Jump to content

pasbogdan

Super Membru
  • Content Count

    731
  • Joined

  • Last visited

About pasbogdan

  • Rank
    Avansat

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    pas_bogdan@yahoo.com

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Cluj
  • Carnet moto din
    2007
  • Numar Moto
    LEU

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    cbr 600

Recent Profile Visitors

772 profile views
  1. Multumesc. Maine undeva pe la 12 in zona faget la roata,daca mai este cineva care cauta companie pt cateva ore pe deal. pas_bogdan@yahoo.com
  2. Va salut.Cunoasteti pe cineva care detine o interfata ibeat(sau ceva de genul) si un sw pt husqvarna TE 450?De preferat in zona Cluj sau apropiere(100-200km)As dori sa modific putin reglajele penru zona de turatii joase. Va multumesc
  3. Va salut! Un sfat as avea nevoie. Am de ales intre un Ktm exc 450 si Husqvarna te 450. Pentru ktm as alege modelul 2004.O motocicleta cu care am mers,cunosc proprietarul si avea niste telescoape fata deosebite,nu cele de fabrica si isi faceau treaba cum nu am mai intalnit pe un 450.Si nu ma refer la telescoape gen SX,ci niste telescoape cu capacitate incredibila de a copia orice denivelare/obstacol oricat de mic ar fi fost.Dar nu neaparat acest exemplar,pot cauta si un model mai nou. Sau Husqvarna model 2009.... Exc am avut,450 din 2002.Cunosc modelul.Am nevoie de o motocicleta enduro nu cross.Ktm are un cuplu incredibil la cele mai joase turatii.Spre deosebire de honda crf 450 la care se oprea motorul instant daca era subturata. Caut cuplu la ture mici,motor elastic mai mult spre enduro decat spre cross si suspensie moale,chiar daca pt sarituri se face un compromis. As prefera un raspuns de la o persoana care le-a incercat pe ambele,nu de la un fan monomarca.Se poate compara si cu honda crf 450 model 2004,am incercat enduro si cu asa ceva si mi s-a parut cea mai proasta varianta posibila(si e logic sa fie asa,nu este un motor enduro). Va multumesc, » Post actualizat in 30 Nov 2014 22:45 Un sfat intarzie sa apara(sezonul cred ca e de vina pt activitatea pe forum),dar motorul a ajuns. Din ce am apucat sa vad in atelier ambreajul e mai usor de operat decat cel de exc 2004 si e mult mai prompt in zona de cuplare.Am incercat sa ridic roata fata din stand pe loc sa intorc motocicleta si configuratia nu este ca la ktm.Daca nu e accelerat destul motorul se opreste instant,spre deosebire de exc care era foarte iertator.Dar nu este atat de rau ca la crf 450. In rest?Cand va vedea terenul voi putea reveni cu amanunte,cat ma pricep.Daca nu voi gasi inconveniente majore in teren cred ca am facut o alegere buna.Motocicleta este intr-o stare cum nu am vazut exc nici la pret cu 1000 eur mai mare.Sper ca si in motor situatia sa fie ca si restul motocicletei,si ma apuc de cautat o pompa de benzina de rezerva(am inteles ca sunt problematice). Toate cele bune,si daca cineva are timp si energie de o tura in luna decembrie l-as incerca si eu cu placere. » Post actualizat in 04 Dec 2014 22:16 Sambata daca nu ploua are cineva chef de iesit pe deal cateva ore?Chiar daca ninge..
  4. pasbogdan

    sondaj de opinie

    Din categoria traiasca Silviu multumim pt imprumutat presa de nituit lant de distributie:)))) Eu clientul ideal:nu vreau nimic de la dansii(pe bani,ca doar de aia lucreaza toata lumea),merg cu motorul in punga,totul pregatit:"va rog sa imi nituiti lantul" Dansul:"nu iei dumneata presa asta pana maine si ne lasi putin?":)))
  5. Aspectul legal:PFFFUAAA si rad de ma prapadesc(cu siguranta exista o"fatzuca"din aia care rade si nu mai stiu ce face pe aici dar mi-e lene sa o caut)Sa il vad eu primul organ de ancheta cum stabileste datele tehnice ale problemei.Sau pe al 2-lea.. "Domnuca"...Cu aspectul legal poti sa iti faci o mare frectie(nu sunt badaran,la un tratament anti raceala ma refer). De ce?Pai din mai multe motive: E Basescu presedinte?E voiculescu securistul care a castigat in toamna la pacanele?Ati mers la un service care sa va monteze si sa va probeze"instalatiile". Comunicarea va va ajuta mai mult decat "cadrul legal":))) Uite ca poate am nimerit si un"razator" Comunicare de genul: a:jur ca erau bune cand le-am trimis b:jur ca nu le-am scapat pe jos cand le-am primit b:jur ca nu am inversat firele b:jur ca va rup coastele a:nu stiu care pe care Oare chiar trebuia sa scriu ceva?
  6. pasbogdan

    Sa mai si radem.

    Cate birturi sunt pe drum,la tate jinarsu-i bun,bun ii si este destul Intru-n birt sa beu o bere,sinc-o bere sinc-o bere,sinc-o bere sinc-o bere Deja se apropie sarbautorile:))
  7. pasbogdan

    Enduristi Din Cluj

    Misu!!!De ce duci "drujba" aia pe motor?))))))))))
  8. Diametru de 51 mm nu o sa poti indoi.Bacurile utilajelor de indoit au dimensiuni standardizate(30/35/40/45/50mm...) Sau o sa poti indoi dar cu deformari majore. Cu respect,
  9. Chestiuni discutabile...cine a incercat la volan sa isi imagineze cum ar fi:intersectie T viraj la dreapta.Te asiguri,si iesi in intersectie.Daca stai sa te gandesti dureaza 2-3-5 secunde.Cati dintre noi plimbam capul in stanga si in dreapta de 10 ori?Ne asiguram stanga-dreapta-stanga si cam atat.
  10. O explicatie excelenta oferita de ProTV.Insa au mai fost cateva apeluri,in concluzie dispeceratul ar fi trebuit sa verifice la ambulanta.Nu stim de fapt cum functioneaza sistemul.Dispecerul anunta ambulanta si acel"caz" ii apare cu status"operat"?La 3 telefoane primite dispecerul suna la ambulanta sau priveste acel status"in curs" sau ce au ei in legatura cu fiecare apel si nu se mai informeaza la ambulanta anuntand persoana care apeleaza ca "ambulanta e pe drum"? Urat... Sa fie iertat...
  11. Daca veni vorba de mostenitori...prostia cred ca se mosteneste..Oare de la ce membru de familie ai acest dar?
  12. De aici se pot naste accidente,mai ales daca unii devin suparator de destepti.Risca sa fie accidentati in mandibula de unii usor iritabili...
  13. Multumiri pt informatii!! Cu cativa am mai lucrat,unii mi-au placut,altii nu,altii nu mai raspund la telefon.Dar sunt si persoane noi in lista.
  14. pasbogdan

    Reparatii crf 450

    Caut mecanic moto/service pt reparatie crf 450 la atelierul meu sau la locatia lui.Nu se poate regla un relanti sub 2000 rpm,motorul se opreste.Am inlocuit clapeta de acceleratie(placuta si suport cu role) insa problema persista.Nu am timp si sincer nici chef de alte investigatii(etanseitate supape,distributie la semne,jeting corect,probleme de la hotstart,reglaj amestec la relanti etc).Ar mai fi nevoie de inlocuit simeringuri furca fata(au fost inlocuite acum 2 ani,motocicleta a rulat foarte putin,nu curg,insa calitatea a fost slaba si acum strang,furca nu mai revine la pozitia superioara). Multumesc, 0758093443
  15. pasbogdan

    Dau Spre Donatie!

    Uleiurile la cutiile de viteze manuale in proportie de 80% sunt "lifetime".La unele masini(sa spunem ca au 200.000km)daca inlocuiesti o planetara trebuie sa scoti uleiul din cutie pentru a nu-l pierde si apoi il pui inapoi.Nu vad ce ar strica un ulei de cateva mii de km.Tinand cont ca un sintetic 575w90 poate costa si 70 ron putem calcula ca omul a donat minim 100 ron.Singura chestiune e sa nu contina si"vitezele" masinii in care a fost.Cred ca vanzarile de anvelope folosite,uzate,intarite atat la auto cat si la moto ar trebui analizate mai atent... Cu respect,
×
×
  • Create New...