Sari la conținut

ketemeu

Super Membru
  • Număr conținut

    1.109
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Yahoo
    ketemeu

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2003
  • Motocicleta
    FE 550E
  • Club
    MotoAdventure

Informații profil

  • Motociclete detinute
    KTM 640 Adventure, HUSABERG FE550e, Aprilia Scarabeo 125, Honda Transalp RD11

Vizitatori Recenți Profil

1.390 citiri profil

ketemeu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Vand Husaberg FE550E an 2005 270 ore functionare 8400 km BIB mouse Michelin pe ambele roti handguard-uri Acerbis Rally Pro scut motor ventilator stare tehnica foarte buna reviziile la zi schimburile de ulei si filtre facute la 5 ore de functionare toba Akrapovich + silencer pentru strada am kitul pentru strada ( oglinzi+semnalizatoare+claxon+aparatoare de noroi mare, etc) Pret 2500 euro 0722386670 ionutradulescu74@yahoo.com
  2. Husaberg FE 550 E an 2005 260 ore functionare inmatriculata cauciucuri noi Michelin + mousse Michelin toba Akrapovic + cea originala NOUA ventilator scut motor (pentru ITP are oglinzile noi, semnalizarile, claxonul, etc) PRET 2500 euro 0722386670
  3. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  4. Consider ca prima sursa a accidentarilor este depasirea limitelor pilotlui. Urmatoarea cauza ce concorda la producerea unui accident este neprevazutul. Combinatia simultana a celor doua da o probabilitate mare de accidentare. Astfel, indiferent cat te-ai proteja nu o sa elimini o pregatire sau tehnica slaba si mai ales neprevazutul. Echilibrul intre cele doua cauze il gaseste fiecare.
  5. cu SG-ul sau SL-ul. Atat. Altceva va unge mobra dar o va uza mai rapid. YACCO este SL, asa spune producatorul.
  6. Nu te grabi cu SM-ul. Ca o comparatie SG-ul are o cantitate dubla de compusi pe baza de zinc si fosfor responsabili cu "antiuzura". Deci, lucrul potrivit la locul potrivit. SG-ul este bun la motoare de generatie noua.
  7. Eu am folosit mult timp MVX Competition la un KTM 640 Adventure. Am facut comparatie cu ulei Motorex si ulei OMV. Motorexul devenea destul de repede foarte fluid iar pe OMV il manca destul de mult de la un schimb la altul. Acum folosesc la Husaberg, MVX 1000 10w50 si sunt foarte multumit. Nu patineaza ambreiajul, nu il mananca motorul. Vis-a-vis de pret nu stiu de ce considera colegi de mai sus ca este ieftin. 1L de ulei cu pretul de 50-60 lei nu este un ulei ieftin si din cate stiu eu este comparabil cu alte marci la pret.
  8. Mega power dar zero control. Fara casti de protectie ....pfff american life... american show
  9. Ca le poti vinde cred ca trebuie sa adaptezi putin pretul. http://ademotoo.shopmania.biz/catalog/genunchiere-279773/pro-grip-79859 Altfel sunt OK genunchierele.
  10. Mah, vALI, nu te supara asa repede. Mark este un bun sportiv si cred ca este un exemplu de urmat in sportul asta. Ia uite ce rezultate are: Asta inseamna ca stie cum merge treaba cu enduro, endurocross.
  11. numai duminica (13.10.2011) sunt liber. daca mai ai chef atunci poate iesim.
  12. pentru detalii tehnice: http://www.louis.de/_3012a751c2e9315fac870c5786eab05c1e/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=380&wgr=417&list_total=5&anzeige=0&artnr_gr=10003695
×
×
  • Creează nouă...