne asiguram ca am fost observati si ca ceilalti participanti la trafic ne permit sa facem manevra pe care au inteles ca dorim sa o facem. In final, ca sa citez tot pe cineva de pe forum, nu uitati ca, in special ca motociclist, prioritate aveti numai daca vi se da ! Asfalt curat si un sezon fara incidente !
  10. Salut Petre, spune-mi te rog, ai facut in februarie scoala moto ? Sunt surprins. Este vreun poligon acoperit undeva ? Te intreb pentru ca am cativa amici dornici de scoala, dar nu prea au dat drumul baietii... Merci !
  11. Se apropie sezonul ! Pentru siguranta voastra, repetati in gand: "in special ca motociclist, prioritate ai DOAR daca ti se acorda".

×
×
  • Creează nouă...