Sari la conținut

CristiVRR

INACTIV
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Timisoara
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    FZ1 Fazer
  • Numar Moto
    TM-33-CRB

Informații profil

  • Motociclete detinute
    CBR F4i

CristiVRR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salut, Intru si eu asa in vorba poate te pot ajuta. Primul meu motor a fost un F4i de 600. Am carnet de masina de mult inainte sa am carnet de motor, si am umblat o vreme si cu masina. Unii imi spuneau nu iti lua de 600 si SS ca e periculor. Da e periculos parerea mea daca nu sti sa te controlezi. Am mers si cu viteza dar si incet. Am facut cateva drumuri asa mai lungi (800km intro zi si dinastea) . O foloseam ca vehicul de zi cu zi. Nu masina doar, motor, oriunde. Am avut parte de drumuri superbe dar si drumuri de imi venea sa injur. Am discutat dupa aceea la un suc cu un motociclist care merge de vreo 20 si de ani. El a avut la fel vitezane la viatza lui. Si imi spunea ca nu sunt asa manevrabile, o sa le gasesc placea, dar nu sunt asa utile. Astea stiind si el pe unde si cat umblu cu motorul. Sunt frumoase foc. La drum lung daca nu ai cu ce sa compari vei zice ca sunt comode, sau cum ziceam eu ca ma descurc. Cu pauze cu altele... Dezavantajele major pentru mine a fost ca nu puteam sa o incarc adica nu tu topcase si sidecase. Cand mergeam undeva mereu ghiozdan si altele. Genti laterale din textil. Plus vibratiile in incheieturi la drumuri rele, in oras si altele. Anu trecut am trecut si eu la mai mare dar dupa ce am vazut pe unde, cat si cum umblu cu motorul am ascultat de unul de altu si mi-am luat altceva. Mai mare drept e dar nu e SS. Si cu genti laterale si cu tot. Si sincer deocamdata sunt foarte multumit. E animal fata de SS de 600 dar e mult mai manevrabila si sincer la drum lung nu se compara. Nu te poate influenta nimeni, poate dupa un an doi o schimbi, poate nu. Acuma singurul motiv pentru care mi-as mai lua SS este sa se faca o pista frumoasa pe langa Timisoara si sa fug sa dau acolo cate ture. Dar daca vrei sa o folosesti ca mijloc de transport si de funn zi cu zi si in trafic.... se poate dar e mai incomod decat altele. Nu e la fel de manevrabila. Si probabil sunt mii si mii de motociclisti cu experienta ,nu ca mine, care o sa iti zica asta, si nu pentru ca sunt prea batrani sa isi ia SS sau ca nu isi permit sau ca au ei ceva cu cei cu vitezanele. Ci pentru ca sunt oamenii care au incercat probabil si SS, si altele si vad diferenta. Acuma depinde pentru ce vrei sa ti-o cumperi. Daca vrei doar sa iesi duminica cu ea la o tura si sa te dai cu o vitezana, sau daca ai pista in apropiere. Dar daca vrei sa o folosesti intre masini pe strazile noastre, nu mai e chiar cea care merita. Tu decizi ce doresti si bafta asfalt uscat si numai bine.
  2. Vand si eu frumusetea. Pretul mai e negociabil unpic. O dau la pretul asta ca vreau sa ma scap repede de ea ca vine alta. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=vie...m&ID=221439 Motocicleta se poate vede oricand in TM. Mersi
  3. Intrebare la care sunt mai experimentati. Cum functioneaza speed senzorul la F4i e ca si la restu cu inelul de plastic care sa roade. Sau e senzor electronic si trebuie schimbat cu totul. Am verificat contacte si sunt ok. Dar in loc sa imi varieze de la 5V la 0V cand invart roata ramane pe 5V. Nu am dat jos speed senzorul. El din cand in cand mai merge. Si daca are inel (sau cum ii zice) care se rodeaza ma gandesc ca ala este nu speed senzorul. Mersi mult
×
×
  • Creează nouă...