Sari la conținut

alesckool

Membru
  • Număr conținut

    180
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    h_alesc_jo

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Avrig, SB
  • Carnet moto din
    03.11.2008
  • Motocicleta
    KTM 400EXC Racing
  • Numar Moto
    SB-84-FBK
  • Club
    C.S.A - Fanatik Bikers

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Yamaha DT 80.... Husqvarna TE 350... KTM 400EXC Racing

alesckool's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Nici o problema majora. Are aprox 950 ORE de functionare, eu am luat-o la 275: i-am schimbat de 2 ori segmentii si supapele de admisie, in rest garnituri si semeringuri. De consumabile nu mai vorbesc, am avut grija de ea aproape ca la carte. De folosit am folosit-o in regim hobby, dar si la cateva concursuri. Nu am ramas niciodata prin padure din cauza motocicletei. As schimba-o pt un 350 EXC-F, injectia si greutatea mai redusa precum si o bicicleta mai buna... dar nu "e" bani. Cu 2T nu m-am impacat si le-am incercat pe toate 125, 150, 200 si 300, insa ca si greutate inca le invidiez.
  2. Am 60 kg, 1,75 si un ktm 400 din 2006. Il am aproape de la inceput si nu m-am plans niciodata de el in ceea ce priveste fiabilitatea. Da, poate ca e mai greu ca un 250, dar in teren nu simti acea diferenta... diferenta se simte cand compari cu un 2T. Nu are de ce sa-ti fie frica de "putere", il limitezi pana te inveti sau iei 2 - 3 cazaturi si gata. Inainte sa il iau am avut un DT 80 din '84 pe care am invatat ce inseamna mers pe motor, insa nu am invatat enduro. Nu mi-a parut rau nici o clipa ca am trecut direct la un 400 4T, cu atat mai mult la modelul asta. Eu te sfatuiesc sa il iei.
  3. Salut, Caut sa cumpar un segment pt un KTM 250 E-GS (an probabil '89) cu diam 67.5mm , grosime 1mm, adancime 2,48mm cu uzura (probabil 2.5mm). Posibil sa se potriveasca de la 250 din 94-99, ca acelea au diam de 67.5, dar trebuie sa vedem daca are si grosimea si adancimea respectiva. Imi trebuie unul singur, deoarece motorul asa a fost facut; piston cu un singur segment, probabil era de cross. Puteti sa ma contactati pe PM, dar as prefera la tel 0743069966 (da-ti un beep si sun eu). Mersi.
  4. Sau ca sa nu te mai chinui sfatul meu e sa schimbi cilindrul de ambreaj, cel de pe motor, nu pompa de la maneta - ca sa fiu inteles. Problema asta am avut-o un an de zile pana sapt trecuta cand l-am schimbat si a functionat perfect. Inainte mergeam tot cu surubelnita si sticluta cu ulei mineral la mine, ca sa il completez pt ca il pierdea at cand il solicitam mai mult.
  5. 54 SANZ PLA-GILIBERT EULALIA 14:26:25 02:43:13 HONDA CRF 450 X 044 ESP Laia Sanz, pt cei care ziceau ca are picioare cam slabute pt rally (din acelasi link postat de patrick)
  6. Extras din acelasi regulament, pagina cu clasele:
  7. Eu trebuie sa iti multumesc pt serviciile prestate si de asemenea profit de asta ca sa iti urez tie si celorlalti motociclisti care citesc asta, "Sarbatori Fericite!" si "La multi ani!"
  8. Daca as putea sa fac si eu ce face ala cu 4T - cu aceeasi usurinta - nu m-as mai da cu capul de pereti zbatandu-ma pt un 2T. (desi recunosc ca acolo indemanarea si antrenamentul face diferenta si nu "Timpii")
  9. acolo au nevoie de antrenament si coordonare... ca daca greseste unul se intampla exact ca la loto cand opresc aia suflanta.
  10. Am gasit un filmulet fain si interesant:
  11. avand in vedere video-ul recomandat de dragos eu zica ca are diametrul de aprox 8m, pt ca mi se pare a fi de 4 lungimi de motor (si maj stim ca un enduro are aprox. 2m lung)
  12. vizionand astea incep sa ma enervez ca a venit frigul... chiar daca am pregatit schiurile
  13. 2 Jade Gutzeit South Africa Yamaha yz250 250c extras din: http://www.roof-of-africa.com/index.php?op...3&Itemid=26 (click pe download in dreptul la Starting Grid RTH, ca link-ul direct nu merge accesat)
×
×
  • Creează nouă...