Jump to content

dorutudj

Membru
  • Content Count

    14
  • Joined

  • Last visited

About dorutudj

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    dorutudj

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi(Valea Lupului), jud Iasi
  • Carnet moto din
    2004

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    1. scooter aprilia 49 cc2. scooter yamaha majesty 250 cc3. yamaha r6
  1. da, da , da AMORTIZOR NEAPARAT mai ales ca am simtit si am trecut cu bine peste o experienta, asfalt uscat tuturor si mai ales fara evenimente nedorite
  2. eh...., oricum pe mine ma distreaza fiecare parere si nu e cu suparare,orice persoana are dreptul sa-si exprime parerea asa cum crede de cuviinta, oricum nu e primul motor dar asta chiar imi place, cat despre VOBLAJ scuze de greseala in rest nimic de obiectat in continuare poate ma ajuta cineva cu un LSL sau OHLINS
  3. nu iau amortizorul doar ca sa se vada acolo frumos, il iau pentru ca am trecut cu bine peste un goblaj si chiar nu vreau sa mai simt ce am simtit multumersc pentru urari, totusi de ce spui ca nu ai ce face cu power commander, eu am facut o proba cu si fara el si mi se pare ca in ture rupe mai tare cu PC, e ca o explozie undeva mai sus de 6000 ture, nu am incercat sa-i setez fuel-ul mai mare in ture mai joase sa vad cum se comporta oricum ma gandesc ca totusi degeaba nu o fost pus el acolo, asa am luat motorul din italia, are o harta de injectie facuta de un service care facea tunin
  4. si cam pe unde mi-am manifestat eu mandria fata de power commander??? de jucarie chiar sunt mandru nu cred ca e cel mai tare si in primul rand nu cred ca e asa important acest lucru am si o rugaminte poate imi spune cineva unde gasesc un telescop(sau amortizor de ghidon) OHLINS reglabil evident pe yamaha mea
  5. astept pareri pro si contra despre utilajul meu, are putin peste 10000km, in rest ce se vede, ce nu se vede in plus fata de una obisnuita ar fi filtru de aer sport si power commander, deci...
  6. multumesc celor ce au postat cate o parere, in primul rand motorul nu este furat, are acte in regula, am verificat asta, eu am mai avut un r6 mai vechi din 2002 inainte, asta ar fi singura problema la asta care am gasit-o acum si anume kilometrii insa la cum arata motorul posibil sa fie astia,motorul este foarte bine intretinut, omu mi-a arata factura cum a cumparat lant, pinion, toba de esapament, power commander, placute de frana, o vinde pt ca si-a luat una noua. Pe cauciucuri, pe marginea benzii de rulare se poate observa o anumita uzura ca si cum ar fi mers pe un drum cu pietricele dar nu
  7. O RUGAMINTE MARE LA CEI CE SE PRICEP IN ALE MOTOARELOR MAI BINE CA MINE. am venit in italia la roma sa-mi iau motor, am vaz mai multe motoare si sunt hotarat sa iau o YAMAHA R6 din 2005. Problema ar fi urmatoarea pt ca am auzit fel de fel de pareri, asta care am gasit-o e din 2005, are 9600 km iar proprietarul cere 4800 euro. Pana aici toate bune, probl ar fi urmatoarea pt mine, as vrea sa stiu in ce masura se poate umbla la kilometraj(adica are kilometri astia motoru sau sunt dati inapoi), cum pot observa daca omu a fost pe pista cu ea si daca ia dat salata, mentionez ca motorul nu este pe c
×
×
  • Create New...