Jump to content

zigzag

Super Membru
  • Content Count

    1,588
  • Joined

  • Last visited

About zigzag

  • Rank
    .

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    1999
  • Motocicleta
    BMW R 1150 GSA + R 1200 S

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Suzuki GSX600F Katana, Yamaha FZR1000, Kawasaki KLR650, Yamaha TT600R, BMW F650GS, KTM LC4-640, BMW F650GS Dakar, BMW G650 XChallenge, Husaberg FE450E, Honda Shadow 750

Recent Profile Visitors

1,273 profile views
  1. Exact asta e si problema mea. Papionul este montat destul de aproape de valva si, pentru ca e vorba de un dual sport (drz 400), voi merge si pe asfalt. Cred ca se va simti ca dracu'. Inca nu am probat ca abia am luat-o, dar am o presimtire neagra. Am mai avut papion pe o husaberg 450, dar in cazul ala era montat vizavi de valva si hai sa zici ca se anulau putin intre ele. Fara papion si presiune de 1 am mers cativa ani cu Xchallenge, in absolut toate conditiile intalnite in off road. N-am avut probleme vreodata.
  2. Pai tocmai, o mobra grea se "infige" mult mai bine in pamant, iar sansele sa se roteasca janta in cauciuc sunt mult mai mari fata de una usoara.
  3. Cu 1 bar am mers doar cu camera. Nu stiu sa-ti spun daca merge 1 avand tubeless. Nu am experimentat asa ceva, deci as vorbi aiurea.
  4. Am scos, pus la loc de nu stiu cate ori. Nu e deloc anevoios daca sti ce trebuie sa faci. Am mers pe suprafete hard cu mobra dual sport (deci relativ grea) incaltata corespunzator, cu 1bar, fara papion, si nu a alunecat janta in guma. Niciodata in ani de zile de coclaurit. Ma astept sa am nevoie de papion la presiuni de 0,2 - 0,3 si un mers f agresiv. In fine, merci oricum pt raspuns.
  5. Salutare! As avea si eu o intrebare. Daca spre ex la presiuni de 1,5 sau 2 nu e necesar, la ce presiune a rotii spate se justifica prezenta unui papion?
  6. Baietel, sunt conditiile mele de tura. Ca stil de mers, tu nu reusesti sa te incadrezi nici la incepatori. Asa ca lasa gargara.
  7. Poze n-am dar pun filmuletul facut de unul din colegii de tura: link Inca nu e 100% dar e posibil sa iasa o tura sambata spre Lacul Vulturilor. Ar mai fi un loc liber. Primul venit, primul servit. Conditiile sunt: mobra enduro sau dual sport, crampoane si ceva experienta (exclus incepatori). Detalii doar pe PM.
  8. Mai bine vezi plaja din Vadu. E la vreo 4km de Corbu
  9. Conditia ar fi de mobra dual sport cu gume cramponate. Suntem 4 (wr250r, klx250, husaberg700 + un bmw dakar priceput) si mai e loc de unul. Primul venit, primul servit. Daca vrea careva, detalii pe PM.
  10. Are cineva crash-uri Heed pt modelul 2004-2010? Vreau sa pun pe 1200 S si as vrea sa vad daca s-ar potrivi. (au la heed si pt S dar nu-mi place cum l-au facut si e si mai scump)
  11. https://www.bikexpert.ro/piese/frane/ulei-mineral-magura-royal-blood Salutare! E ok asta?
  12. cam tare pentru tine zic ca te-ai riscat
×
×
  • Create New...