Sari la conținut

FasT pLAy

Membru
  • Număr conținut

    74
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    costi_costi24@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bacau
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda cbr 600rr, Aprilia rs 125

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia rs 125

FasT pLAy's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Era inecata, am lasat-o 2 zile fara sa incerc deloc si a pornit la sfert, am "forjat-o" un pic si nu mai am probleme.Multumesc oricum!
  2. Acum apuc sa scriu.Ieri am pornit-o, fara sa dau bujiile jos, tot dand la automat fara benzina (am scos rezervorul), sa dau toata benzina care iesea pe toba afara. Dupa am conectat rezervorul, buton start si a pornit la sfert, am lasat-o sa se incalzeasca , a ajuns la 90grade C dupa care am oprit-o, am tot repornit-o intr-o ora, dupa care nu am mai pornit-o vreo 2 ore si acum face exact la fel, da sa porneasca , dar nu vrea, acum sigur e ca se ineaca! dar din ce cauza? Oare trebuie sa o scot la drum sa o "forjez" putin? Nici nu am mai incercat dupa sa o mai pornesc, o mai las o zi 2 si o sa incerc.
  3. Pompa de benzina o aud cand dau pe butonul rosu. In bord nu apare absolut nimic.cand dau la automat se stinge becul la ulei...cum e normal.. Deci cu bujia am facut asa: am scos fisele si am pus alta bujie (ngk cr9)si am tinut ca masa pe blocul motor...si imi da scanteie circa 1-2sec...pot sa dau si 20sec ca tot atat imi da, dar sa presupunem ca nu tin eu masa bine si nu imi da scanteie cu bujia scoasa...Sa presupunem ca merg bujiile in motor.Ideea e ca pe toba imi ies multi vapori de benzina.Am verificat injectoarele, merg, ii da benzina cum trebuie. :-??
  4. Ca sa nu mai fac alt topic, scriu aici. Toate bune si frumoase , motorul pornea, totul ok. Dupa 4 luni fara sa pornesc motorul merg azi sa ii dau cheie.Pun bateria,dau de 2-3 ori sa bage pompa,apas buton, porneste, nu scoate fum, nu nimic, se incalzeste, dupa care il opresc.La o reincercare dupa o ora de al reporni, surpriza. Nu mai porneste. A dat de 2 ori sa porneasca, dar nimic. Si nu a mai pornit... Am verificat toate firele, sigurante si tot nu vrea.Pe toba imi ies multi vapori de benzina.Bujiile nu le-am dat jos ca nu am cheie de 18mm, am cautat si nu am gasit nicaieri.In schimb am scos fisele de la bujii si am pus o bujie sa vad daca am scanteie pana acolo,am, dar imi da "sporadic" adica...scanteia nu e continua(cred ca asa trebuie sa fie) , imi da scanteie, dar ptr 1-2sec.dupa nu mai da, dau iar la automat, iar da 1-2sec scanteie. Nu stiu ce are. M-am uitat si in manualul de service, dar sincer nu am gasit mare lucru, decat ceea ce facusem. Daca ma puteti ajuta cu 2-3 sfaturi raman recunoscator! Multumesc anticipat!
  5. Multumesc mult pt sfaturi, maine o sa analizez mai bine fiecare fir si am sa iau si aparatul de masura cu mine sa verific continuitatea firelor.
  6. Am rezolvat cu achizitionarea unei 'cutiute HISS', motorul a pornit, totul e ok. Deci cutiuta HISS de la contact e doar cititor! Multumesc celor care au raspuns. Ca sa nu mai deschid un nou topic ma adresez cu inca o intrebare: In urma evenimentului, dupa ca am pornit motocicleta , am observat ca nu merge turometrul. Kilometrajul,temp apei, indicatorul de benzina merg perfect. De la ce ar putea fi? Am observat din cand in cand ledurile de la turometru de sub 7000rot/min se sting , iar daca misc un pic de cablaj, se aprind. Am verificat fiecare cablu sa nu fie intrerupt, am verificat fiecare pin care vine in bord si fiecare pin care se conecteaza cu cablajul CDI.
  7. Am gasit pe okazii cutiuta de la HISS cu 200 ron, insa nu stiu daca va functiona. As vrea sa stiu exact daca e doar cititor si nu alte minunatii. Daca ar fi doar cititor ar fi perfect.Logic ar fi sa citeasca codul si sa il transmita la cdi, deci ar trebui sa fie ok. Si cum pot afla daca cititorul nu face parte si din altceva decat sa citeasca? Nu as vrea sa cumpar tot HISS-ul , asta incluzand CDI,cheie,HISS. m-ar ajunge undeva la 500euro.Caut o solutie mai simpla si mai ieftina.
  8. In urma unui accident motocicleta a fost avariata fata, contactul este in regula dar cutiuta de la contact (HISS-ul) a fost sparta.cheia nu este rupta, restul motocicletei este in regula. intrebarea mea este: cum se procedeaza pt a face motocicleta sa porneasca din nou? daca s-ar putea as desfiinta si hiss-ul, dar nu stiu cum. sau se poate cumpara alta 'cutiuta'? Honda cbr 600rr 2004. Va multumesc anticipat pt sfaturi.
  9. Isi face treaba, merge si pe RES fara nici o problema. Sa nu uitam ca la carburatoarele de 28 exact unde vine furtunul de la rezervor, este si acolo filtru de benzina. Deci sunt 2 filtre si isi fac treaba bine.
  10. La orice rezervor de RS la robinet are filtru de benzina, desfaceti si voi si curatati-l.
  11. Din cate am inteles pe rider il chema Alex, statea in Nord,avea un motor kawasaki zx6r "naked" negru (avea doar farul pe motor) cu BC XX BYE la numar. Din pacate rider-ul a fost decapitat si pasagerul a iesit dupa 2 ore din coma, e in ghips, dar cica e ok. Masina venea din sens opus si a incercat sa intre in curte, a facut stanga.Nu a acordat prioritate. Mai multe nu stiu. RIP! http://www.ziaruldebacau.ro/ziarul/2010/08...ea-budului.html El este rider-ul: /index.php?showuser=42055 Link de hi5: http://A-L-E-X-24.hi5.com Alex Toma - 26 ani. D-zeu sa-l odihneasca in pace!
  12. Salut, am eu prinderea si lamela de la power valve. 0748 121 548 Daca vrei da-mi un telefon.
  13. Salutare, am eu furca (piesa 3) de care ai nevoie. Daca doresti cauta-ma pe PM, salutare
  14. yamaha MBK , tare as vrea sa vad un MBK de 100cc la 150km/h ... cu referire la chopperica, banuiesc ca aveai vant din spate si vale nu?
×
×
  • Creează nouă...