Jump to content

Dimethylmercury

Super Membru
  • Content Count

    1,491
  • Joined

  • Last visited

About Dimethylmercury

  • Rank
    -

Profile Information

  • Gender
    Male

Recent Profile Visitors

1,746 profile views
  1. Piese originale Dnepr/Ural, printre care si un alternator, releu si cruce cardanica noi. Pe langa filtrul de aer cromat am si unul de plastic. Un carb K63 nou, dar fara cui de dozaj, k65uri folosite putin. Garnituri de Dnepr chinezesti si amortizoare probabil tot de aceiasi provenienta. Sunt piese luate la pachet. Motorul posibil sa il dezmembrez daca sunt doritori pt mai multe piese. Interiorul e descris la sectiunea Ural. Preturi pe PM.
  2. Da, m-ar interesa, mersi de pont. Cel de la Iasi e doar o barca cu fundul in stare indoielnica. Se cauta in continuare atas complet de Ural in stare buna.
  3. Scopul proiectului a fost intr-adevar uzul intern. Vanzarea nu a fost nici scopul constructiei, nici scopul topicului. Este doar o cale deschisa, dar nu am punctat-o eu asa cum trebuie. Nu ma supar deloc daca gasesc o motocicleta cu acte si fara motor. Chiar astept eventuale oferte in sensul acesta. Asta cu Jermanica e o treaba f bizara, sa stii. Eu de multi ani cumpar piese de Simson si materiale brute (ex. bronzuri pt diferite aplicatii), si chiar si piese de bicicleta din Germania. Sunt prea sarac sa imi permit lucruri autohtone. Dupa vreo 10 discutii cu diversi bisnitari de piese din
  4. Eh, ansamblul acesta urma sa ajunga in primavara pe motocicleta din dotare, insa motocicleta am vandut-o exact in ziua in care am strans ultimul surub pe acest motor. Deocamdata, prefer sa dau piesele astea si sa raman cu atasita mea de un sfert s-un pic, care m-a purtat fara griji oriunde am dus-o si oriunde m-a dus.
  5. De ce constructie? Pt ca nu am reparat un motor, ci am construit unul din diverse piese luate din diverse colturi ale lumii... Am inceput cu un "shortblock" luat de langa Bremen, care nu fu desfacut veci. Volanta s-a opus depresarii cu toate resursele, dar in final totusi a cedat. Am spalat riguros toate piesele si am ramas cu urmatoarele piese in stare foarte buna: bloc motor + capac de distributie + baie de ulei, arbore cotit, axa cu came, tacheti, pompa de ulei. Flansa rulmentului fata a arborelui (bearing carrier) fu rebut, flansa din spate a plecat la zeii aluminiului din alte motive
  6. De vanzare toba de esapament de Royal Enfield Bullet 500 in stare f buna, fara defecte la crom. Din pacate pozele nu blitzul nu arata asta, dar in caz de interes concret o scot la lumina pt niste poze mai bune. Se poate folosi la diverse motociclete in 4 timpi (Simson, AWO, NSU, Triumph, Norton, Ural sau Dnepr cu galerie 2 in 1, etc.). Este pt cot de 45mm, dar poate fi folosit si cu cot mai subtire+adaptor. Eu folosesc un asemenea esapament pe Simson de ~10000km fara nici o problema. Vine impreuna cu o ureche originala pt prindere + un colier de inox, ambele noi. Pret 60 de europeni,
  7. Caut sa cumpar MZ ETZ 250/251. Starea nu conteaza, dar trebuie sa aiba acte. Rog eventuale oferte pe PM.
  8. Sa clarific un pic neintelegerea, diferenta de "lift" la axele cu came de Simson apare undeva intre AWO-urile mai vechi (7mm) si AWO-urile mai noi si Sport (6mm) si nu intre Sport de 14 si de 15.5 cai. Turatia AWO-ului e mai mica, motiv pt care suporta deschideri de supape mai mari. Presupun.... Bucsile de Duramid (aka poliamida sau nylon) nu sunt bune pt furca/bascula. Am umblat si eu cu asa ceva. Se umfla de la umiditate, si e posibil sa stranga daca au fost facute cu tolerante mici. Se pot aleza la dimensiune din nou cand e vreme ploioasa, si cand iese soarele, sunt slobode...
  9. Am luat scaune Kolbenschmidt de rezistenta termica mare. A trebuit sa le modific diametrul interior. In rest, potrivesc. Numa' sa ai freze sa le frezezi... Diferentele intre motoarele de 14 si 15.5 cai sunt la bloc (pe tampoane de cauciuc sau nu), cadrul motocicletei si pompa de ulei din cauza bloculul diferit, volanta (semnele si momentul aprinderii), ambielaj (ceva scobituri pe sunci si posibil si biela), cilindru (in sectoare sau nu), piston (plat sau bombat), chiulasa (camera de ardere + supape), esapament (cot de 35 vs 30), carburator (26 vs 25.5 mm). Din cate stiu eu, harta d
  10. Cred ca ma interpretezi gresit. Nu am laudat Uralul, departe de mine ideea. Ti l-am dat exemplu pt ca mi-era la indemana. Cu toate astea, nici macar la Ural nu gripeaza rampa, decat daca e din aia noua, chinezeasca, unde aluneca fier moale pe fier moale. Si eu am vrut sa rectific rampa si culbutorii si sa pun role mai mari, dar nu cei de la atelierul unde mai pot face asa ceva, nu aveau timp de pierdut cu asta. Asa ca am rezolvat-o cum am scris mai sus, si dupa ce m-am plimbat cu ea in juma de Europa in multiple conditii, imi mentin parerea ca este o solutie f buna. Presupunand ca ai
  11. Poti sa detaliezi un pic ce intelegi prin "nu este ce trebuie"? Eu personal am facut bucsi din CuSn8, prevazute cu spirale de ungere pe interior si gauri in pozitiile necesare pt a asigura alimentarea spiralelor cu ulei. Le-am prevazut cu 5 sutimi strangere in rampa si dupa presare le-am alezat la cota necesara cu un alezor expandabil de 16 . Axele culbutorilor nu erau inca amprentate, asa ca nu le-am rectificat. In caz de nevoie, se pot centra intre 2 varfuri si rectifica. Am desfacut rampa peste 3000km si am constatat ca arata exact ca si in momentul in care am asamblat-o dupa re
  12. La japoneze nu exista cuzineti de reparatie pt ca arborii sunt nitrurati si nu carburizati. Nitrurarea, in gaz sau lichid, durifica suprafata la o adancime f mica (max niste sutimi), deci nu poti rectifica arborii fara sa ii renitrurezi (se poate, dar e mai complicat). Carburizarea, conoscuta pe-aici ca si cementare, durifica suprafata pana la 1mm profunzime, motiv pt care arborii carburizati (ca le cele mai multe motoare de masini mai vechi) pot fi rectificati.
  13. ...insa beneficul si mai mare la o asemenea conducta de ulei exterioara este pur si simplu faptul ca ajunge ulei in chiulasa, pt ca cilindrul de Sport intre bloc si chiulasa de AWO nu ar permite acest lucru...
  14. Cu riscul de a nu fi la obiect, voi face si eu o comparatie nefericita. Uralul 650 (si nu numai) are unsa rampa (care e pe bucsi de culoare galbena - bronz e probabil prea optimist spus) din uleiul care balteste prin chiulasa si e miscat p-acolo de miscarea culbutorilor. Ramplele pe ace, cum is la Simson si Ural >2009, au nevoie de mai putin ulei decat rampele pe bucsi. Deci, f probabil ca la Simson sa fie arhisuficient ce ajunge acolo cu tot cu prezoanele "slobode" prin chiulasa. Daca ajuta cu ceva, raportul de rotatie dintre ambielaj si pompa de ulei este 9:1. AWO are pompa de
×
×
  • Create New...