Sari la conținut

ghervasze

Membru
  • Număr conținut

    15
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Carnet moto din
    2007

ghervasze's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Poate si cu duba ar fi o alternativa. Intre timp, calaresc un armasar castrat. » Post actualizat in 08 May 2016 19:24 Nu stiu daca mai urmareste cineva topicul. Am iesit la cateva ture mai ambitioase sa vad ce se intampla. Mi s-a parut ca isi da drumu. Poate a stat prea mult nepornit. In orice caz, am mers cu 140 si acul rpm o ajuns la rosu. M-am bucurat. Dar apoi iar o inceput figurile. Era deja pe rosu rezervoru. Am deschis busonu s nu cumva sa faca vid. O facut psssst si l-am pus la loc. Nici o schimbare. Dar m-am gandit sa fac un plin. Si, evident iar merge bine cu plinu facut. Astea cred ca is info in plus importante. Oare e mizerie pe fund si infunda filtru? Cand fac plin se amesteca prin rezervir? Sau ce inseamna asta?
  2. Asa e TNG. Toata stima. Si mi-as da calul sa ajung pana la tine sa arunci tu un ochi, sa stii. E nemaipomenit cum stii tu sa le vorbesti la motoare de te inteleg. Din pacate nu ma incumet sa vin calare pe burgman pana la Ilfov din Salaj, nu in starea in care e. Si uite asa am niste posibile (probabile) diagnostice dar nu am pe nimeni sa le verifice pentru ca eu nu ma incumet sa ma bag sa nu fac ceva prostie si mai mare. Iar in zona nu imi poate nimeni recomanda un mecanic de incredere. Sunt intr-un impas teribil. Sa incerc sa scot pompa afara? Desi nu rezolv nimic asa, tot nu o pot verifica fara scule. Cat de vacuum din rezervor, pot merge fara capac sa vad. Dar cred ca is slabe sansele. Eu din cat am tot citit as crede ca e pompa sau tps. Iar daca stii unde sa te uiti si ai cu ce astea nu is asa greu de diagnosticat, asa-i? Exact asta incerc sa fac, sa caut un mecanic. Doar ca e mai complicat decat as fi crezut.
  3. M-am gandit la varianta asta, sa stii. Dar cum ziceam mai sus. Nu stiu cum as putea verifica presiunea/debitul pompei fara sculele aferente. Sa iau pompa noua si sa nu fie aia, ar fi pacat ca nu e ieftina.
  4. Nu am. Singurul filtru e in capatul ansamblului de la pompa de benzina.
  5. Da, am citit despre TPS. Din pacate la Burgman pentru orice rahat trebuie sa dai dos o mie de plasticuri si piese. Parca ma tem sa umblu pe acolo desi dupa cum spuneam, chiar o rezistenta stiu si io sa masor. Daca trag brusc de manson tasneste cu tupeu pana pe la 80 km/h si vreo 6000 ture. Apoi se leneveste brusc. In jurul a aprox 5000 ture chiar mi se pare ca pleaca. Deci prin oras nu imi stau masinile in fata. Tasneste de la semafor. Daca tin acceleratia trasa la max, se intinde incet incet - da foarte incet pana pe la 90 km/h si aprox 7000 ture. Si mai departe, nici impuscat. Eu cred ca ar trebui sa ajunga la zona rosie, nu? Adica sa se tureze la maximum, nu pana la 7000 rpm. Pot tine acceleratia la max mult si bine, nu trece de turatia asta. Oare la un garaj auto nu pot masura presiunea/debitul pompei oare? Nu poate fi diferit de o masina, in afara de valori... Poate ar trebui sa fac un video sa incerc sa il uploadez sa fie mai evident ce tot povestesc io.
  6. Da, face la fel. Dar am impresia ca modelul asta are ceva siguranta care nu il lasa sa se tureze la maximum pe cric din motive de siguranta. Deci nu stiu daca e relevant. » Post actualizat in 05 May 2016 10:54 Probabil ca ar trebui prima data sa verific presiunea si debitul la pompa de benzina. Dar din pacate nu am manometru si reductie. De altfel si cunostintele mele de mecanica sunt destul de subrede. Poate trebuia sa mentionez asta in postul meu. Asta e si motivul pt care intrebam daca nu stiti voi pe cineva de nedejde in zona mea care sa faca treaba asta. Eventual sa masoare si potentiometrii de pe acceleratie. Si poate sa vada chiar cu un tester adevarat ce e acolo... » Post actualizat in 05 May 2016 11:00 Imi pare rau. Nu am idee ce e rezistenta de pe pipa si nu stiu cum sa o masor. Desi un multimetru am si daca gasesc 2 contacte undeva le stiu masura rezistenta, daca de asa ceva e vorba. Dar vad ca esti din Cluj - pe net gasesc o multime de service-uri care par serioase pe acolo. Nu ai putea sa imi recomanzi unu care sa stii tu ca e profi si ca are experienta cu asa ceva? De la Zalau ar fi o plimbare de dupamasa pana acolo.
  7. Salut. Am nevoie disperata de un sfat. Cumparat Burgman AN400A ABS inj 2011 cu 26000km din Italia saptamana trecuta. Arata foarte bine si nu pare forjat. Km cred ca sunt reali, l-am luat de la firma. Pana pe la 80km/h se misca bine pe drum drept, prin oras pleaca printre masini si zboara de la semafor. Asta ar fi cam intre 4-5000 rpm. Daca mai trag de manson, la 5800 rpm "cade in bot" - scade brusc turatia si viteza fara a se opri motorul. Daca las un pic mansonul inapoi tasneste. Daca mai trag de el, aceeasi chestie. Cu alte cuvinte, pe drept nu merge mai mult de 85km/h si 5800 rpm. Daca suntem pe el doi si urcam un deal se chinuie deci nici nu are putere destula, nu poate fi limitat. La deal in jos, accelereaza daca trag de manson iar cand ajung pe la 6000 rpm parca intra in frana de motor si incetineste. Problema e cea mai evidenta daca accelerez brusc peste 5800 rpm. Daca accelerez foarte incet si gradual parca ar incerca el... dar se poticneste pana la urma. Nu trece de 6000 rpm nici impuscat. Vanzatorul a zis ca tot ce a fost schimbat la el a fost pompa de benzina pt ca a avut probleme. Sa fie chiar pompa de benzina..? De pornit porneste perfect si merge la relanti exact cum trebuie. Poate din presiune/debit? Schimbat bujie, filtru de aer e nou, benzina de calitate, schimbat ulei (nu e peste nivel). Nu cred ca poate fi din transmisie pt ca atunci s-ar tura dar nu ar trage. Ceva sugestii de la distanta? Eventual pot eu incerca ceva? Ii rog pe cei cu experienta de pe forum sa se hazardeze cu o sugestie... De asemenea, va rog, daca stiti, sa imi spuneti unde in jurul Salajului ar putea exista un mecanic bun pt asa ceva. Cluj, Satu Mare, Bihor etc. Stiu ca la astea cu injectie si cu ECM e mai delicat, chiar nu vreau sa o deschida cineva si sa se scarpine la ceafa, mai ales ca trebuie date jos o mie de plasticuri pt o nimica toata. Poate pusa pe un tester adevarat... Apropo, am facut smecheria cu agrafa, nu apar coduri de eroare pe bord. Doar C00 - ceea ce e fara erori. Multumesc pt rabdare. Astept cu nerabdare orice sugestie fezabila. Raul
  8. salutari. tocmai am devenit si eu mandrul posesor al unui hornet din 2006. pare exceptional, abia astept sa il inmatriculez sa pot iesi cu el. am si eu o nelamurire, asa la prima vedere mie imi pare destul de inalt, sa fiu sincer. se poate asa ceva?? adica, peste tot pe unde am citit de el scria in reviewuri ca e perfect pt cei mai scunzi si ca cei de 1.80 se vor simti inghesuiti pe el. am stat mai demult pe unu si nu parea asa inalt. eu am 1.75 si ajung doar cu varfurile pe jos, si as prefera sa ajung cu toata talpa, mai ales pt inceput. se poate de undeva regla inaltimea seii? ma refer poate la telescopul de pe spate.. am inteles ca are 7 pozitii de preload. asta il si ridica si coboara sau ii influenteaza doar raspunsul? ma gandeam ca poate fostul proprietar a fost inalt si poate l-a reglat in asa fel incat sa fie cat de sus se poate. poate spun prostii, nu ma prea pricep. oricum, as aprecia un sfat pe tema asta. stiu ca nu e conditie necesara, de fapt, sa ajungi cu toata talpa jos sa ca e lejer sa conduci si doar daca ajungi cu varful daca esti putin obisnuit. ce altceva ar trebui sa stiu despre noua mea motocicleta? poate cineva sa ma ajute poate cu un manual (nu cel de service, evident) de utilizare sau asa ceva? o zi minunata. PS. de fapt, ma deranjeaza cel mai tare cand trebuie sa o imping cu picioarele daca e parcata. mai ales daca trebuie sa o imping in spate si e putina panta. daca e si putin nisip pe astfalt in timp ce fac miscarea asta imi e nasol de tot.
×
×
  • Creează nouă...