Sari la conținut

crimona

Membru
  • Număr conținut

    19
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    SM 610

Informații profil

  • Motociclete detinute
    GS 500

crimona's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. crimona

    Bursa SuperMoto

    Ptr husqvarna 610 Kit de SM ce contine cauciucuri Pirelli Diablo Rosso2 95%fata - 85% spate sau Avon Distanzia 30% fata - 65% spate, etrier fata Brembo 4 pistonase cu placute noi EBC HH) si flansa adaptoare, disc de frana brembo 320 mm rotile fata si spate (roata spate are amortizor de foaie cu elastomer - pentru strada) Flansa rigidizare furca fata si aparatoare de apa Saua Supermoto / adventure indreptata la partea superioara, plus de burete Ghidon ingust duraluminiu 'doublewall'' - teava mai groasa in carne handguard-uri SM cu un singur punct de prindere Pretul kitului este fix 450 euro cauciucuri Avon 550 euro cauciucuri Pirelli /index.php?/topic/687879-vand-husqvarna-610-te-sm-adventure/ Oferta are valabilitate cam o saptamana. Daca este cineva interesat sa-mi dea PM repede altfel o sa fac altceva cu rotile.
  2. crimona

    Bursa SuperMoto

    Vand si eu un kit de SM. Provine de pe Husqvarna 610. Anume roti echipate (disc 320 fata, disc 260 spate, pinion la alegere 45 sau 49 dinti cauciucuri Pirelli Diablo Rosso 2 95%fata - 85% spate sau Avon Distanzia 30% fata - 65% spate, etrier fata Brembo 4 pistonase cu placute noi EBC HH) si flansa adaptoare, etrier spate Brembo cu pistonas mare, amortizor spate (mai rigid-fara camera de azot sau clasic) reglabil. Roata spate are amortizor de foaie cu elastomer - pentru strada. Diametrul exterior mare al rulmentilor face practic usor adaptabile rotile pe orice motocicleta. Ofer si asistenta pentru orice adaptare. De fapt se vinde si furca fata Marzocchi 45mm cu tot cu jug si astfel se poate monta fata complet (singura schimbare va fi decat inlocuitul rulmentilor jugului cam 100 ron). Toate piesele sunt impecabile. Eventual daca cineva vrea sa modifice serios am si o bascula de spate aluminiu. Pretul nu-l pot da pentru ca sunt prea multe variabile in alegerea pieselor. Sa zicem 600 euro doar in varianta de top cu rotile echipate full,cauciucurile Pirelli, etrier, amortizor si furca completa. Piesele se pot vinde si la bucata nu neaparat la kit. Astept pe PM cereri de pret specifice. Pentru Husqvarna mai am si o sa indreptata la partea superioara sa te poti muta usor fata - spate.
  3. Mai faci eloxari?

  4. Cumpar roti cross/ enduro 21 cu 18. Daca au pret rezonabil. Daca sunt de Husqvarna ofer si bonus. Stiti pe cineva care regleaza/ centreaza roti cu spite?
  5. Salve! Eu am un SM 610 . Pare a fi fiabila, motorul are destula putere si chiar poate fi imbunatatit prin setari, reglaje mai mult sau mai putin complexe, versiunea mea este mai grea un pic decat comparatiile tale, dar se poate umbla substantial si la chestiunea asta. In privinta pieselor de schimb (nu consumabile) pot sa-ti spun ca am intampinat ceva dificultati iar aici daca te compari cu KTM-ul cel din urma este mai popular in RO si de aceea le gasesti mai usor si poate mai ieftin, dar oricum motocicleta fiind aproape ca un calculator,poti pune in multe locuri piese de care gasesti nu neaparat originale (cu exceptia ansamblului motor-cutie care oricum pe setarile de fabrica este foarte fiabil). Dar cred ca trebuie sa fii foarte atent ce-ti doresti si cu ce faci comparatii. Pentru ca una este utilizarea cu setari si regim de concurs si alta este folosirea ca mijloc de distractie. Asfel pentru motorul de 580CC de Huski exista versiunea distractiva TE 610 si versiunea de concurs TE 570 intre ele difera multe chestii printre care usurarea motocicletei, marirea raportului de compresie al motorului, setarile carburatorului - adica cresterea puterii specifice(comparand cu greutatea) in detrimentul fiabilitatii si a consumului. Partea buna este ca versiunea de distractie o poti transforma reversibil intr-o versiune de concurs (sau undeva la mijloc) cu cheltuieli mici si 2-3 zile de munca pe cand invers te costa de te rupe. Asa ca si maniacii au dreptate, totul rezumandu-se la necesitati vs costuri. Pe ansamblu motoarele sunt comparabile ca performante asa ca alegerea este la tine.
×
×
  • Creează nouă...