E perfecta explicatia. Mersi foarte mult. In principiu asta era problema, pompa de sprit, mai precis cuiul acela pe care il apasa acea clapeta era blocat de rugina(depuneri, etc), plus de asta si clapeta care trebuia sa apese pe acel cui era rupta. Am cumparat alt carburator nou. toate bune, mergea dar mai mult de 35 km/h nu a mers cu el asa ca am hotarat sa fac din cele 2 unul bun. Am luat tot capacul de jos de la cel nou si corpul cu acea clapeta si l-am pus la cel vechi. Au potrivit la fix desi cel original de pe scuter e carb de 19 iar cel pe care l-am cumparat e de 14. In fine...acum merge 60km/h are sprint dar inca nu sunt multumit deoarece din pacate inca scoate fum si nu-mi dau seama de ce. Ar mai fi o problema...consuma destul de mult undeva la 4% zic eu, probabil pt ca e carburatorul mare si jigleru principal destul de mare. si nu merge 60km/h decat cu capacul rotund de la intrarea in filtrul de aer(cel cu 4 gauri) scos. Am incercat mai multe variante de reglaje dar cea cu capacul scos m-a multumit cel mai mult.
Daca aveti idee ce sa ii fac sa nu mai consume atat (si sa nu mai scoata fum, ca probabil sunt legate), va rog sa-mi spuneti si mie.
Astept sugestiile voastre!
Mersi!
Mesaj completat
Intradevar motorul e 139QMB.