Sari la conținut

Che

Membru
  • Număr conținut

    48
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Stockholm
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Victory Boardwalk

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki Vulcan 800 Classic
  • Interests
    What can i say......muzica, motor, bere, Vama, mare, munte.....

Che's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Che

    Accident in Covasna

    Prin cum ne vorbesti, noua celor de pe forum, prin cum te exprimi la adresa celui decedat, prin cum te plasezi tu deasupra tuturor ca un atoatestiutor, prin atitudinea fata de o parte din motociclisti, prin lipsa de respect fata de orice altceva decat propria ta parere, prin toate astea tu ne insulti noua inteligenta. Daca nu erai moderator erai de mult interzis pe forum. Daca nu inainte atunci dupa cuvantul "les". Dar, probabil, in vocabularul tau atat de "elevat", cuvantul "les" figureaza in lista de cuvinte pentru lauda.
  2. Che

    Kawasaki Vulcan

    Salut si multumesc de raspuns si mentiuni......daca pana acum eram pe ganduri......acum si mai si ))
  3. Che

    Kawasaki Vulcan

    Salutare tuturor! Am o intrebare generala: face cineva in Ro modificari de swing-arm? Am vazut un VN800 cu fat tire pe spate si ma bate un gand..... Multumecs!
  4. Ai acces la vreo sursa oficiala pacaliciule? Ceva concret de unde sa reiasa ca a avut cu adevarat viteza? Ca nu vad nimic concret. Numai presupuneri si atata tot. Am pierdut vreun post pe undeva unde era prezentata vreo expertiza oficiala? Tu si inca un nene pe aici: insirati afirmatii fara vreun suport concret apoi va asteptati sa primiti argumente de la altii care nu sunt de acord cu voi.
  5. Che

    Accident in Covasna

    Salut tuturor! In primul rand condoleante familiei celui decedat. Celorlalti care au fost raniti, multa sanatate. Am reusit sa ma abtin pana acum de la comentarii si sa aleg numai post-urile cu informatii despre caz, despre cum decurg lucrurile. Dar...nu ma mai pot abtine sa nu-i spun acestui domn Galen ce am pe suflet. Pentru ca nu inteleg cum a ajuns pe forumul asta, si mai ales cum a si devenit moderator... Nu domnule Galen, nu esti nimic din ceea ce sustii ca ai fi. Dumneata intreci orice limita a bunului simt si nu numai. Si te rog, lasa-ma sa si justific ceea ce spun, ca sa nu crezi ca am IQ-ul la nivelul unei alte parti a corpului: - nu esti moderator - dupa cum si tu ai recunoscut; prea tarziu, dar macar acum ai recunoscut. Si nu esti moderator dintr-un motiv foarte simplu: nu stii sa moderezi; nu ai habar de ceea ce inseamna actiunea de a modera. Vrei sa-mi intorci intrebarea la modul "hai invata-ma tu ce inseamna?". Nu pot sa te ajut. N-am fost si nici nu am pretins vreodata ca pot fi moderator. Stiu doar ce nu inseamna. Iar in ceea ce nu inseamna a fi moderator te regasesti tu. Perfect chiar. Singura conjunctura in care tu esti moderator este, din pacate, pe acest forum. Dar faptul ca ti s-a dat acest titlu nu te si face ceea ce titlul descrie. -nu esti motociclist - la fel cum "moderator" scris sub numele tau pe forumul asta nu te face de fapt moderator, faptul ca ai permis de motor si motor/motoare, nu te face motociclist. Esti un nene pe motocicleta. Atat. Poate ai fost candva motociclist. Dar in ochii mei si ai altora, sunt sigur, ai pierdut titlul asta cand ai numit "les" trupul neinsufletit al unui frate motociclist. Apoi ai vrut sa te asiguri probabil ca nu vei mai putea fi niciodata numit motociclist cand ai incercat sa-i faci pe toti sa creada ca tot el a fost si vinovatul pentru accident. Si ai tot continuat. Retine: un nene pe motocicleta, nimic mai mult. -nu esti nici batran - dar asta numai din punctul meu de vedere personal. Un batran in ochii mei este un om trecut prin viata, incercat de bune si de rele din care a si tras invataturile ce erau de tras; este un om pe care nu varsta il face batran, ci felul in care priveste acum viata, dupa ce chiar a trecut prin ea. Este omul al carui sfat chiar il ascult, pentru ca simt ca mi-l da pentru binele meu, si pentru ca imi da increderea ca este un sfat bun. Te regasesti in toate astea? Ca eu nu. Esti un om cu multi ani. Si iti doresc si la mai multi. Pacat insa ca din anii care au trecut nu ai ramas cu mare lucru. Felul in care vezi lucrurile si in care le gandesti ma face sa ma gandesc la cei ce-l plang pe Ceausescu. Probabil imi vei sterge comentariul. Sau chiar si contul. E in puterea ta, dar nu ai si dreptul sa o faci. Inteleg, adevarul chiar deranjeaza. Dar si eu am dreptul la o opinie, fie ea si despre tine. Iti dau un sfat: ia o pauza - de la tot...de la munca, de la prieteni, familie, chiar si de la tine. Opreste-te putin in loc si analizeaza-te. Si vezi daca-ti place ceea ce vezi. Daca da, esti pe drumul cel bun. Daca nu insa, indreapta tot ce e stramb, pentru ca se va stramba si mai tare, iar timpul singur nu le rezolva pe toate. Dar nu uita un lucru: cand te analizezi, fii sincer! Nu cu cei din jur, cu tine insuti. Ai sa-mi spui probabil ca sunt prea tanar sa-ti dau eu sfaturi. Ma-ndoiesc. Dar ca sa stai linistit si cu mandria nepatata, sfatul asta l-am primit si eu acum ceva ani de la un batran. Numai bine tuturor si mult succes cu organizarea lucrurilor pentru marsul la Sanzieni!
  6. Che

    Kawasaki Vulcan

    Sa ma laud si eu zic, dupa ce am schimbat una alta la Vulcanul meu peste iarna. Tare-s mandru de cum arata acum si tare-mi mai place
  7. Che

    Kawasaki Vulcan

    Merci de raspuns! Intre timp am ajuns la un mecanic cu ea. A zis ca de carburatoare nu poate fi vorba, benzina ajunge in cilindri, nu asta ar trebui sa fie problema. Dupa ce a scos bujiile si a ascultat-o, omul a facut urmatorul test: cu motorul pornit la relanti, a astupat una din tobe, apoi cealalta, dupa care m-a pus sa fac acelasi lucru: daca astup toba din cilindrul spate, celalalt cilindru merge normal, nu se opreste; in schimb, daca astup toba din cilindrul fata, cel pe spate merge neregulat si dupa scurt timp se si opreste. Mai mult, mi-a aratat cum toba din cilindru fata doar scuipa gaz, pe cand cealalta, scuipa si trage in acelasi timp. Asa ca problema mea se pare ca este in cilindrul spate. Omul mi-a explicat despre ce este vorba acolo, o supapa care nu mai inchide bine.....mai mult nu pot reproduce, nu ma pricep atat de bine Cert este ca are logica si din cate am inteles nu e ceva care sa-mi taie din scurt sezonul ci poate astepta pana in iarna. Mai mult, din cate am inteles, nu e nici foarte greu de reparat, partea mai dificila fiind demontarea motorului de pe cadru. Am postat treaba asta din 3 motive: 1. Poate ajuta pe altii.....testul cu astupatul tobelor mi s-a parut inedit, sau poate asa pare doar pentru necunoscatori ca mine 2. Vreau sa intreb daca a mai avut cineva problema asta, si cat de greu este de dat jos motorul de pe cadru? 3. Are cineva alta interpretare pentru problema descrisa mai sus? Din nou, multumesc anticipat!
  8. Che

    Kawasaki Vulcan

    Salut! Am o problema cu Vulcanul si nu prea stiu de unde s-o apuc. Dupa iernat, la prima pornire, a plecat doar cilindrul fata. Dupa ce am turat-o putin, a inceput si cilindrul spate. Acum, la relanti se aude frumos motorul, totul ok. Dar in turatii mai mari, pe loc sau in mers, se aude mai mult un singur cilindru - presupun ca cel pe fata (imi dau seama dupa zgomotul tobelor). Uneori cand se intampla treaba asta miroase parca si a benzina, dar parca nu mereu. Am scos bujiile, le-am curatat, ars, pus la loc. Cea pe spate era neagra si uda de benzina. Dupa treaba asta, aceeasi problema. Asa ca am inlocuit bujiile cu unele noi, NGK CR8E, exact ce a avut si inainte. Dar.....la fel. Ceva idei? De la ce ar putea fi? Poate sa fie din carburator? Multumesc anticipat pentru orice raspuns!
  9. Che

    Kawasaki Vulcan

    Merci pentru raspuns. Eram destul de convins ca atunci cand iau contactul tot curentul se intrerupe in instalatie. Probabil te referi la faptul ca luminile se aprind cand pun contact si deja iau din puterea necesara bateriei pentru a putea porni motorul? Ideea este urmatoarea: vreau sa inlocuiesc "housing"-urile pentru comenzile de ghidon; acum arata in ultimul hal. Am gasit unele noi, frumoase, cromate, dar le lipseste locatia pentru respectivul buton - cel pentru lumini, pe partea dreapta. Din cauza asta ma gandeam sa il anulez. Eu las oricum mereu butonul ala pe pozitii, uneori pe faza scurta (daca nu il las asa nu pot folosi o functie a alarmei.....poveste mai lunga (: ). Daca anulez deci butonul ala cu totul, va trebui sa fac in asa fel incat faza scurta sa fie mereu pornita....m-am inmuiat acum O siguranta mai mare pe pozitie: te referi la cea din cutia de sigurante? (daca este vreuna acolo special pentru pozitii). Si daca da, de cat ar fi bine sa fie?
  10. Che

    Kawasaki Vulcan

    Salutare tuturor! Am cateva intrebari ce tin de partea electrica la un VN800 Classic din '97. Sper ca este ceva nou si nu s-a mai discutat. Despre ce este vorba mai intai: vreau sa-i fac o modificare astfel incat luminile (farul si stopul) sa se aprinda automat pe faza scurta (lumini de intalnire) atunci cand pun contact; practic sa renunt la butonul din dreapta ghidonului, cel cu 3 pozitii (oprit, pozitii, faza scurta). Acum intrebarile: se poate face acest lucru? Daca da, stie cineva si cum si ma poate ghida putin? Multumesc anticipat!
  11. Che

    Kawasaki Vulcan

    Salutare si sarbatori fericite frati vulcanisti! Ma poate cineva sfatui / indrepta spre un atelier de vopsitorie / vopsitor in Constanta? Ma intereseaza sa vopsesc vulcanul si nu stiu incotro sa ma indrept. Cineva de incredere, care cunoaste meserie si la un pret corect? Multumesc anticipat!
  12. Che

    SUEDIA

    So....cine e prin Stockholm si e si motociclist? Acum mi-am adus aminte de forumul asta dupa ceva vreme
  13. Che

    Kawasaki Vulcan

    Salut din nou! Multumesc mult de sfaturi! Probabil ma voi apuca de cumparat direct, ma gandesc ca nu strica schimbate la ceva vreme. Merci din nou!
  14. Che

    Kawasaki Vulcan

    Am aerisit si asa, da. Dar cel mai bine tine cand aerisesc pe jos, adica imping lichidul in sus. Multumesc de ajutor. Sper sa fie furtunul. Pompa cred ca e mai scumpa....
  15. Che

    Kawasaki Vulcan

    Ba am clapeta, aia de care trag sa franez fata, la ea ma refer cand zic "clapeta" Iar reglaj tot stau si ma gandesc si chiar nu este. Am scos si schita franei pe fata la el din manualul de reparatii original, si nu apare Am atasat un screenshot dupa manual (adica am incercat sa atasez, sper sa si mearga).
×
×
  • Creează nouă...