As vrea sa trec de la 15w la ceva mai subtire pentru ca daca este ceva mai rece vremea afara, ori trebuie sa astept mai muuuult sa se incalzeasca motorul, ori cand vreau sa plec de pe loc si cuplez treapta I, se simte un soc foarte puternic in cutie. Nu este din cauza ambreiajului, pentru ca dupa aceea, daca las pe liber si cuplez iarasi a I-a, nu se mai aude si nu se mai simte absolut nimic. Deci practic, dupa o perioada mai lunga de timp (mai mult de o zi sa zic), la prima pornire de pe loc, ori o las mult sa se incalzeasca, ori se simte acel soc. Mi s-a intamplat chiar sa plece de pe loc putin, cu ambreiajul tras, cand am cuplat treapta I prima data (era mai frig afara si nu am lasat-o sa se incalzeasca foarte mult).
Precizez ca nu am plecat cu ea niciodata cu apa pe L0 iar dupa prima cuplare de viteza, ambreiajul se comporta exemplar. Cutia schimba fara nici un zgomot iar ambreiajul nu patineaza deloc. Numai prima data face acel zgomot, ca si cum AR RAMANE PLACILE DE AMBREIAJ LIPITE. Asta este explicatia pe care am gasit-o si cred ca ar fi din cauza uleiului prea gros. Stiu ca la majoritatea motocicletelor se aude si se simte cand cuplezi treapta 1, dar la nici una din cele pe care le-am avut pana acum, nu s-a simtit atat de puternic.
Uleiul are acum 4500 de km si vreau sa-l schimb. De asta as incerca si 10w30. In cei 4500 de km nu a trebuit sa completez nici un gram