Sari la conținut

pascumoto13

EX+
  • Număr conținut

    8
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

pascumoto13's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Role 6 X 12 se folosesc Âşi la Trabant (mecanismul de "roată liberă" pentru viteza IV) Âşi cele originale (RDG) sunt de calitate, pot fi folosite la ambielajul de Simson cu condiția să fie sortate la micron. AÂşadar pe la service care mai repară Trabant sau mai degrabă la hobby-stii de Trabant. În Ungaria veți găsi cu siguranță. Succese, mp
  2. Deoarece orificiile (găurile...) pentru bolț sunt asimetrice față de axa longitudinală a pistonului, este de peferat să rămână cele de fabrică; deci, bolț de 18 cu bucÂşă corespunzătoare la bielă (bronz grafitat, canale elicoidale de ungere Âşi găurile străpunse). Puțin probabil ca un strungar să poată menține cota de "dezaliniere" - e necesară maÂşină de găurit în coordonate. Succese, mp.
  3. Nu vreau să vă indispun, dar vizitați Âşi studiați site-ul: http://www.bayer-frank.de/awo/start.htm Numai bine, mp
  4. 1.Pentru Sangre: pe partea stângă a roții (din față) există un capac de tablă (zincată în original) al cărei interior este cu rol de distanțier între umărul axului Âşi cămaÂşa interioară a rulmentului; acest capac maschează piulița care închide rulmentul. 2.Pentru New Biker: dacă respectați exact ce v-am spus + cartea service, ar trebui să reuÂşiți; eu nu intervin în a da sfaturi pentru chestiuni pe care nu le-am vrificat, iar experiența am dobândit-o stând pe lângă doi mecanici arădeni aÂşi în motoare - din păcate aceÂştia nu mai lucrează. P.S. Nu loviți pinionul direct cu ciocanul (este cementat Âşi riscați să spargeți dantura), ci prin intermediul unui dorn de Cu pe direcție cât mai longitudinală față de axul acestuia. dacă nici acum nu reuÂşiți (e nevoie de un ajutor care să țină "oala" cu două mâini, iar Dv.manevrați dornul Âşi ciocanul, dar repede după încălzire), apelați la un tip cu experiență pentru că la montare este o adevărată aventură Âşi e păcat să stricați ceva - nu uitați că acolo sunt niÂşte jocuri care trebuie respectate.mp
  5. 1.Se demontează saboții de frână Âşi apoi capacul care închide angrenajul conic. 2.Se deÂşurubează cele patru piulițe de 10, încălzeÂşte rapid (aÂşa zice Âşi cartea service, dar "cu simț", adică pe la 200- 250grdC, preferabil cu flacără oxiacetilenică, dar merge Âşi la aragaz) gâtul oalei Âşi se extrage tot ansamblul pinionului de atac (eventual se bate uÂşor cu un dorn de Cu); apoi se îndepărtază cele două distanțiere semicilindrice, se apropie furca de pinion Âşi acum se pot extrage cele două semiinele de siguranță. 3.Pentru a extrage coroana este necesară o presă specială (nu mai am cartea Service ca s-o postez), dar se poate fără riscuri prin metoda românească: se bate oala cu cavitatea în jos pe un butuc de lemn Âşi coroana iese cu rulment cu tot prin inerție. Sunt convins că vă veți descurca, dar înainte studiați cu atenție Âşi poza postată mai sus Âşi pregătiți atent locul de lucru. Succes, mp.
  6. Nu ați răspuns la întrebarea formulată mai sus "lamureste-ma si pe mine: axul cardanului se invarte sau nu?" 1. Dacă axul se roteÂşte (antrenat de motor), defectul este în "butucul roții" - cel mai probabil cupla dintre pinionul conic mare Âşi roata din spate; 2. Dacă axul nu se roteÂşte, este forfecată pana cuplei de pe axul secundar al cutiei de viteze. În cartea de instrucțiuni Âşi în cea service (vi le-am dat pe ambele) aveți toate detaliile necesare, dar trebuie studiate (nu citite!) cu deosebită atenție. Succes, mp
  7. Magnetoul original avea câte două arcuri de cca. 0,3 mm la fiecare greutate; puteți încerca Âşi cu unul din sârmă de oțel de 0,4 mm - eu am folosit coardă de vioară (mai bună ar fi de la un pian vechi; Cu cît arcurile sunt mai moi cu atât motorul este mai "nervos", bineînțeles în anumite limite). Succes, mp
  8. Domnilor, Am condus un Simson (mai apar pe acest forum detalii despre el) 20 de ani / drumuri scurte, pescuit Âşi lungi: Putna, BorÂşa, navetă pe TransfăgărăÂşan fără probleme etc. Acest motor, cu multe chichițe de altfel, nu te lasă-n drum dacă se folosesc piese de calitate, ungere corespunzătoare, reglaje corecte Âşi solicitare la 2/3 din parametrii maximi - se poate depăÂşi doar masa maximă (am mers Âşi cu 400 kg total), dar nu este pentru începători sau pentru cei care doresc paradă. În general, multe alte motoare îndeplinesc condițiile de mai sus, dar cele în 4 timpi cu aprindere separată de inst.de iluminat le consider mai de încredere. Deci ... Numai bine Âşi nu uitați că din punct de vedere statistic ordinea în privința gradului de risc este elicopterul, motocicleta solo Âşi apoi avionul cu reacție (cel de vânătoare)... mp
×
×
  • Creează nouă...