moru
Membru-
Număr conținut
170 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Giurgiu
-
Motocicleta
N/A
moru's Achievements
Newbie (1/14)
Recent Badges
-
Am avut cativa ani Aerox. Probleme cu temperatura apar daca ai carburator de 12mm si set mare, sau jiglere mici. Ca sa iti mearga cum trebuie, ai nevoie de un carb de 17.5mm. Ca si reglaj, la mine a mers cu 2.5 ture surubul de amestec aer/benzina apoi facut relantiul (am strans surubul la maxim dar nu tare, apoi am desfacut 2.5 ture si am facut relantiul din surubul de relanti). Nu e un reglaj universal-valabil, dar la mine asa a fost ok. Luminile oscileaza la relanti la Aerox, se aprind la intensitate maxima si normala atunci cand e turat.
-
Se intampla chestia asta pentru ca nu ai cuplu la turatie mica pe un scuter 2t. Incearca sa il reglezi astfel incat sa iti stea in powerband de la viteze mici. Am fost la munte cu amaratul meu de Aerox 70cc si am urcat fara probleme. Nu pot sa cred ca un Phanteon 125cc 2t nu poate sa urce (vorbim totusi de aproximativ 14cp), chiar fiind mai greu decat unul mic. La motorul 2T daca nu esti in plaja de rotatii in care motorul - toba se inteleg cel mai bine, nu trage, asta cred ca s-a intamplat si la tine, in plus si aerul este mai rarefiat la altitudini mai mari. Daca iti iese din cuplu, iti consuma mult, tragi de el ca de o mortaciune. Seteaza-ti corect transmisia si carburatorul si poti merge cu el unde vrei .
-
Am folosit 4000 km numai Motul Scooter Expert 2t, semi sintetic jaso fc pentru Aerox + noul set Malossi 70cc. 1000km si in prezent Mol Dynamic Sprint 2t, jaso fc. La mine in oras Motul costa 40 lei, Mol 15 lei. Diferenta de fum nu se vede, la rece cu ambele fumeaza, dupa ce s-a incalzit nimic. Motorul trage la fel, se aude normal. Merg mult cu scuterul in sezonul cald, drumuri lungi 18-20000 km pe an. Nu imi permit sa cumpar uleiuri scumpe pentru ca ar insemna o rata scumpa pe luna .
-
- Aripa fata Aprilia SR = 70 ron - Filtru de aer original, Malagutti F15 = 70 ron - Kit 70cc folosit dar functional CR4R pentru Minarelli orizontal = 200 ron - Roata (janta + cauciuc Pirelli) aprilia (motor minarelli) pe 12 = 200 ron - Chiulasa RMS 40mm = 70 ron (aproape noua) - Chiulasa Malossi 47mm = 100 ron - Carburatoare Dell'orti 12mm, soc manual minarelli orizontal = 100 ron - Carburator Areche 21mm, minarelli orizontal = 150 ron - Magnetou Minarelli = 100 ron - Toba Sito pentru Minarelli orizontal = 100 ron - Fulie de atac Malossi, pentru motoare Piaggio = 250 ron - Oala ambreiaj Piaggio = 50 ron - Stop One Tuning - Yamaha Aerox = 100 ron (nou) - Suspensie spate Paioli Yamaha Aerox = 80 ron - Bobina Inductie Minarelli = 20 ron Pot face rost si de alte piese originale Minarelli. Preturile nu-s batute in cuie. Contact: stv.ionut - yahoo mess pm / thread
-
S-a dat si cotu' .
-
Au mai ramas: - Bobina inductie Yamaha Aerox + pipa NGK = 20 lei - Cot admisie carburator, pentru Minarelli orizontal = 10 lei Trimit oriunde prin posta, platesc taxele. stv.ionut = messenger 0753116026
-
Sigur, id de yahoo messenger: stv.ionut tel: 0753.116.026 edit. aprpo, era trecut si id in post
-
- Role 16x13 6grame = 15 lei (nu-s uzate) - Bobina inductie Yamaha Aerox + pipa NGK = 20 lei - Contra-arc malossi nou, folosit 5km de test + arc mov (nu stiu brand-ul), pentru minarelli = ambele 40 lei - Gat admisie carburator, pentru Minarelli orizontal = 10 lei Trimit oriunde prin posta, platesc taxele. stv.ionut@yahoo.com = mail stv.ionut = messenger yahoo
-
Sau poate a scapat ceva grasimi pe fuliile variatorului. De cate ori am desfacut variatorul si l-am asamblat, am avut aceeasi problema pt ceva kmetrii. Nu era mare diferenta, dar se cunostea ca se tura mai mult si degeaba, chiar daca nu schimbam nimic. E de ajuns sa fi murdar pe maini cand il manipulezi. Ii trece dupa 20-50 km, pana ce se duce grasimea de pe el daca asta e problema.
-
Arculetele mici din ambreiaj, mai tari. Eu mi-am pus Vince TT si aveam aceeasi problema. Pana nu i-am pus arcurile cu care a venit toba, n-a vrut sa faca treaba pana in ~ 20km/h. Eventual mai joaca-te si la carburator. Eu am variator malossi multivar cu role de 4gr 16x13, arculete galbene venite cu toba.
-
Vand toba sport Arrow Kompress (varianta cu carbon, nu lite), pentru aerox. Este montata pe scuterul meu in prezent. O vand pentru ca vreau altceva. 150 ron / 0753.116.026
-
Va salut. Am o nedumerire legata de ambreiajul aeroxului meu. Am vrut sa schimb arcul mare din ambreiaj. Am ajuns la garaj dupa vreo 30 min de mers, ambreiajul frigea ca naiba, l-am lasat sa se raceasca cateva minute bune, si inca era cald. Ma apuc sa il desfac, ii strang fuliile cu mana sa il pot scoate de pe ax cu cureaua pusa si il desfac. Pun un arcul original de aerox, ies la o tura cu el si observ ca scuterul nu mai are viata cu arcul stock (arcul de pe el este unul galben, asa l-am luat). Incerc sa pun arcul galben inapoi, reusesc sa il comprim , pun piulita mare, si surpriza a fost cand am incercat sa il strang iarasi cu mana sa pot pune cureaua. Cu greu am reusit. Este posibil ca arcul sa isi piarda duritatea atunci cand este cald? Sa fie obosit?! Mai ales ca am observat o diferenta mare in modul cum cupleaza atunci cand este cald/rece. Cand este cald ambreiajul, variatorul pare ca "invinge" mai usor fuliile lui. Am role de 7gr, arc mare galben, arculetele de saboti stock. In configuratia asta merge cel mai bine. Va sunt recunoscator daca imi raspundeti .
- 4.302 răspunsuri
-
Le dau si separat. 60 variator / 90 carburator.
-
Vand un carburator dellorto de 12 pentru aerox / minarelli si un variator pentru acelasi motor (ofer role - 6 x 3,5gr malossi + 6 x 5 gr leovince). Piesele sunt 100% functionale. Trimit prin posta. Pm pentru detalii. Pret pentru toate = 150 ron, taxele postale la mine, plata ramburs.
-
Ok, iti multumesc pt raspuns
- 4.302 răspunsuri