Jump to content

zigzag

Super Membru
  • Content Count

    1,595
  • Joined

  • Last visited

About zigzag

  • Rank
    .

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    BMW R 1150 GSA + R 1200 S + Suzi DRZ 400

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX600F Katana, Yamaha FZR1000, Kawasaki KLR650, Yamaha TT600R, BMW F650GS, KTM LC4-640, BMW F650GS Dakar, BMW G650 XChallenge, Husaberg FE450E, Honda Shadow 750

Recent Profile Visitors

1,453 profile views
  1. Nu recomand itp-ul de la ilioara! Si aici ma refer la ala mai din fundul curtii.. Dupa ce am stat o ora sa astept pana si-a târât boul ala basinile pe acolo, imi zice ca nu-mi da itp deoarece n-am silencer la toba. Asta in conditiile in care e o toba remus extrem de civilizata si acum 2 ani am facut itp-ul tot la el cu exact aceeasi toba! Cred ca baiatul s-a lovit la cap intre timp si da rateuri. Am fost la alta statie itp, fara sa cunosc pe nimeni, si am obtinut itp-ul fara absolut nicio problema sau spaga. Chiar daca e aproape de mine, ma fuck pe statia itp de la ilioara in frunte cu retardatul ala de inspector lovit la cap!
  2. Cu mobrele pe care le am in prezent dar si cele din ultimii cativa ani.
  3. Primul venit, primul servit. pana la ploiesti se merge pe autostrada asa a calculat g-maps si mi-a fost lene sa mai modific ---------------------- O zi foarte buna de plimbat. Soare, nici cald nici frig, la fix.
  4. Cand mergem cu mobrele de enduro, facem forestiere si gol alpin. Acum mergem cu alea de strada, deci facem sosea.
  5. Sambata facem SOSEA. Suntem vreo 4 dar mai e loc de unul. Detalii pe PM.
  6. Pentru cei care se hotarasc repede, azi facem o tura in muntii Grohotis. Mai e loc de maxim unul, ca nu-mi plac gastile mari (suntem deja vreo 4-5). Primul venit, primul servit. Tura nu e grea dar trebuie mobra de enduro sau dual sport incaltata cu crampoane si un minim de experienta. Daca vrea careva, lasati-mi pe PM nr de tel si va sun. Plecam la 10, deci mesaj pana la maxim 9. ------- Din motive de gume fara crampoane, din 4 am ramas 2, Cristache si cu mine. Dupa ce am urcat pe varful Grohotis, am facut cale intoarsa. Prea multa zapada si prea putin timp ramas. Si asa am coborat de pe munte chiar inainte de a se innopta complet. A fost cam multa munca prin zapada, dar, per total, a fost o tura draguta.
  7. Duminica iesim si noi pe Arges. Mai e loc de unul (nu-mi plac gastile mari). Detalii doar pe PM.
  8. Exact asta e si problema mea. Papionul este montat destul de aproape de valva si, pentru ca e vorba de un dual sport (drz 400), voi merge si pe asfalt. Cred ca se va simti ca dracu'. Inca nu am probat ca abia am luat-o, dar am o presimtire neagra. Am mai avut papion pe o husaberg 450, dar in cazul ala era montat vizavi de valva si hai sa zici ca se anulau putin intre ele. Fara papion si presiune de 1 am mers cativa ani cu Xchallenge, in absolut toate conditiile intalnite in off road. N-am avut probleme vreodata.
  9. Pai tocmai, o mobra grea se "infige" mult mai bine in pamant, iar sansele sa se roteasca janta in cauciuc sunt mult mai mari fata de una usoara.
  10. Cu 1 bar am mers doar cu camera. Nu stiu sa-ti spun daca merge 1 avand tubeless. Nu am experimentat asa ceva, deci as vorbi aiurea.
  11. Am scos, pus la loc de nu stiu cate ori. Nu e deloc anevoios daca sti ce trebuie sa faci. Am mers pe suprafete hard cu mobra dual sport (deci relativ grea) incaltata corespunzator, cu 1bar, fara papion, si nu a alunecat janta in guma. Niciodata in ani de zile de coclaurit. Ma astept sa am nevoie de papion la presiuni de 0,2 - 0,3 si un mers f agresiv. In fine, merci oricum pt raspuns.
  12. Salutare! As avea si eu o intrebare. Daca spre ex la presiuni de 1,5 sau 2 nu e necesar, la ce presiune a rotii spate se justifica prezenta unui papion?
  13. Baietel, sunt conditiile mele de tura. Ca stil de mers, tu nu reusesti sa te incadrezi nici la incepatori. Asa ca lasa gargara.
×
×
  • Create New...