Sari la conținut

Adydum

Membru
  • Număr conținut

    90
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.optera.ro

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Constanta
  • Carnet moto din
    1994
  • Numar Moto
    CT09FST

Adydum's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Am descoperit si cauza de la care se tot supraincingea. Radiatorul de ulei obturat cu nenorocitul de claxon. Aer pe radiator, O. Acum merge perfect, doar ca trebuie sa primeasca o toba noua, iar claxonul bagat in priza de admisie aer pentru radiator inlocuite cu doua goarne puse in carene. Are 13.800 km jucaria.
  2. Pe naiba! Concluzia logica este una singura te kaci pe tot ce inseamna garantie la firma romaneasca. In zilele astea de cand am luat-o i-am dat 1200 km, se pare ca e Ok. Oricum nu se va mai pune problema de garantie. Ori merge perfect, ori direct la avocat.
  3. Joia trecuta am luat trotoneta. Buun. " Motorul e practic NOU!" primeam eu asigurari... Dau o cheie si, ghici ce: Tzac, Tzac, Tzac ... Frumos, nu? Bataie la motor... Aceeasi bataie... Cei de la ATS ma asigura ca pot sa merg fara griji ca nu-i problema, trebuiesc inlocuite pastilele de la supapele de evacuare. La fel ma asigurau si cei de la Motozone in martie ca bataia e "tipica motorului" si ca pot sa merg fara griji... Daca dupa 500-1000 km gasesc pilitura in ulei (in magnetul de la dop) cum ar trebui sa reactionez??
  4. Pai te contrazici. Ori e de treaba, ori trebuie "uns" ca sa mearga treaba. Oricum, nesimtire totala, iar garantia in Romania=0. Ieseam mult ai ieftin daca in octombrie cand s-a auzit prima oara bataia in motor imi rezolvam singur problema.
  5. "Saptamana asta" inca e valabil. Deci nu e gata. Ca sa nu mai spun ca platesc o parte (?!? ) din reparatie. Eu am cumparat-o de la motozone constanta. Normal dupa toate legile OPC si ANPC ei sunt cei care imi asigura garantia. Cand m-am dus sa reclam defectiunea la motor dupa ce mi-au "reparat-o" ei (adica dupa fix 200 km ) m-au trimis la plimbare pe motiv ca ei nu mai sunt dealeri Hyosung. ATS-ul (adica importatorul) practic se putea spala pe maini dat fiind ca defectiunea se datoreaza blocarii canalului de ungere la montaj ("opera" motozone c-ta). Asta e cand umpla cizmari in motor si tu crezi ca e pe mana mecanicilor...
  6. Tipic romanesc... Garantia rezolvata doar din vorbe. Dupa 200km defectiunea a revenit. (Bataie motor). Probabil mecanicii super meseriasi de la firma de unde am cumparat-o au inlocuit pistoanele si bolturile (dupa cum zic ei ) fara sa le pese DE CE s-a intamplat asa ceva... Si azi plecasem la drum.... REPET: Bataie motor reclamata OCTOMBRIE 2008 , in MAI 2009 inca NEREZOLVATA !!!! Mesaj completat News: Defectiunea de dupa reparatie se datoreaza montajului prost la motor (canale de ungere blocate). Saptamana asta reparatia ar trebui sa fie gata (e la ATS Bucuresti)
  7. la mulĂži ani

  8. Nici pe departe... Hyosung coreea. As fi luat fara nici o jena o chinezarie (CFMoto si Lifan chiar mi-au facut o impresie buna) dar fac numai modele sub 20c.p.
  9. Da, cu 2 mici precizari: 1. Nu e scuter e chestia aia de la avatar. 2. Nu e pe moarte, ci sunt foarte multumit.
  10. 12.000 nu e foarte mult. Daca ai grija de trotineta mergi mult mai mult fara probleme...
  11. Ai dreptate, pe aria tehnica ar trebui sa fie banati cei care nu isi iau marci renumite, e clar ca au cautat cu lumanarea sa aiba probleme tehnice. Si ar mai trebui infiintat si un fond care sa il platim cu totii ca in caz ca pica vre-o scula renumita sau sa ii fie reparata instant din acel fond ca sa nu sufere din moment ce si-a ales o "scula brand". Mars maaa cu trotineta ta superluminica cu tunning la sigla fata, lasa baiatul in pace!
  12. Modificarea mopedulu o constata RAR-ul si nu politia. Iar politia are dreptul sa ceara o astfel de expertiza in caz de accident cu victima. (Victima=persoana ranita, chiar si ff minor).
  13. Pe chinezarii ? Sau pe proprietari? Sau pe vecina de la pagina 5 ?
  14. Nu ma intereseaza daca cu un kit de 80 ia fata nu stiu carui model, ideea era ca cu o suma relativ mica de bani isi pune chinezaria inapoi pe drum si ii mai face si un upgrade. Discutia sh superior versus nou inferior nu are legatura cu topicul si in permanenta fiecare tabara isi are sustinatorii ei.
×
×
  • Creează nouă...