Sari la conținut

Chopper Angel

Membra
  • Număr conținut

    189
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.sos-riders.ro

Profil

  • Sex
    Female
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2007
  • Motocicleta
    Honda FMX 650
  • Numar Moto
    B-189-xco

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Suzi Savage, Honda VT 500, Kawa ltd 454... si la mai multe

Chopper Angel's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Pai eu ma gandeam mai de dimi, pe la 8, pt ca sa ma pot bucura in tihna de drum...
  2. Pentru doritori eu am sa plec vineri de dimineata din Bucuresti pe un traseu ocolitor... Ploiesti, Valenii de Munte, Cheia, centura Brasov, si inapoi pe valea Prahovei pana la locul cu pricina... Poate vrea cineva sa ma insoteasca...
  3. Salut! Ma intereseaza daca are cineva de vanzare un suport de prindere pentru topcase (adica piesa din imaginea alaturata). Ma intereseaza si daca stiti pe cineva care se pricepe sa faca asa ceva... Merci! sau asa ceva nobody???
  4. supeeer! la asta nu ma gandisem, dar acum ma gandesc sa ma proptesc in sala pentru urmatoarele saptamani...
  5. am si eu o curiozitate... dar de ceva hartzogaraie se gandeste cineva sa se ocupe? Poate iese ceva masa de motoretisti la drum si ajungem sa fim amendati pentru expunere si protest fara autorizatie
  6. s-a tot intrebat care ar fi scopul... pe ici pe colo s-a si raspuns! Peste tot ne plangem fie noi, fie conservarii, chiar si conservarii motoretisti cum ca nu suntem vizibili... motivele cred ca nu are rost sa le mai expunem acum, au fost discutate de mii de ori! Cu siguranta ca, cu pielea expusa si mai ales daca ne strangem o gloata... vom fi vizibili! Iar cu mesaje atarnatzite de noi gen: "ACUM NE VEZI?????????" cu putin interes din partea a ceva TV-uri (asta doar daca se hotaraste sa trecem actiunea in plan legal si autorizat) impactul va fi maxim! Mesaj completat count me in!
  7. Mai dar fete nepasagere, chiloate in buna regula in chiloti, deh... se primeste? ca eu una m-as baga... nu de alta dar creste fii-miu si trebuie sa aiba si el ce sa povesteasca la prieteni peste cativa ani
  8. doar schimb... nu vreau sa le dau si apoi sa nu mai pot merge cu mobra din lipsa
  9. nu am mai multe tobe... sunt goale pe dinauntru. Si suna tare! Daca vrei sa le vezi putem sa ne intalnim.
  10. Revin cam tarzior e drept, insa problema am rezolvat-o in aceeasi zi multumita lui Mephisto si lui pantera2006 care au fost rapizi si foarte de treaba! Acum am alta doleanta... mie nu-mi plac tobele pe care mi le-a respins rar-ul (after-market)... sunt zgomotoase si as vrea unele originale. Asa ca de este vreun posesor de tobe normale, nezgomotoase prin zona, caruia i-ar placea unele care sa urle poate ne ajutam reciproc si scapam de probleme... tobele...
  11. Saliu! Ca proaspata propitareasa de zzr m-am proptit si eu la RAR ca sa fac autenticitatea... unde ma primeste unu' cu d-alea: tobele d-voastra au fost modificate, aveti nevoie de alte tobe noi! Nu ma apuc acum sa va povestesc prin cate am trecut... ca se lasa cu plans insa concluziile intamplarilor ar fi urmatoarele: am nevoie si eu fie de o pereche de tobe de imprumut fie de cineva care sa stie/poata sa repare/sudeze tobe. Pliz help!
  12. Salut! Noi am ajuns deja, drumul a fost destul de ok, atentie multa pentru ca sunt lucrari in mai multe locuri insa sporita la intrarea in Murfatlar unde in curba se ingusteaza drumul si este foarte mult nisip... Intrati cu viteza redusa!
  13. Salut! Noi am ajuns deja, drumul a fost destul de ok, atentie multa pentru ca sunt lucrari in mai multe locuri insa sporita la intrarea in Murfatlar unde in curba se ingusteaza drumul si este foarte mult nisip... Intrati cu viteza redusa!
  14. subscriu... au fost mai mult decat ok! S-au scris hartiile, s-au facut pozele, nu a durat mai mult de 20 min. Cost: 50 lei... Si dupa cum m-a rugat domnul cu alura patriarhala si cu pipa in coltul gurii, nu uitati: au si scoala moto. Iar intre noi fie vorba echipamentele care se vedeau acolo (cred/sper pentru elevi) aratau super bine!
  15. Oameni buni va rog frumos! Sunt mii de topicuri in care lumea se cearta! Va multumesc tuturor celor care si-au facut timp sa-mi raspunda si sa incerce sa impartaseasca din experientele lor... pe de alta parte, dupa cum zicea bunica-miu: cate degete la o mana nici unul nu seamna... Nu puteti sa fiti de acord unul cu celalalt, nu se poate ca toata lumea sa fii trait acelasi gen de experiente, fie ele moto sau nu, asa ca va rog: cu respect catre ceilalti... daca nu aveti aceeasi parere asta nu inseamna ca in anumite conditii nu se poate ca si unii si ceilalti sa aiba dreptate... ref la detalii, da! este posibil sa nu fi dat detalii suficiente... (evenimentele sunt la mine in cap, este greu de mi le imaginez ca si cand nu as sti nimic despre asta si as vrea sa stiu totul... ) asa ca sa reluam: Motorul nu a fost pornit o vreme indelungata, am schimbat bateria apoi bujiile, fisele sunt ok si am pornit-o. a plecat mai greu insa a luat-o pana la urma. motivul ar putea sa fie si acela ca de cand am luat-o a avut o hiba la soc... (azi am incercat sa scot carburatoarele dar m-am oprit din lipsa de timp, insa am ajuns la soc si am vazut ca era destul de incarcat cu reziduuri si se pare ca dupa ce am umblat la el s-a rezolvat si blocajul...) sa revenim... Initial am alimentat la Petrom, am plecat cu robinetul pe rezerva si a facut ceva fitze dupa 40-60 de km parcursi (deci motorul era cald), afara era o temperatura ok, si vorbesc acum doar de senzatiile de rafale de vant. Apoi am oprit motorul si dupa aprox 1-2 ore l-am pornit iarasi si atunci a facut fitze imediat... a inceput povestea aceea cu bagat intr-a-ntaia, si tras de acceleratie si... nimic! adica s-a turat putin si apoi a murit. Si cu cat trageam mai tare cu atat murea.. gadilata din ambreiaj si acceleratie, pana la urma a luat-o. A mai facut de cateva ori (7-10) in decurs de o jumatate de ora si apoi s-a potolit. Gandindu-ma ca ar putea fi carburatoarele, tushti la Mol, cumpara ceva solutie ("Fuel injector & Carburetor cleaner" se numeste) si... am si facut plinul (Nu alimentez decat in situatii de maxima lipsa in alte benzinarii decat Mol, Omw, Petrom). Dupa asta nu a mai facut fitze rau de tot... adica 3-4 ori si numai la viteze mai mari. A doua zi a trebuit sa ne intoarcem in Bucuresti, vremea mai nasoala, am lasat mobra sa se incalzeasca bine, a facut ceva fitze undeva pe la 60-70km/h, ca am stat in urma unei parlite de dacii si de fiecare data cand vroiam sa o depasesc acceleram si murea. Insa ceva mai incolo am constatat ca daca o accelerez mai mult inainte sa schimb vitezele nu mai face chiar asa de rau... Si am ajuns acasa si am postat. Cam asta e! Maine probabil ma apuc iarasi de desfacut (abia invat si eu bine unde sunt diversele )) si incerc sa dau jos si sa curat carburatoarele... sa vedem ce gasim acolo! Va tin la curent si inca o data multumesc mult tuturor celor care-si fac timp sa ma ajute!
×
×
  • Creează nouă...