Sari la conținut

scania.topline

Membru
  • Număr conținut

    418
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male

Vizitatori Recenți Profil

1.116 citiri profil

scania.topline's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Inca unu' care a modificat un XX. A facut exact o pwla. Parerea mea. http://www.cbrxx.com/members/7263-albums965.html
  2. Da, pe cbrxx.com am dat si eu de el, i-am urmarit proiectul sa vad ce iese, dar este mult timp de cand nu a mai zis nimic.
  3. Sunt mai multe variante: - intelegere amiabila cu vinovatul pe o "x" suma; - se merge in instanta cu firma de asigurare unde vinovatul este asigurat. In acest caz toti banii vin de la firma de asigurare unde vinovatul este asigurat. Practic eu ma judec, prin intermediul avocatului meu, cu firma de asigurare unde vinovatul este asigurat. Nu am nici o tangenta cu vinovatul; - mai poti, pe langa procesul cu firma de asigurare unde vinovatul este asigurat, sa deschizi proces pe civil, adica sa-l dai in judecata pe vinovat pe parte civila. Eu cam asa stiu. Daca cineva stie mai exact cum stau treburile astea judecatoresti, il rog sa corecteze. In cazul meu, intelegerea amiabila a picat din start, vinovatul nici nu a vrut sa stea de vorba, asa ca am optat pentru a doua varianta. La a treia varianta nu am mai recurs, intrucat dupa 5 ani de procese m-am saturat de tot.
  4. Salut, Laudabila initiativa. Mi-am permis sa comentez cele afirmate de tine din proprie experienta, cum se zice "sunt patit". Am la activ 2 accidente moto, in 2008 respectiv 2009. Legat de aspectul recuperarii medicale, este clar. Legat de aspectul legal, nu sunt de acord cu "intelegerea cu asiguratorul", intrucat, la primul accident, exact acest lucru l-am facut, am mers pe mana lor. Ulterior mi-a venit sa dau cu, capul de pereti. Am semnat actele ca primarul, si odata semnate, pa. Datorita incompetentei doctorilor romani, am fost nevoit sa plec in Ungaria sa-mi repar oasele, iar cand m-am dus cu facturile de la spital, raspunsul asiguratorului a fost "cine te-a trimis in Ungaria, sa cheltuiesti bani? Putei sa faci operatiile in Romania, pe gratis". Motocicleta dauna totata, evaluata de mine la 3500 euro, pe baza pretului si a facturilor pentru piese si accesorii. Ei au vazut acelasi model pe net si mi-au dat 1940 euro. Deci teapa. La al doilea accident, nu am mai fost atat de prost. Din start mi-am angajat avocat, iar dupa 5 ani (!) s-a terminat procesul, eu fiind in castig de cauza. Prin aceasta metoda (in instanta), dupa multe procese si recursuri, am obtinut cu aproximativ 70% mai mult decat ce a oferit asiguratorul. Deci sfatul meu este ca, in caz ca se ajunge la o asemenea situatie, sa se mearga pe calea instantei. Referitor la ce a scris Arthur: nu trebuie neaparat o avere sa se angajeze un avocat. I se da un avans (in cazul meu 500 lei) si se face contractul cu procentaj (suma de x % din cat obtine). Deci este si interesul avocatului sa obtina o suma cat mai mare. Eu am fost norocos, am avut un avocat foarte ok. La ultima infatisare, mi s-a dat castig de cauza, insa avocatul a insistat sa prezinte dosarul curtii de apel Oradea (desigur cu acceptul meu). Intr-adevar, la Oradea a obtinut aproape triplu vis-a-vis de decizia anterioara. NU se face contractul cu avocatul pe suma fixa, intrucat in acest caz il poate durea undeva cat obtine, el are onorariul asigurat. Sper ca nu v-am plictisit, consider ca din experienta mea pot si altii sa invete. O zi buna in continuare.
  5. Da, CBS este strict mecanic. Nu vreau sa par mare profesor, insa celor care nu stiu, le spun ca este este foarte util. Eu de cand am XX-ul, nu am atins niciodata frana de picior, folosesc doar cu un deget frana fata. Chiar si la franarea de urgenta, un deget pe frana fata imi ajunge. Este foarte ok, la franare nu se duce motocicleta "in cap", ci efectiv toata motocicleta se "aseaza", daca intelegeti ce vreau sa spun. Principiul este foarte simplu, se franeaza cu frana fata, iar in momentul in care furca fata se incarca, o tija actioneaza o mica supapa, care deschide drumul lichidului de frana spre etrierul spate, deci franeaza ambele roti. Au fost cateva cazuri comice cand, motocicleta fiind pe cricul central (deci roata spate in aer), cativa amici au "testat" CBS-ul, invartind roata spate si actionand frana fata. Concluzia lor a fost ca CBS-ul nu functioneaza. Pai cum sa functioneze cu furca fata neincarcata?
  6. On topic: pentru mine cel mai bun remediu este o ciorba fierbinte de burta, acrita cu otet, cu smantana si ardei iute. Nu ma repara 100%, dar ajuta foarte mult.
  7. Nu am oglinda. Eu stiam ca oglinda se foloseste doar ca sa iti faci poze cu aifounul.
  8. Aprinzi lumina = inutil Tragi apa = inutil Lipseste esenta: no caca. Fara asta, primele doua actiuni nu-si au rostul.
  9. Loool. Ce-i "materia" aia alba acolo mai sus? Nu s-a spalat?
  10. Salut, Te intereseaza Honda din semnatura?
×
×
  • Creează nouă...