Sari la conținut

silverslashe

INACTIV
  • Număr conținut

    10
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    silverslashe

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Buc.
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    VTR 1000 F
  • Numar Moto
    B-53-MGK

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Aprilia Pegaso 650

silverslashe's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!! ;)

  2. Sistemul de racire l-am golit pe la pompa de apa si vasul de expansiune l-am golit scotand furtunul de jos. Daca pun apa in radiator dupa ce se umple vasul de expansiune, nu face decat sa-mi scuipe surplusul ala prin vasul de expansiune si tot acolo ajung. De parca asta nu era de ajuns acum a inceput sa bocane si sa huruie motorul. Sunetul este comparabil cu al unui motor supraincalzit pe cale sa se caleze sau un motor vechi care a mers mult timp fara ulei. Nu este cazul pentru ca scoate sunetul ala chiar si cand e rece si ulei-ul l-am schimbat acum 4000 de km si nu a consumat deloc.
  3. Am mai cautat si pe alte forumuri problema asta si aparent au incercat altii inaintea mea. Pare sa nu rezolve nimic, ba din contra, racirea nu se mai face cum trebuie pentru ca lichidul nu are timp sa preia caldura din motor. Conform manualului, termostatul se deschide pe la 60 de grade si ma gandesc ca daca nu s-ar fi deschis mi-ar fi fiert cel putin odata pana acum, dar nu s-a intamplat. Am sa-l scot sa vad daca lucreaza totusi (incalzit/racit - verificat cat se misca cuiul). Aparent garnitura de chiuloasa e o problema la rotax 655. Din ce am gasit/citit pana acum, multi au avut probleme cu ea. Sper sa nu fie pentru nu as vrea sa ma apuc de desfacut motorul. Sa vad ce zice termostatul ala ... Mersi
  4. Antigelul l-am pus prin radiator cu mobra pe cricul lateral (nu ca ar ave si central ...). Am asteptat cate un minut doua inainte sa torn din nou ca sa iasa toate bulele de aer, am completat pana a ramas la nivelul capacului. Dupa operatiunea de mai sus am pus lichid si in vasul de expansiune pana undeva intre min si max, pus capacul, pornit mobra cateva secunde, verificat radiator/ vas de expansiune din nou, completat daca mai e cazul. Dupa toate astea, cand am plecat cu ea, temperatura era perfecta (~30 de grade afara si statea la 65~70 de grade). Asta vreo 2-3 km dupa care s-a umplut vasul de expansiune pana la dop si temperatura a crescut la ~90 de grade in mers si ~100 - 110 grade la stop. Despre consum ce sa zic. Am mers in afara ~300 de Km cu vreo 17 litri (~6 l/100), iar in oras sincer nu m-am uitat pentru ca depinde prea mult de starea mea. Cred ca oscileaza intre 200 si 250 de km cu aceasi cantitate de benzina .. sa zic un 8-8,5 l/100 in oras... P.S. electroventilatorul merge ... porneste pe la 80 de grade.
  5. Salut, Am si eu un Pegaso 3 din '99 si are cativa gremlini. Unul dintre ei e un sunet pe care-l face uneori la pornire. Cand da sa porneasca si nu reuseste, uneori, se aude un trosnet infernal din motor, ca si cum s-ar rupe ceva metalic. Sa fie bendixul de la electromotor care nu se mai retrage? coroana uzata? ... volanta (spuneau unii)? Al 2-lea gremlin ar fi faptul ca-mi impinge lichidul de racire inapoi in vasul de expansiune in cativa km de mers normal dupa care se incinge foarte tare. Are amestec antigel/apa 50/50 schimbat recent . Pompa de apa am verificat-o si pare sa fie ok. Nu e nimic rupt, totul pare sa fie ok, nici macar mizerie nu am gasit in antigelul vechi. Nu scoate fum alb si nu consuma lichid de racire. Sa fie garnitura de chiuloasa? Capacul de la radiator? Am observat ca presiunea se mentine in circuitul de racire pentru ca dupa ce a stat mobra vreo 2 ore am desfacut capacul la radiator si a sarit de la locul lui deci aer nu trage/scapa pe nicaieri (nu are furtune ciupite). Al 3-lea gremlin ar fi ca nu porneste sub nici o forma fara shoc daca nu e motorul incalzit. Carburatia? ... sau e ceva normal? Am vazut ca sunt cam pretentioase rotax-urile 655. Multumesc anticipat, Gabi
×
×
  • Creează nouă...