Sari la conținut

Dimethylmercury

Super Membru
  • Număr conținut

    1.515
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

2.332 citiri profil

Dimethylmercury's Achievements

  1. Nu de carcotas zic, ci doar de curios, pt ca m-ar interesa si pe mine solutia, dar pozele tale cu micrometrul clasic arata 25.01 pe ambele capete. Si precum vezi, si colivia de bronz mentionata de Lup69 era ghidata de ochiul mare al bielei, ceea ce a fost cheia succesului (si a uzurii). Poate fi ghidata si de maneton, dar la rulmentii pe ace/role colivia e ghidata doar de role in general. Seria NA e totusi una care a fost folosita cu succes de multi Simsonari, inclusiv eu pt vreo 10000km, dar si acolo in final tot colivia cedeaza in general.
  2. Morala e ca se adevereste ce scrie in specificatiile tehnice ale acestor rulmenti, si anume ca nu rezista la miscari de oscilatie. Materialul nu e problema, ci designul. Si coliviile pt maneton sunt din otel placat cu argint sau cupru, dar sunt ghidate de suprafata ochiului bielei. In alta ordine de idei, poti confirma ca (virgula) cota de presare la manetoanele noi e 25.05? Eu parca 25.005 retin. 25.05 rezolva problema strangerii in majoritatea cazurilor, dar 25.005 nicidecum.
  3. Baiul e ca si biela ar lovi de pompa de ulei si de axul care o actioneaza. Cresterea cursei se face de regula cu suncile originale, cu maneton excentric, si biela de MZ sau de AWO, care au diametrul ochiului inferior mai mic decat la Simson Sport.
  4. Salut. Diametrul galeriei de admisie din chiulasa de Simson e de 26mm. Poate vei avea rezultate mai bune cu un carburator cu difuzor mai mic sau egal cu galeria de adminise. Original sunt de 25.5 si 26mm carburatoarele, insa eu merg cu mult succes cu unul de 24mm la cei ~280 ccm pe care ii am. Daca vrei un set de piston/bolt/segmenti/camasa de 72mm (Skoda 120) pentru a trage mai bine atasul, da-mi un buzz pe tel. Voie buna
  5. Fluxurile non-corozive sunt cele organice. Pot fi folosite si cele anorganice (HCl, ZnCl2, etc.) fara sa corodeze in timp, dar trebuie clatite bine, ceea ce poate fi mai problematic la cabluri de frana. Pe capatul dinspre maneta, eu folosesc pastile mecanice de 8mm din cupru cu surub zincat, si dupa ce strang la maxim, umplu pastila cu aliaj de lipit Sn99Cu. Cablul rezidual il tai dupa aceea la nivel cu pastila. Daca totul e curat, decapatul s-ar putea sa nu fie necesar pt ca sunt zincate cablul si surubul din pastila, iar pastila e din cupru (se poate decapa anterior procedurii intr-un pic de acid clorhidric). Un spritz de WD pe capatul pe cablu rezultat si cu EtOH la dilutia preferata pe gat asigura longevitate proiectului.
  6. As avea nevoie sa sudez (umplu) ceva la un cadru de bicicleta cu WIG. Stie cineva un loc unde as putea rezolva asta dupamasa/seara? Rog PM cu eventuale detalii. Multumesc
  7. Pare-se ca exista mai multe teorii ale relativitatii (atasului fata de mobra). Eu am citit alta cand am maritat Velorexul cu Simsonul. Cert e ca a mers f bine asa, si prinderile din poze ar fi permis linistit orisice misculatie. Mai mult, din cate imi amintesc, nici Stoye Elastik-ul nu are avans mai mare. Vezi poza cu MZ-ul, care e similar. Pot masura si eu candva. Pana atunci, revin cu poze despre un alt atas maritabil direct cu Simson Sport. Uite, am gasit si poze cu primul meu atas. Acesta se prindea direct, fara nici o piesa intermediara. Daca ai tangenta cu chimia, din partea mea ai un "nesatisfacator". Corect e H3C-Hg-CH3. E pentru cine is doreste o moarte lenta si cumplita. Le dau dreptate. Sfatul meu personal e sa nu se apuce daca nu au cunostintele/conditiile/meseriasii. Viata-i scurta, mai bine te dai cu bicicleta (daca stii s-o intretii). Voie buna.
  8. Cu dedicatie speciala, iata niste poze cu prinderi de diverse atase pe Simson: Stoye TML Duna (prinderea spate tre sa fie parca si mai lunga). Am avut si alt Duna, dar nu gasesc poza cu acela. Velorex (un pic mai multa stiinta aci):
  9. Salutare, 9/35 si 10/36. Gasesti aici->(http://www.russianiron.com/eafranke_ural5/Part XXXI-6 - Gears and Gear Ratios.pdf) mai multe explicatii printre care si urmatoarea: 10/35 (3.50:1) Ratio Is Unrealistic Sporuri
  10. Felicitari! Am cochetat si eu cu gandul de a va intampina undeva pe traseu, dar sicer, anul acesta mi s-a rupt...
  11. Unde e ban, acolo sigur exista si putoare. La astea eu nu ma pricep, si ca sa nu fiu interpretat gresit, mentionez ca simpatia mea catre interlocutorii din conversatia de mai sus este limitata. Amu partea frumoasa: mi-am facut si eu atestatul acesta recent, si la RAR totusi am fost respins la ITP pentru ca agregatul nu avea semnalizari si oglinda dreapta, cu toate ca elementele acestea nu au ce cauta pe vehiculul meu. Atat reprezentantul judetean din Cluj (dl. Popescu) cat si dl. Razvan Badulescu (presedinte comisia tehnica) au fost deosebit de comunicativi, prin convorbiri telefonice, la ore la care altii nici la mesaje nu raspund, si dl. Badulescu m-a ajutat sa rezolv problema. Asta in ciuda faptului ca de la mine nu au vazut nici un ban (fiind vorba de moto). Le multumesc si pe aceasta cale pentru omenie si ajutor.
  12. Si ansamblul de organe a plecat catre un pacient in nevoie de un transplant. Sper sa functioneze cat mai mult si cat mai bine.
  13. Iarasi niste remarci: 1. La platane e(ra) bine sa corectezi doar suprafata de contact cu biela. Altfel cu materialul luat se duce echilibrarea, plus ca ambeilajul devine si mai flexibil. Iote o un exemplu la EMW (biela Suzuki parca): 2. Asta cu pelicula de ulei suna diplomatic, dar eu tare suspectez ca nici macar nu poti asambla rulmentul. Bielele se pot honui, insa daca nu faci corect operatiunea, va iesi (bi)conic. Totusi, ar fi bine sa vezi cat ai de luat din biela dupa ce presezi si camasa interioara pe bolt.
  14. Era doar o chestie auzita de pe la pasari, poa nu am descifrat eu bine pasareasca... In orice caz, sunt de acord cu ce ai spus, si ma bucur ca ai primit suma ceruta (perfect justificata). Voie buna
  15. Daca la tine a ajuns, e bine. Eh, in Franta probabil e mai simpla (re)omologarea cu atas.
×
×
  • Creează nouă...