Salve! Eu am un SM 610 . Pare a fi fiabila, motorul are destula putere si chiar poate fi imbunatatit prin setari, reglaje mai mult sau mai putin complexe, versiunea mea este mai grea un pic decat comparatiile tale, dar se poate umbla substantial si la chestiunea asta. In privinta pieselor de schimb (nu consumabile) pot sa-ti spun ca am intampinat ceva dificultati iar aici daca te compari cu KTM-ul cel din urma este mai popular in RO si de aceea le gasesti mai usor si poate mai ieftin, dar oricum motocicleta fiind aproape ca un calculator,poti pune in multe locuri piese de care gasesti nu neaparat originale (cu exceptia ansamblului motor-cutie care oricum pe setarile de fabrica este foarte fiabil). Dar cred ca trebuie sa fii foarte atent ce-ti doresti si cu ce faci comparatii. Pentru ca una este utilizarea cu setari si regim de concurs si alta este folosirea ca mijloc de distractie. Asfel pentru motorul de 580CC de Huski exista versiunea distractiva TE 610 si versiunea de concurs TE 570 intre ele difera multe chestii printre care usurarea motocicletei, marirea raportului de compresie al motorului, setarile carburatorului - adica cresterea puterii specifice(comparand cu greutatea) in detrimentul fiabilitatii si a consumului. Partea buna este ca versiunea de distractie o poti transforma reversibil intr-o versiune de concurs (sau undeva la mijloc) cu cheltuieli mici si 2-3 zile de munca pe cand invers te costa de te rupe. Asa ca si maniacii au dreptate, totul rezumandu-se la necesitati vs costuri. Pe ansamblu motoarele sunt comparabile ca performante asa ca alegerea este la tine.