Sari la conținut

xwrm001

Membru
  • Număr conținut

    9
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    xwrm001@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bocsa
  • Carnet moto din
    n-am
  • Motocicleta
    Yamaha Xv 535 Virago 93`
  • Numar Moto
    CS 90 BEV
  • Club

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia classic 125, Gilera Eaglet 50, Kawasaki kz 440, Yamaha Xv 535 Virago
  • Interests
    motoare

xwrm001's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Salutare HELP!!Am si eu o problema cu motocicleta mea..mi s-a ars statorul de la alternator si problema mai grava e ca nu il mai pot rebobina pt ca desteptul care l-a demontat a taiat cele 3 fire egal(fara sa le insemne) si nu mai stiu care cum vine la mufa.Cel putin asa mi s-a zis ca nu mai poate fii rebobinat.Stiti pe cineva care vinde asa ceva?? Astept sfaturi/pareri!!
  2. Stie careva ce ulei se baga la yamaha virago 535?Am bagat Mobil 1 10W40 o fii bun asta?
  3. rotoru e ok.e un pic zgariat dar nu cred ca are nimic aia.io totusi sper sa nu fie vreun defect mecanic grav.apropo de asta am uitat sa mentionez ca , capacul era pus cu silicon rosu care era pus cam aiurea nu ar putea fii asta cauza, sau nu se poate regla statorul sa nu mai frece pe rotor.Batai la motor nu am auzit pana acu doar cateodata un carait cand trag mai tare de el si il las in frana de motor brusc ala cred ca o fii vreun lant de distributie.
  4. Nu ai de ce sa blochezi power valve-ul pe deschis, nu o sa iti mai traga motorul la turatii joase....defapt nu o sa mai mearga deloc .Doar nu au facut aia power valve-u de prosti(Power valve-ul e o valva montata pe evacuarea motoarelor 2T ce ajuta la distribuirea puterii pe o arie mai mare de turatie si nu numai la turatii mari.).Asfalt Uscat
  5. Am gasit statorul ars, dar mi-e frica ca daca pun altul se arde si asta ca se vede pe suruburile statorului ca a mai fost inlocuit.Daca freaca rotorul pe stator nu poate fi vibrochenul stramb?Sau sunt si alte cauze?Ce ii fac sa nu mai frece?
  6. Salut! Sunt incepator in ale motoarelor.De curand mi-am luat o viroaga din 93.Problema e ca nu incarca bateria.Am masurat rezistenta la cele trei fire care vin de la alternator si am vazut ca aici era problema, imi indica 0,04 0,20 0,20.Astazi am desfacut capacul de la alternator si am vazut ca bobinele statorului is arse(vreo 2,3) si materialu ala izolant de pe ele ii crapat(nush daca are ceva sau nu).Intrebarea mea ar fi de ce oare s-au ars bobinele, daca ii schimb statorul o sa mai am probleme cu el?Pe carcasa de la rotorului se vad ceva urma ca si cum ar fi frecat statorul in rotor, nu foarte mult dar totusi imi fac griji ca s-a vazut pe suruburi ca a mai fost umblat la stator.Astept pareri va rog mult!
×
×
  • Creează nouă...