Sari la conținut

banagamihai

Membru
  • Număr conținut

    54
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.transportmoloz.info
  • Yahoo
    banagamihai

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    bucuresti
  • Carnet moto din
    2002
  • Motocicleta
    aprilia pegaso 650

Informații profil

  • Motociclete detinute
    mobra,hoinar, beta50,beta quadra,kawasaki ltd 440,honda cbr600f, aprilia pegaso 650

banagamihai's Achievements

  1. nu stiu, motoreta de cand e in tara a fost numai la servisuri
  2. Distributie ducati monster 620 cu curea de monster 600 schimbate de vechiul proprietar la b&c motoshop garage srl. Noroc ca am avut initiativa sa verific distributia imediat dupa ce am cumparat motoreta. Apelati cu incredere VID_20220422_122455.mp4
  3. Din ce am vazut pe oemmotorparts.com cureaua de aprilia din 90 are acelasi cod cu cea din 91, deci sint la fel. Vezi ca sub sa pe undeva trebuie sa fie o tablita cu un cod, este codul motocicletei pt piese de schimb, cind comanzi piese in italia le dai codul acela si iti da piesa exacta pt modelul tau.
  4. axul l-am luat de la un cineva pe net care aduce piese, a costat 1 mil si ceva parca, daca te intereseaza are id mess blackmenmoto, sau la united motors in bucuresti tre sa aiba.(daca nu au pe stoc nu te complica cu ei ca dureaza foarte mult pina aduc)
  5. Din ce an este pegasul tau? a mea este din 94 si nu are nici un surub pe capacul de la ambreiaj, are 2 suruburi mari dar pe capacul magnetoului care sint pentru reglaj aprindere din cate stiu. Oricum e bine sa il schimbi axul acela ca daca se rupe o sa ramai fara ambreiaj(nu o sa mai debreieze), eu am dat pe el parca 1 mil. Mesaj completat iti atasez o poza cu axul meu vechi.
  6. daca furca de jos prinde la capat atunci trebuie sa inlocuiesti axul care actioneaza ambreiajul(este un ax mic dintat care se stirbeste in timp) este nr 25 di poza http://www.oemmotorparts.com/oem5.asp?M=Ap...p;L2=AP_PEG5_JK am avut si eu problema asta.
  7. Din ce imi aduc eu aminte desfaci jiglerul central pe partea de jos(pe la plutitor) si tubul emulsor vine in sus pe deasupra.
  8. Ininte sa schimbi jiglerele incearca sa reglezi suruburile de reglaj la 2.5-3 ture, daca nici asa nu merge uitate pe oemmotorparts.com ce jiglere iti trebuie.Pt comanda baga pe mess id blackmenmoto si vb cu tipul asta.(la el am comandat eu pinioanele alea de plastic de la pompa de ulei)
  9. Salut,incearca sa insurubezi suruburile de reglaj pina la capat dupa care le desurubezi 2.5-3 ture iar cuiele de la carb lasale la prima liniuta de sus, in felul asta ar trebui sa consume normal.Daca vezi ca nu se duce bine poti sa ii mai dai o tura in plus la reglaje. A mea e reglata la 3 ture reglajele si cuiele la prima liniuta si consuma cam 5 afara la 110-120km/h iar in oras intre 5.5 si 7 %. mai verifica si filtrul de aer sa nu fie infundat.
  10. Incearca sa schimbi uleiul, poate sa faca figuri cutia de viteze daca e prea uzat.
  11. Poti rezolva problema si fara acel blocaj.Foloseste un pistol cu aer pt desurubat.
  12. Daca sucesti cheie in pozitia lock ar trebui sa se blocheze. iti atasez si o poza, cu contactul meu, e an 94.
×
×
  • Creează nouă...