-
Posts
584 -
Joined
-
Last visited
Profile Information
-
Gender
Male
-
Numar Moto
#23
Recent Profile Visitors
1,589 profile views
Road's Achievements
Newbie (1/14)
-
Daca are careva de vanzare o finala Micron pt o Honda CBR 600 RR model 2003, il rog sa-mi dea un PM.
-
Ce detalii mai vrei ? A murit, cum si de ce, nu mai conteaza. Mai bine-ti vedeai de treaba, nici macar numele nu l-ai scris corect. Familia, prietenii, apropiatii, si cunoscutii stiu ca murit, restul, nu conteaza. Poison, deschide-ti alt topic unde sa predai legislatie rutiera, si lasa mortii sa se odihneasca. Odihneste-te in pace Dani !
-
Imi vand GSXR-ul, daca este careva interesat, gaseste detalii AICI (click aici) Asfalt uscat.
-
Ale mele.... Cele sigilate sunt cumparate, restul sunt primite. Triumph Daytona 675, MV Agusta F4, Kawasaki ZZR 1400 Honda CBR 600 f4 HRC, Ducati 999, Honda NR 750 Suzuki GSXR 1300 Hayabusa, Honda VTR 1000 SP1, Honda CBR 1100 XX Bricheta , Honda NSR 500 Mugello (Valentino Rossi), Benelli Tornado Tre, Suzuki GSXR 1000 2005 Si acum cele desigilate : Honda VTR SP1 (da, am 2) Triumph Boneyville Honda CBR 1100 XX rosie (dublura) MV Agusta F4 (dublura) Honda VFR 800i 2002 Honda NR 750 (dublura) Honda Valkyrie Rune Honda RC 211 V Sete Gibernau Mai am cateva, (2 bucati Aprilia RSV si altele) cu, care nu am poza Asta e preferata mea, VTR SP1 (RC 51 la americani), e prima mea macheta, o am din 2002 sau 2003. Si inca ceva, chiar daca nu e macheta moto, e la scara redusa, mouse prin USB... Machetele care le am dublura (CBR 1100 XX rosie, Honda NR 750, MV Agusta F4, Aprilia RSV Mille) si Triumphu Boneyville le dau la schimb cu alte machete. Daca este careva interesat, sa-mi trimita un mail la road487@yahoo.com, ca nu prea urmaresc forumul.
-
Imi vand mobrele, e destul de urgent, in iulie s-ar putea sa plec cateva luni din tara, si n-are rost sa le tin sa stea degeaba atata vreme. ZXR 400 din 96 - 2500 euri se poate vedea in Satu Mare Suzuki GSXR 600 2001 - 3999 euri - daca e cineva interesat, in 3-4 ore (in functie de trafic) il aduc in SM pentru proba. Ambele mobre sunt in stare ok, cu, consumabilele in regula, inmatriculate in romania, si ambele rulate aproximativ 1000 de km in tara, fiecare. Preturile sunt usor negociabile, la fata locului. Pt mai multe detalii si poze, mailul meu este road487@yahoo.com Nu stau pe messenger, si nici nu urmaresc forumul, daca e careva interesat, sa-mi trimita mail.
-
Intru din ce in ce mai rar pe motoretism.ro, si de acuma o sa intru si mai rar, ca ma dor ochii sa citesc... In 2006 (toamna) stiam in jur de 100 de motociclisti in SM chiar daca nu pe toti dupa nume, dar din vedere macar sau mai ales dupa motocicleta (nu prea erau 2 la fel atunci). Si motociclete si mai multe (au fost care aveau si 3 motociclete). + restu pe care nu ii cunosteam. De atunci si pana acum numarul a crescut foarte mult, doar ca e plin de mahari care isi iau motociclete prea nervoase pentru inceput, le sparg in scurt timp (recordul e de 2 ore dupa achizitie, iar pe locul 2, dupa o zi) si ba stau restul anului pe tusa ca le tot repara, ba se sperie si nu le mai tre. Cum a zis Barna, altii nu se dau decat in afara orasului (mi se pare si normal la ce motociclete poseda unii). Sunt dispersati si de aceea nu o sa vezi prea multi intr-un loc. Multi se dau preponderent singuri sau in grup restrans. (ca si mine de ex). Anul trecut in vara mai obisnuiam sa ne strangem seara cativa prieteni in fata la catedrala in sens, dar vad ca a devenit o moda adoptata si de unii mai nervosi (de ex unu cu bandit de 600S rosu care era intr-o seara sa se imprastie de cateva ori pe piatra cubica din parcare, incercat sa faca burnout (prima motocicleta, permis de scurt timp si nr vag de km pe mobra), asa ca ma las de acest obicei, ca dauneaza sanatatii. Sunt multi care au motociclete de ani de zile si habar nu am avut de ei, pana te intalnetsi accidental cine stie pe unde cu ei. Sunt multi pe care i-am vazut doar odata sau de 2 ori si gata Sunt destui, pentru mine si prea multi, ca nu mai e loc sa te dai deja, sa faci linistit un sens, fara sa risti sa te darame un schumacher pe motocicleta cu permis proaspat (in cazul bun) si 100 de km facuti, care-ti franeaza in fata de zici ca si-a lipit degetele pe maneta de frana, sau schimba benzile si ti se baga in fata, zicica nici nu ar fi trasate acolo niste linii...N-am nimic cu nici unul atata timp cat nu ma incurca sau nu ma incomodeaza in trafic, pe mine. _________________________________________________________________________________________ Pauza Si acum sa ajung si la problema mea...a vazut careva vre-un magazin in Satu Mare unde se vand uleiuri Motul ? Tin minte ca am vazut odata (anul asta) un magazin care avea firma luminoasa cu Motul, dar nu mai tin minte unde. Mi-i destul de urgent. PS: va rog sa nu-mi citati post-ul. multumesc.
-
Din moment ce s-a deviat grupa mare de la subiect, si s-au incheiat toate diferentele pe cale amiabila, pana la noi obiectii despre cele discutate initial, ar fi cazul sa lasam topicul in pace. Asa ca, pentru alte chestii de discutat si de intrebat, CLICK AICI
-
Pentru a nu se mai deschide 5000 de topicuri aiurea pentru o simpla intrebare, sau pentru a nu se mai devia din plin pe alte topicuri de la ideea initiala, am zis ca e nevoie de topic unde sa se poata scrie orice, intreba orice, etc., legat de SM sau activitatea motociclistilor din SM. PS: chiar daca nu mai stau acolo, tin inca legatura cu SM-ul, si imi place sa stiu ce se intampla prin oras. Enjoy...
-
Ba (cuvant urat) ti-ai terminat replicile "inteligente" si recurgi la injurii ? De unde (cuvant urat) mea sti tu cum stau lucrurile in treaba asta din moment ce nici permis nu ai ? Esti satul, da vi sa te bagi in seama pe sectiunea de care esti satul. Hai sictir.
-
Ca sa-ti raspund scurt la intrebare: nu am motocicleta, nu am avut, nu am permis, nu am mers niciodata pe motocicleta. Dar sper sa cresc mare ca si tine, si o sa-mi cumpere parintii una, ca sa nu fiu ca si majoritatea care si-au luat motociclete din banii stransi de ei. Uita-te la semnatura mea, sper sa intelegi ironia mesajului. Cei care ma cunosc stiu ce si cum. E de ajuns. Cel cu care m-am "certat" (eu nu m-am certat), ne cunoastem si ne rezolvam diferentele intre noi, nu e treaba ta mai departe. Nu m-am referit la tine Clar ? Ai scris de mai multe ori tobe, nu toba, de accea am insistat pe treaba asta. Mi s-a parut neinregua. Asa si, care-i faza ? Ce inseamna asta in limbajul oamenilor obisnuiti ? Esti frustrat ? asta nu e modalitate sa-ti versi nervii. In rest, nu o mai da in diverse, ai ajuns de la scoli moto la cat de uniti sunt motociclistii in sm, si acuma iar o dai in diverse. Las-o balta... Cat timp vorbesti in necunostinta de cauza, te bagi in seama aiurea. Iar tu vorbesti in necunostinta de cauza, si aduci acuze fara sa ai habar despre cum stau lucrurile in realitate. Hai pa.
-
Am ajuns la concluzia ca si tu esti doar unul din aia care se baga in seama fara sa aiba habar. Motociclistii din SM se cunosc aproape toti intre ei (exceptand unii care si-au luat in ultima vreme motociclete ca e trendy, si care isi vor sfarsi cariera la fel de repede cum au inceput-o || edit pt razvan, atata timp cat nu ti-am mentionat numele nu te simti bagat aici, ok? ). Chiar daca nu dupa nume, macar din vedere. Si nu vorbesc de 20-30 de oameni. Si cand e nevoie sunt mai uniti decat oricine, in ciuda micilor diferente. + relatii cu cei din Salaj si Maramures care s-au alaturat cauzelor cand a fost nevoie. (vezi cazul lui Adam, suntride-urile si moto-party-urile, excursiile in Ungaria, etc) Si in momente din acelea nu a mai contat ca ai ETZ, chopper, naked, enduro, sau sport. Insa tu cum esti habarnist in chestii din astea vorbesti in necunostinta de cauza. Omule, te-ai uitat la prea multe filme americane de ti-ai creat impresia despre motociclisti cum ca ar fi mereu toti impreuna si ar sta toata ziua impreuna. Fiecare are scoala, familie, servici, fiecare isi vede de treaba. De strans se strang, excursii se fac la greu, multe si in Ungaria, unde iar exista leagaturi cu motociclistii de acolo, bani de benzina sa ai doar. Unora le place sa se plimbe singuri, sau in grupuri mici (cum sunt eu) si nu agreaza efectul de turma pe care il simti tu cu atata pregnanta. Auzi tu, se freaca, da ce p#!@ mea is caini ? Cand mai postezi referitor la acest subiect selecteaza-ti mai bine cuvintele ca-ti scoli multa lume in cap. Si de cand are CB-ul "tobe" ? Outlaw sa-mi arati cizmele cand iti ajung.
-
Ba da esti pe spate rau... Ceea ce ti se pare tie normal sau nu este egal cu 0 in acest caz asa ca termina odata ca esti penibil deja. Nu esti tu in masura sa hotarasti ce e corect si ce nu. Cei care dau examenul NU SUNT INCA POSESORI de permis categoria A, si se afla in poligon CARE NU ESTE DRUM PUBLIC, asa ca pot sa dea examenul inclusiv cu Honda CB 500. Pe langa faptul ca vorbesti niste ambiguitati fara rost mai si aplauzi. Iti repet, s-a dat examen pentru categoria A cu o motocicleta Suzuki GS 500 care avea 46 CP>25 kw asa ca mai taci odata cu ce ti se pare tie normal si parerea ta despre asta, ca nu tu esti examinator, si parerea ta este egala cu 0 in ceea ce priveste desfasurarea examenului. Clar ? Pe langa toate astea esti si mare ipocrit, sari in sus cu ce e voie si ce nu in nici un caz in primii doi ani de permis, lucru pe care nu l-ai respectat nici tu dar faci paula mare ca tre respectat. Tu te vezi ce scri ? Referitor la motocicletele mele, sti bine ca sunt toate imprumutate de la prieteni si ca imi umplu garajul de ele ca sa zgarii masina si sa ma dau smecher cu ele , asa ca nu mai transorma orice comentariu la post-urile mele intr-o disputa personala. Ai ceva sa-mi zici ? Ia legatura prin PM si poate-mi fac timp sa ma intalnesc cu tine cand trec prin SM, sa vad ce vrei. De postat posteaza ce vrei tu, ca mi se rupe, si asa forumul asta a ajuns un refugiu virtual pentru "pasionalii de motorete" care-s plini de sfaturi si de dogme intr-ale motociclismului, si ei...deh. Dar cand nu sti cu ce se mananca o treaba, nu fa pe profesorul, mai bine taci, priveste si invata, ca e mai benefic.
-
Poligonul de acolo nu este drum public. Cum poti conduce fara permis o masina acolo, la fel poti si o Hayabusa. Nu fi idiot, s-a dat acolo examen (deci era si un politist examinator de fata) cu GS 500 de 46 de CP. Ia zi, Xj-ul ala bengos ce l-ai avut, avea 34 de CP sau mai multi ? L-ai condus pe drumurile publice la mai putin de 2 ani de la obtinerea permisului ? Ai comis cumva o infractiune ? Mai lasa ipocriziile. Nu imi arati si mie cum se merge pe motocicleta ca vad ca prea le sti pe toate ? Potoleste-te cu iesiri din astea. Ura si la gara ca incepi sa ma enervezi.
-
Cum au dat si altii cu GS 500, de 46 de CP Mai ai multe de vazut si de invatat... Scrie in legislatie ca nu ai voie sa conduci in poligon motocicleta mai mare de 25 de kw ?