Jump to content

amoremotore

Membru
  • Content Count

    70
  • Joined

  • Last visited

About amoremotore

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    amoremotore@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Bals
  • Carnet moto din
    1991
  • Motocicleta
    HONDA CB 500
  • Numar Moto
    OT-19-MEG
  • Club
    KAMIKAZERIDERS MC CRAIOVA

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    VOSHOD, HONDA CB 450, SUZUKI GN 250, HONDA CBR 600, HONDA CB 500
  1. Controllerul este programat de către constructor pentru aceste specificații, la tipul ăsta de motor (2400 W) se poate obține o viteză mai mare doar cu un controller programabil și cu acumulator mai puternic( tensiune și amperaj mai mare) de exemplu 72 V și 50 Ah. Sfatul meu este să-l lași așa, tuningul costă destul de mult și vei pierde și garanția.
  2. Păcat că n-ați auzit de prezumția de nevinovăție, l-ați scos vinovat pe mort și gata. E pierdere de timp!
  3. Mă intrigă accidentul ăsta, pare ca și cum cineva i-a tăiat fața și l-a împins în locul fatidic, sunt mulți criminali pe șosele care merg în conserve și nici măcar nu opresc la un accident provocat de ei. Sigur un satelit a văzut ce s-a întâmplat acolo, camere de supraveghere nu știu să fie în zona aia. Chestia cu voblajul nu o cred, de curiozitate are cineva un motor identic care e dispus să încerce o reconstituire? Ar fi mare păcat să fi murit nevinovat și toată lumea să creadă altceva.
  4. Am de vanzare 4 acumulatori Li-MnO2 fabricație LG care provin de pe Prius-ul meu. Acumulatorii sunt de 48V/45 Ah cu rată de descărcare 5C continuu(250 A) și 350 A pentru 30 secunde. Am avut probleme cu un modul de 24 V din cauza BMS-ului și am renunțat să-i mai folosesc pe mașină. Pentru aplicații la 48 V slavă Domnului există BMS-uri pe piață foarte bune. Acumulatorii pot fi folosiți pentru tracțiune sau stocare energie electrică în diferite proiecte. Mi-am oprit un acumulator pentru motocicleta electrică-un proiect aflat încă în lucru, https://www.olx.ro/oferta/vand-acumulatori-ev-ID9FiWh.html
  5. http://www.zf.ro/companii/retail-agrobusiness/trotinetele-electrice-inventate-de-un-inginer-din-craiova-sunt-folosite-de-vedete-precum-justin-bieber-sau-demi-lovato-15551147
  6. Hala unde se vor construi vehiculele electrice la Craiova este aproape gata. Am făcut azi cateva poze și am observat că se lucra la finisaje. Din păcate pozele făcute cu telefonul nu au o rezoluție prea bună, am observat însă pe panoul de la intrare, că în respectiva hală se vor construi pe langă vehicule electrice și motoare electrice fără perii. Termenul la care va începe fabricația va fi undeva în luna mai a acestui an.
  7. Frumoasă poveste, mi-ar plăcea să cunosc persoana, poate intră pe aici.
  8. De ce sa fie simplu cand se poate complicat? La un motor in 4 T sau 2 T sunt foarte multe piese, adica piese multe - probleme multe, la unul electric e cam multa plictiseala - zero probleme, eu asa vad lucrurile.
  9. Perfect adevărat, din ce în ce mai mulți oameni alimentează în funcție și de cați bani își permit să bage în carburanți, întrebați de curiozitate vanzătorii din stațiile de carburanți cam cați clienți alimentează într-o zi de 10 lei! Folosind curentul electric pentru transport vă pot confirma că în cazul meu, numărul de km parcurși lunar a crescut față de perioada cand foloseam doar benzina. În legătură cu autonomia limitată a vehiculelor electrice în comparație cu a celor pe benzină, dintr-un anume punct de vedere lucrul acesta nu se adevereste pentru că marea majoritate a vehiculelor stau cea mai mare parte a timpuli în parcare și nu în trafic, avantajul celor electrice este că atunci cand stau în parcare se pot și ,,alimenta” (încărca).
  10. Felicitări pentru aceste creații, se vede că s-a depus mult efort și pasiune. Ar trebui să ne cunoaștem candva!
  11. Da, am si eu cateva din astea,cu condiția să nu aibă mai mult de 25 km/h viteză maxim constructivă(se limiteaza din controller), adică dacă te oprește nenea cu cashketă, trebuie să ai la tine acest articol de lege(personal m-am convins ca nu îl cunosc mulți).
  12. Multumesc! De idei nu duc lipsa, cu timpul ma descurc mai greu.
  13. Acumulatori LTO(litiu titanat) si motor ca acesta http://www.ashwoodselectricmotors.com/our-products/permanent-magnet-motors/, dar vreau sa il construim in tara.
  14. Nu este hibrida in linie, este hibrida in paralel si voi explica de ce: în cazul sistemului hibrid termoelectric serie(linie), motorul cu ardere internă(poate functiona cu motorina, benzina, gpl) acţionează un generator electric care, la rândul său, acţionează un motor electric, iar în cazul sistemului hibrid termo-electric paralel, cele două motoare pot funcţiona separat sau în acelaşi timp pentru a propulsa autovehiculul.
×
×
  • Create New...