Sari la conținut

viteza ucide

Membru
  • Număr conținut

    169
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    tg-jiu
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Honda CBR 600 F
  • Club
    -

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda

Vizitatori Recenți Profil

1.377 citiri profil

viteza ucide's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. get a life man! cu siguranta exista si un forum de frustrati unde ti-ai gasi locul...trebuie doar sa-l cauti!
  2. salutare! rog sa-mi spuna cineva la cati km se schimba distributia la un F3 si eventual care sunt semnele care arata ca nu mai e mult pana la momentul respectivei schimbari(cineva imi spunea ca "zornaie" lantul). multumesc anticipat si asfalt uscat tuturor!
  3. waw...aici te referi la inaltime probabil ))
  4. tot timpul am mers cu cagula, iar rezultatul a fost cel mentionat am dat viziera jos si am strans suruburile la maxim(pe cele mari, nu pe-alea mici)...degeaba, nicio imbunatatire! m-am convins ca forma capului nu are nicio legatura...mergand cu ea pe sfarsit de septembrie(cand serile erau tot mai reci), am vazut ca-mi intra "o galeata" de aer pe la extremitatile vizierei in partea de sus(in special pe partea dreapta). mi-a fost usor sa observ acest lucru cand intoceam capul. concluzia este ca viziera nu-mi etanseaza, iar bajbaiala mea pe la suruburi nu-mi aduce niciun beneficiu, motiv pt care am luat legatura cu cei de la United Motors(de la care am achizitionat-o), le-am povestit despre ce este vorba si mi-au spus ca ma asteapta sa mi-o regleze ei. in decembrie voi face un drum de bucuresti si o sa-mi iau si casca dupa mine...sper sa-mi reuseasca, fiindca as ramane cu o mare dezamagire fata de acest model in cazul in care va trebui s-o folosesc in aceleasi conditii.
  5. folosesc adeseori frana spate cand circul prin oras, in special la viteze mici cand ma apropii de semafoare franez intai cu spatele dupa care franez si cu fata pt a opri de tot. la viteze mai maricele(60-70 km/h) folosesc de asemenea spatele, insa am observat ca intai trag de frana fata si apoi apas si frana spate(pur si simplu asta e ordinea in care membrele mele primesc comenzi de la creier si nu cred ca o pot corecta ), iar la viteze mari cand imi apare vreun obstacol, am observat ca folosesc doar fata(rareori mai ciup spatele, iar acest lucru se datoreaza faptului ca sunt concentrat pe dozarea franei si asupra unei eventuale ocoliri a obstacolelor). nu stiu daca e neaparat bine cum procedez yo, insa sunt absolut convins ca daca in momentul franarii cu fata apas si frana spate, se reduce distanta de franare, lucru care ma face sa folosesc spatele si pe viitor(am observat ca sunt forumisti care nu sunt de acord cu acest lucru). ceea ce vroiam sa stiu in privinta SBS-urilor mele este legat de uzura discului: faptul ca sunt synter(dure) inseamna ca imi vor manca discul mult mai repede decat unele normale(mai ales ca discul spate are "buza", adica prezinta deja un oarecare grad de uzura)? iarasi as vrea sa stiu daca aici mai are rost sa discutam de incalzirea placutelor, dat fiind faptul ca e vorba de frana spate care are o pondere mult mai mica decat cea de fata... multumesc pt raspunsurile primite si pt cele ce urmeaza sa le primesc!
  6. rog pe cineva sa ma lamureasca cu un lucru in privinta unor placute: cand mi-am luat mobra, frana spate nu tinea din cauza uzurii placutelor(constatarea mecanicului), motiv pt care mi-am luat ce-am gasit mai bun la mymoto, adica SBS Synter. m-am dus la mecanic din nou, a dat jos vechiturile(erau nissin) si mi le-a pus pe cele noi, insa mi-a zis ca nu am facut cea mai buna achizitie fiindca astea sunt prea dure! ce dreaq vrea sa insemne asta??? aliajul ala de-i bagat in ele(cupru cel mai probabil) le face sa fie foarte tari? care sunt repercursiunile acestui lucru?
  7. o "aroganta" d-asta mi s-a intamplat si mie cand am fost luat cu forta la o tura care mi se spusese ca este in apropierea orasului si la 50 km departare, dupa ce am depasit o salvare pe la 130 km/h m-am trezit ca nu mai trage tigaia, chiar da sa moara...n-a mai mers mult dupa care 0 turatii si nu mai pornea! am inceput sa injur si sa ma gandesc ca fie mi-am luat vre-o mare frana cu aceasta motocicleta, fie honda este cel mai prost brand posibil la care motorul se strica fara niciun avertisment. in secunda 2 mi-am amintit ca de la plecare nu prea aveam zeama in rezervor, am trecut pe rezerva si am dat de vreo 10 ori la automat pana a pornit(probabil erau goale carburatoarele si d-aia a luat-o asa greu), insa intr-un final am respirat usurat si am plecat "batraneste" catre oras.
  8. am inteles ca si cei dela RAR au stand de verificare si pot face itp-ul. stie cineva daca aceasta informatie este valida?
  9. dap...acum vad si yo ca exista gradatii pt reglajul arcului. intrebarea mea este daca odata cu strangerea arcului pt a-l face mai tare, nu cumva i se micsoreaza cursa(fiindca dupa calculele mele cam asta rezulta)? o cursa mai mica ce repercursiuni ar putea avea asupra suspeniei spate?
  10. la mine din cate am vazut nu ar avea pozitii...este un surub de care rotesti si cam atat! daca amortizorul ar fi uzat, ma gandesc ca ar exista scurgeri, mizerie pe langa el...iar al meu e curat.
  11. salutare. la CBR-ica mea am constatat ca suspensia spate este foarte moale si nu prea stiu ce sa-i fac(asta se intampla in ciuda faptului ca surubul de reglaj de pe butelia de azot este rasucit spre "hard" la maxim). ma gandesc ca nu mai exista gaz in butelie, insa nu stiu cum pot sa verific acest lucru. ma poate ajuta cineva cu o informatie in aceasta privinta?
  12. il voi ruga pe mecanic sa verifice aceste piese. multumesc pt ajutor!
  13. in continuare nu stiu ce marca sunt ale mele, insa am vazut ca au doua arcuri(unul sus si unul pe partea de jos). haideti sa uitam pt moment de simeringuri...spuneti-mi ce fac cu uleiul! il iau...nu-l iau?!
×
×
  • Creează nouă...