Sari la conținut

Miky

EX+
  • Număr conținut

    20
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Numar Moto
    B 51 MKY

Miky's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. c o n d o l e a n t e familiei, iubitei si tuturor celor apropiati... tu, cel care te-ai dus... sa ai grija de noi... fratilor sa dea Domnu` sa reusiti sa prevedeti astfel de evenimente si sa aveti puterea de a frana la timp. ...
  2. salut, nu ma pricep prea tare dar as incerca sa vad toate firele de la aprindere daca nu cumva se incalzesc (ele sau aprinderea electronica) si atunci e posibil sa nu mai ai scanteie suficienta si ramanand combustibil nears se inneaca si se opreste. o parere succes
  3. stai linistit Mircea ca passatul albastru sigur avea casco. si asa este la casco iti convine sa o dai lovita in parcare. este mai putina bataie de cap si nu tre` sa apeleze la asiguratorul tau RCA. mult succes
  4. Alex, iti multumim toti pentru sfaturi si in mod cert avem de ce. Baiazid, acum 10 ani cand aveam o Jawa de 350 nu stiam de sfaturile tale si mereu o puneam pe-o parte si saream ... si ma rostogoleam si n-aveam nimic dar acum ... mai precis 3 luni in urma mi-a iesit o masina de pe strada pe care doream sa intru, eu mergand pe linia de tramvai cu semnal stanga si vazand ca se opreste in fata mea am culcat-o ca prostu pe o parte si am sarit. rezultat: carena stg, parbriz, oglinda si carter, plus genunchi si cot ca deh. vroiam sa vand casca asa ca am imbratisat-o sa nu se zgarie. si totul la 20 la ora. din cauza lipsei de experienta sau a experientei gresite din tinerete. as fi putut sa evit cazatura daca stiam urmatoarele: nu frana cand faci manevre pe linia de tramvai; cand franezi violent nu face manevre, chiar daca pui numai fata. si restul cu statu` pe motor si incercarea de a evita obstacolul sau de a alege locul impactului cred ca te-a luminat Alex si sigur nu pot sa o fac eu mai bine tot ce te pot sfatui este sa citesti si sa exersezi manevrele prezentate pe site pentru ca scoala moto nu te-a invatat mare lucru. inca odata succes si din punctul meu de vedere zic ca te-ai descurcat bine
  5. sa nu intelegeti gresit. omu n-a pus-o pe o parte ci a luat-o intr-o parte. si io zic ca s-a descurcat bine ca a ramas pe axul drumuluidupa ce a sters cu cilindrul drept VW-ul. Baiazide urmareste topicul Accidente si exprima-te corect. ca vorba aia induci lumile in eroare ride safe
  6. te-am vazut frate. eram la semaforul opus si cand i-am vazut pe cei doi ca se dau jos, am crezut ca ai pus-o te-am salutat ca deh cand vezi cornitzele esti inconfundabil. bine ca n-a fost mare lucru. data viitoare sa fii mai atent si sa astepti pana pleaca sigur masina din fata. si sa nu mai iesi pe axul drumului ca risti enorm. mult succes. fara evenimente.
  7. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    iti multumesc pentru explicatie Moshulic, salve si succes
  8. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    salve Vio, inca nu dar daca azi nu ploua ies cu motoru si pun in aplicare. de lamurit zic eu ca m-am lamurit. am facut cumulul de forte si am priceput. si deh suntem batrani si de asta nu auzisem niciunul. sau de fapt auzisem in vara dar n`am crezut si dealtfel in vara nu credeam ca ar fi vreo diferenta in a vira la 140 si a vira la 200. de acum e clar ca este mult mai usor sa virezi si la viteze mici asa dar deh... daca n`a avut cin`sa ne`nvete... mult`am fain tuturor. azi cred ca vom exersa toti ..... si uite asa m-am hotarat sa devin membru cotizant la probike. asa ca cine strange banii sa vina miercuri sa-i dau. si mi`aduc aminte ca prin iarna trecuta era cat pe ce sa devin membru cotizant adus de MarianV alias maR1... si am fost la Scoala in Damaroaia dar am vazut pe cineva mare mare acolo la intrare si se uita asa de sus ca ... si am plecat. nici n-am intrat si-mi pare rau.
  9. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    invataminte din manual... Secretul unui viraj rapid este de inclina motocicleta rapid in directia in care vreti sa virati. Pentru a inclina motocicleta, contra-virati (contra-virarea inseamna sa virezi intr-o directie pentru a trimite motocicleta in directie opusa). Daca vreti sa faceti dreapta, impingeti ghidonul cu mana dreapta. Asta va face roata din fata sa se miste un pic catre stanga. Rezultatul este o inclinare spre drepta. In timp ce motocicleta incepe sa se incline, puteti acum sa intoarceti ghidonul in directia in care se inclina, pentru a evita cazatura. daca as fii stiut..................
  10. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    Alex ai mare dreptate, eh ... uite ca nu le-am citit integral ci numai partea de inceput si asta pentru ca am crezut ca daca conduc din 89 atunci experienta isi spune cuvantul total gresit si asta datorita faptului ca cea mai buna motocicleta, (un BMW R65 pe care am vandut-o din 95) nu mergea decat rar cu 130 km/h. asa ca sunt nou la viteze mari=incepator si mai mult decat atat din 95 pana-n prezent am fost doar admirator. promit sa ma antrenez si ... numai dupa ce citesc tot ps. si cand ma gandesc ca scosesem manualul la imprimanta pentru altii... si asta inca din iarna. mult`am tuturor pentru ajutor miky
  11. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    fratilor, n-am fixat farurile ce veneau din fata decat cand eram pe contrasens si vazusem ca nu pot redresa.nu m-am speriat atunci cand am trecut de axul drumului pentru ca inca nu venea nimic din fata. am incercat sa trec pe partea mea dar vantul era ff puternic si nu am putut. am incercat de doua ori iar a treia oara eram bine aplecat cand am simtit ca derapez de spate. simteam ca spatele o ia in stanga fata si atunci am privit in fata sa vad daca vin masini dupa care am vrut sa ma opresc undeva pe stanga pe margine dupa dunga, lasand masinile sa treaca prin dreapta dar nu am putut s-o tin pe drum si atunci am pus-o in vant si am sarit in camp. iar vantul a fost in continuare ff puternic pana-n Ploiesti.
  12. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    am priceput !!!!!!!!!!!! GRESEALA mea consta in faptul ca vrand sa reduc viteza nu am mai stat culcat pe ea si atunci nu aveam cum sa apas pe ghidon dreapta si aplecatul dreapta si trasul nu a rezolvat situatia touringul dandu-ti o pozitie mult mai dreapta de pilotaj. acum am priceput.daca as fi stat culcat pe ea si apasam pe ghidon dreapta se redresa. asta e? rog experienta sa-si spuna cuvantul si promit ca voi invata repede. miky
  13. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    nici eu nu sunt de acord cu asta cand ma gandesc la mine, dar probabil ca altcineva... nu stiu cum e in mod sigur mie nu mi s-au lipit ochii de farurile ce veneau din fata. le-am remarcat de abia cand am constatat ca nu pot reveni pe sensul meu, si calculam daca reusesc sa reintru pe partea mea in timp util. si cum nu as fi putut atunci am virat cu vantul si am luat-o pe camp. miky
  14. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    nu Vio si-mi pare rau , dar nu prea eram in Bucuresti cand ai fost tu, am mai vorbit pe sbz si ceva mesaje private mult succes si sper ca la viitoarea vacanta in Bucuresti sa ne vedem pana atunci vorbim pe net si scuze ca n-am fost prea activ, dar de citit am citit aproape tot salve ps. LeoVFR a fost pe la mine
  15. Miky

    Am Vazut Moartea Cu Ochii

    buna Dobrescu, am sa exersez sigur pentru ca este un lucru nou pentru mine sper ca miercurea cealalta sa ne vedem la arc si poate imi mai explici odata merci mky
×
×
  • Creează nouă...