Sari la conținut

emilutz

Membru
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    trifemil@yahoo.com

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    DEJ, JUD.CLUJ
  • Carnet moto din
    2005

emilutz's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. E perfecta explicatia. Mersi foarte mult. In principiu asta era problema, pompa de sprit, mai precis cuiul acela pe care il apasa acea clapeta era blocat de rugina(depuneri, etc), plus de asta si clapeta care trebuia sa apese pe acel cui era rupta. Am cumparat alt carburator nou. toate bune, mergea dar mai mult de 35 km/h nu a mers cu el asa ca am hotarat sa fac din cele 2 unul bun. Am luat tot capacul de jos de la cel nou si corpul cu acea clapeta si l-am pus la cel vechi. Au potrivit la fix desi cel original de pe scuter e carb de 19 iar cel pe care l-am cumparat e de 14. In fine...acum merge 60km/h are sprint dar inca nu sunt multumit deoarece din pacate inca scoate fum si nu-mi dau seama de ce. Ar mai fi o problema...consuma destul de mult undeva la 4% zic eu, probabil pt ca e carburatorul mare si jigleru principal destul de mare. si nu merge 60km/h decat cu capacul rotund de la intrarea in filtrul de aer(cel cu 4 gauri) scos. Am incercat mai multe variante de reglaje dar cea cu capacul scos m-a multumit cel mai mult. Daca aveti idee ce sa ii fac sa nu mai consume atat (si sa nu mai scoata fum, ca probabil sunt legate), va rog sa-mi spuneti si mie. Astept sugestiile voastre! Mersi! Mesaj completat Intradevar motorul e 139QMB.
  2. in primul rand mersi pentru raspunsul promt. problema e ca nu prea am de la cine sa imprumut un carburator si totusi din ce cauza ii da prea multa benzina. ce anume din carb ar trebuii sa verific (mentionez ca l-am desfacut complet si l-am curatat cu spray de carburator)
  3. l-as schimba dar daca nu e de acolo. nu as arunca cu banii pe fereastra poate sa fie si de la altceva in afara de carburator? de ex scanteie mentionez ca i s-a schimbat bobina stator sau magnetoul sau cum i-o zice (nu de mine) si am inteles ca nu a potrivit perfect dar ca s-ar fi rezolvat
  4. Salut. Am cumparat recent un scuter de la userul BabyDihor, care are urmatoarea problema. -Cand am luat acest scuter motorul pornea dar oricat as fi tras de acceleratie nu se tura decat pana la un anumit nivel. Am inteles ca ar fi distributia reglata prost, vechiul proprietar a schimbat segmentii si o supapa de admisie si am presupus ca nu a reglat ok distributia ok am reglat distributia la semn si am reglat jocul la supape am pornit motorul(a pornit destul de bine)dar in momentul in care ii dau gaz se inneaca si da sa moara(si moare daca nu las gazul) am presupus ca este ceva legat de amestec.am incercat sa-l reglez si nu s-a intamplat nimic. Am luat carburatorul la puricat. l-am desfacut si l-am curatat, am gasit valva aceea in care se afla cuiul de dozaj sparta. am inlocuit-o. am incercat sa pornesc si nu a pornit nicicum. l-am lasat pana a doua zi. A doua zi a pornit fara probleme si se tura destul de bine. Am zis in sinea mea "asta a fost" si l-am oprit ca trebuia sa ma duc la lucru. dupa ce am ajuns acasa aceeasi poveste ca si cu o zii in urma(porneste dar nu pot tura) Am desfacut carburatorul, l-am mai curatat de vreo 3 ori dar nu s-a modificat nimic pana in ziua de azi. scanteia am verificat-o si este(nu stiu cat de buna dar este). bujia o gasesc tot timpul neagra.(am 2 buc si la amandoua e la fel) compresie este benzina este ce ma nelamureste pe mine e urmatoarea treaba: am inteles ca daca scoti acel cui de dojaj nu o sa mai mearga motorul-faza e ca la mine merge ok si cu el si fara el si chiar si fara capac, fara acea valva si fara cui. merge la fel si daca introduc acel cui pe canalul lui fara a mai folosi valva. fara cui, cu cui e tot acolo, merge dar nu pot tura CE AR TREBUI SA MAI VERIFIC VA ROG MULT DACA AVETI CAREVA VREO IDEE VA ROG SA O IMPARTASITI SI CU MINE. MERSI
  5. superb topicul chiar aveam nevoie de multe din informatiile astea mersi mult!!!!
×
×
  • Creează nouă...