Nu-mi cumpăr, nu-mi cumpăr. Nu mă pasionează fenomenul moto (dacă ar fi să îmi iau totuÂşi ceva cu 2 roți ar fi un chopper) Âşi am suficiente cheltuieli eÂşalonate pe următoarele câteva revizii cu maÂşina: curea distribuție, rolă întinzătoare, rolă ghidaj, pompă apă, curea auxiliare, rolă întinzătoare, rolă ghidaj, întinzător, amortizor vibrații, rulmenții roată spate, plăcuțe Ferodo pe față, garnitură capac culbutori, Liqui Moly Diesel Synthoil 5l, filtru ulei, filtru aer (~1750 roni). MaÂşina e o investiție păgubpasă.
Sunt destule ocazii de conduită preventivă, mai presante - zic eu, fără să fie nevoie să-mi compun eu best practices oarecum redundante.
Să încetineÂşti sau claxonezi în apropierea stațiilor de autobuz, benzinăriilor, trecerilor de pietoni, pe înainte în intersecții cu semafor Âşi bandă obligatoriu la stânga (invariabil se trezesc n roboți care vor înainte de pe banda de stânga) sau să fii atent când treci pe verde la stânga Âşi trec pietoni pe roÂşu că nu le merge semaforul sau vor să prindă autobuzul, să fii atent la răzoare când vii dinspre sens giratoriu spre academie Âşi invariabil se trezeÂşte câte unul să nu cedeze, să eviți să stai în spatele vehiculelor prin care nu poți vedea ce au în față, să eviți panaramele care nu sunt în stare să-Âşi țină banda (Unirii, la fântâni), să eviți maÂşinile care calcă marcajul între benzi că Âşoferul (invariabil femeie) e prea praÂştie să meargă la mai puțin de 1.5~2 metri de bordură Âşi nu se Âştie ce tâmpenii e capabil, să opreÂşti la cedează trecerea Âşi să te asiguri temeinic la intermitent la dreapta, să nu o arzi cu mai mult de 90 în oraÂş, să te uiți din când în când pe cine ai în spate Âşi să fii atent la prima maÂşină care vine după tine la stop, să scoți maÂşina din treaptă când opreÂşti, nu să stai cu ea în treaptă la semafor, să nu ții maÂşina din ambreiaj în rampă ci din frână de serviciu sau frână de mână, să respecți semaforul Âşi să nu forțezi galben, etc.