-
Număr conținut
224 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Bucuresti/Valcea
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Suzuki GS 500 F
arrakis's Achievements
Newbie (1/14)
-
) Lasa ca am destule amintiri si "suveniruri" de la motor. O sa le pastrez pe alea care ocupa cel mai putin spatiu prin casa
-
Salutare! Pentru cei cu modelul F carenat, am un parbriz ramas prin casa Sa-mi ziceti care aveti nevoie de el ..altfel il arunc.
-
Ieri te ofereai sa ma iei ca pasager cand mi se face dor de motociclism, iar azi zici ca imi dai ignore.. Tehnic inca sunt GS-ist, inca nu am dat motorul Incercam sa il salvez pe om de replici mai acide cum au primit altii care au intrebat de chestii mai mediatizate. Si nu trebuie citite toate posturile pt ca exista un buton de search. Eventual, dupa ce se documenteaza poate sa intrebe ceva mai clar: X vs. Y, de ce X si nu Y etc. Daca tot veni vorba, parca a facut Pentaurus un rezumat (sper sa nu ma insel). Si daca tot esti "super membru" poate vorbesti cu moderatorii sa introduca un pool unde putem sa dam cu bifa sau sa introducem un fel de "common knowledge/best practice" despre GS500. Asa i-am ajuta pe incepatori cu informatiile de baza. Mesaj completat Update lista: - Casca Caberg - marimea S ~ 60 euro. - Scut Super Shield ~ 40 euro. - Geaca Outdoor cu protectii umeri si coate (pentru fete) ~ 70 euro (a fost 400 ron noua). Aici se vindea varianta fara protectii. Scutul si geaca le-a purtat prietena de cateva ori si sunt practic noi (au mai putin de 2000 km, majoritatea facuti in 4 iesiri de un week-end - ceva mai lungi). - Armura ~ 50 euro (marimea parca e M - eu am 1.65 si-s mai plinut asa - imi vine un pic mai mare). - manusi de vara madhead ~ 8 euro. - manusi de iarna CafeRacer ~ 10 euro. - tankbag ~ 8 euro (e incapator, are un fermoar care ii permite sa isi dubleze capacitatea). Preturile le-am pus la jumatate fata de pretul nou gasit pe net. Daca nu va convine ceva, putem sa negociem. Si foarte important: pentru ca timpul nu imi permite sa ma incurc cu posta/trimis colet - prefer sa le dau in Bucuresti. (scuze ca am uitat sa mentionez asta de la inceput). Mesaj completat - genunchere - o pereche ~ 10 euro (la fel, purtate de prietena de cateva ori - arata ca noi).
-
Motul - 10W40 - 5100; schimbat pana in 5000km. A mers perfect cu asta si nici nu m-a ars la portofel. In plus, pentru un motor cu design din 89 si foarte putine modificari de atunci, nu prea sunt motive sa-i pui ulei exagerat de scump. Dar, ca sa nu intram in taramul gri al dezbaterilor nesfarsite , ai putea sa cauti si prin paginile mai vechi; parca s-a mai discutat.
-
Ceasurile si testerul de compresie sunt rezervate. Iar pentru armura, genunchere, manusi si genti laterale discut deja cu doi baieti. Deh, s-au miscat mai repede.. O sa anunt maine ce mai e disponibil din lista. Momentan raman asa: - Casca Caberg - marimea S ~ 60 euro. - Scut Super Shield ~ 40 euro. - Geaca Outdoor cu protectii umeri si coate (pentru fete) ~ 70 euro (a fost 400 ron noua). Aici se vindea varianta fara protectii. Scutul si geaca le-a purtat prietena de cateva ori si sunt practic noi (au mai putin de 2000 km, majoritatea facuti in 4 iesiri de un week-end - ceva mai lungi). Si haideti sa discutam pe private ca sa nu facem spam aici. Nu vreau sa intrerup discutia despre wheelie pe GS .
-
Salutare GS-isti, Am doua vesti, una buna si una mai putin buna . O sa incep cu a doua: imi vand GS-ul :|. Nu o fac ca sa tradez si sa trec la altceva (salut nk155 ), doar o sa iau o mica pauza de la motociclism. Vestea buna e ca am diverse goodies pentru voi : - genti laterale - manusi de vara madhead - manusi de iarna CafeRacer - casca Caberg - ceasuri de sincronizare - tester compresie - genunchere - doua perechi - armura super shield Si mai sunt cateva de care nu imi amintesc acum . O sa revin cu mai multe detalii si cu poze in curand. a! toate de mai sus sunt in stare foarte buna; unele sunt chiar noi: tester de compresie folosit de exact 3 ori, iar ceasurile de sincronizare de doua ori.
-
Daca diametrul tobei sport e diferit: - se poate taia galeria cu cativa zeci de cm inainte de toba propriu-zisa; - se face pentru noua toba, un "cot" de ajustare cu capetele de diametre diferite (la un capat intra toba, iar la celalalt se conecteaza pe galeria veche cu un colier); - idem pentru toba veche, ii montezi un cot mult mai mic (ca lungime) - intr-o parte cuprinde teava de la toba (aici il poti suda), iar celalalt intra (sau cuprinde) galeria veche si se strange cu un colier. Daca nu e suficient de clar, poate fac rost de niste poze cu modificarile de la toba mea.
-
Azi i-am facut si eu cadou o husa care se inchide ermetic . Iar mie mi-am facut cadou doua ture de parcare , si mi-am uns sufletul cu sunetul de la motor
-
Si eu sunt in aceeasi situatie cu toba originala, insa pana acum nu m-am interesat sa o dau. Oricum, daca omul investeste intr-o toba omologata, la care se si pot scoate sitele/dbkiller-ul, nu mai are motiv sa o tina pe cealalta. La mine asa sta treaba; toba sta goala pana cand vine verificarea RAR .
-
-
Salut, Am si eu o cerere mai speciala , in sensul ca nu este legata de moto. Am o chitara travel si nu prea sunt multumit de marginile rabatabile (prea subtiri - nu te poti sprijini in ele asa cum trebuie; in plus si-au facut un joc la mai putin de 3 sapt de la achizitie). Am nevoie ca marginile alea sa fie facute din fibra de sticla: 1. Chitara in forma actuala: 2. Simularea aproximativa a modificarilor (latimea marginilor trebuie sa fie de aproximativ 4-5 cm): Aspectele care ma intereseaza cel mai mult: - durabilitate (marginile acelea suporta ceva presiune din partea corpului, dar nu exagerat de multa); - costul (chitara m-a costat 400 ron si nu sunt dispus sa mai investesc prea mult in modificarea aceasta); - aspectul e pe ultimul loc; utilitatea ma intereseaza cel mai mult, iar la aspect vreau doar sa arate decent. Daca lucrati in fibra (sau daca cunoasteti pe cineva priceput), lasati-mi - va rog - date de contact si costul lucrarii.
-
Ambele sunt constrangeri (tii la conserva pt ca nu o vrei zgariata sau avariata, respecti legea pt ca iti e frica de consecinte). Adevaratul bun simt se vede - de exemplu - cand esti altruist, atunci cand faci ceva fara sa existe un element exterior care sa te constranga. Ma refeream la motivare interna si bun simt sincer. Hai sa nu facem "flame" aici, pe langa subiect. Daca vrei, continuam argumentarea pe private .
-
THS-ule, in primul rand sa te bucuri ca prima experienta de genul asta, a fost in conditii asa bune . Acum stii mai multe ca "ieri". Probabil ca o sa mergi - o vreme - strangand din dinti (si cu morcovul adanc ), insa ai grija sa nu faci acum greseli de la prea mult stres si atentie exagerata la orice detaliu. Iti zic doar pt. ca eu panicasem putin dupa prima cazatura, iar vreo 2 saptamani am mers subturat si mult mai prost decat inainte. In rest, ce sa zic, ai vazut si tu cum e lumea aici in Bucuresti. Prima data am cazut in conditii similare si am fost nevoit sa astept rosu la semafor, ca sa imi ridic motocicleta. Asta pentru ca nu a oprit decat o persoana in fata mea, iar restul ocoleau la mustata motorul cazut :|. Nu e cazul sa fii paranoic de acum inainte, doar constient ca majoritatea soferilor evita accidentele doar pt ca tin la conserva lor si le e teama de lege (putini mai au bun simt). Cred ca fara motivele astea, multi ar avea atitudine de criminali.
-
Salutare, Incepand de astazi, eu nu ma mai urc pe ea decat daca isi revine un pic vreme. Nu imi e de stat 10 min langa ea, sau de pornit un pic mai greu, ci de inghetat oo-le pe drum . Legat de iernat, ma gandesc sa o tin pe aproape - ca sa o pot scoate la plimbare in cazul in care imi permite timpul. O solutie ar fi asta: husa inchisa, si tinuta la serviciu in parcarea pazita.
-
Metoda asta e putin discutabila, pentru restul care nu avem garaj incalzit. Din ce s-a mai spus, daca motorul e pornit prea des, se face condens si in timp se strange ceva apa pe galerii. Oricum, eu o sa o pornesc regulat la 1-2 sapt. ca sa nu ma mai chinui prea tare in primavara (m-am lecuit de iarna trecuta )