Consider ca prima sursa a accidentarilor este depasirea limitelor pilotlui.
Urmatoarea cauza ce concorda la producerea unui accident este neprevazutul.
Combinatia simultana a celor doua da o probabilitate mare de accidentare.
Astfel, indiferent cat te-ai proteja nu o sa elimini o pregatire sau tehnica slaba si mai ales neprevazutul.
Echilibrul intre cele doua cauze il gaseste fiecare.
Nu te grabi cu SM-ul. Ca o comparatie SG-ul are o cantitate dubla de compusi pe baza de zinc si fosfor responsabili cu "antiuzura".
Deci, lucrul potrivit la locul potrivit.
SG-ul este bun la motoare de generatie noua.
Eu am folosit mult timp MVX Competition la un KTM 640 Adventure. Am facut comparatie cu ulei Motorex si ulei OMV. Motorexul devenea destul de repede foarte fluid iar pe OMV il manca destul de mult de la un schimb la altul.
Acum folosesc la Husaberg, MVX 1000 10w50 si sunt foarte multumit. Nu patineaza ambreiajul, nu il mananca motorul.
Vis-a-vis de pret nu stiu de ce considera colegi de mai sus ca este ieftin. 1L de ulei cu pretul de 50-60 lei nu este un ulei ieftin si din cate stiu eu este comparabil cu alte marci la pret.
Mah, vALI, nu te supara asa repede. Mark este un bun sportiv si cred ca este un exemplu de urmat in sportul asta.
Ia uite ce rezultate are:
Asta inseamna ca stie cum merge treaba cu enduro, endurocross.
Tinerete.... Tinerete....
Cand mai ai ceva bani baga-i in ceva protectii (cizme, platosa, manusi). De multe ori astea vor fi mai ieftine decat "bubele" capatate la iesirile enduro.
Motocicleta de cross este de CROSS si ce de enduro este de ENDURO.
Ambele arata la exterior aproape identic.
Daca vrei enduro uite: http://www.endurostore.ro/enduro-adventure-camp/
http://www.endurostore.ro/enduro-adventure-camp/