Jump to content

silverslashe

INACTIV
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

About silverslashe

  • Rank
    Nou venit pe forum!

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    silverslashe

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Buc.
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    VTR 1000 F
  • Numar Moto
    B-53-MGK

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650
  1. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  2. Sistemul de racire l-am golit pe la pompa de apa si vasul de expansiune l-am golit scotand furtunul de jos. Daca pun apa in radiator dupa ce se umple vasul de expansiune, nu face decat sa-mi scuipe surplusul ala prin vasul de expansiune si tot acolo ajung. De parca asta nu era de ajuns acum a inceput sa bocane si sa huruie motorul. Sunetul este comparabil cu al unui motor supraincalzit pe cale sa se caleze sau un motor vechi care a mers mult timp fara ulei. Nu este cazul pentru ca scoate sunetul ala chiar si cand e rece si ulei-ul l-am schimbat acum 4000 de km si nu a consumat deloc.
  3. Am mai cautat si pe alte forumuri problema asta si aparent au incercat altii inaintea mea. Pare sa nu rezolve nimic, ba din contra, racirea nu se mai face cum trebuie pentru ca lichidul nu are timp sa preia caldura din motor. Conform manualului, termostatul se deschide pe la 60 de grade si ma gandesc ca daca nu s-ar fi deschis mi-ar fi fiert cel putin odata pana acum, dar nu s-a intamplat. Am sa-l scot sa vad daca lucreaza totusi (incalzit/racit - verificat cat se misca cuiul). Aparent garnitura de chiuloasa e o problema la rotax 655. Din ce am gasit/citit pana acum, multi au avut probleme
  4. Antigelul l-am pus prin radiator cu mobra pe cricul lateral (nu ca ar ave si central ...). Am asteptat cate un minut doua inainte sa torn din nou ca sa iasa toate bulele de aer, am completat pana a ramas la nivelul capacului. Dupa operatiunea de mai sus am pus lichid si in vasul de expansiune pana undeva intre min si max, pus capacul, pornit mobra cateva secunde, verificat radiator/ vas de expansiune din nou, completat daca mai e cazul. Dupa toate astea, cand am plecat cu ea, temperatura era perfecta (~30 de grade afara si statea la 65~70 de grade). Asta vreo 2-3 km dupa care s-a umplut v
  5. Salut, Am si eu un Pegaso 3 din '99 si are cativa gremlini. Unul dintre ei e un sunet pe care-l face uneori la pornire. Cand da sa porneasca si nu reuseste, uneori, se aude un trosnet infernal din motor, ca si cum s-ar rupe ceva metalic. Sa fie bendixul de la electromotor care nu se mai retrage? coroana uzata? ... volanta (spuneau unii)? Al 2-lea gremlin ar fi faptul ca-mi impinge lichidul de racire inapoi in vasul de expansiune in cativa km de mers normal dupa care se incinge foarte tare. Are amestec antigel/apa 50/50 schimbat recent . Pompa de apa am verificat-o si pare sa fie ok
×
×
  • Create New...