Sari la conținut

Caniggia

Membru
  • Număr conținut

    342
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Despre Caniggia

  • Rang
    Tanara speranta

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.cristianscutariu.ro
  • Yahoo
    degausschris

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti/Berceni
  • Carnet moto din
    2009
  • Motocicleta
    BMW F800GS
  1. Caniggia

    CNMV prima etapa

    Robert Mureșan a vrut să aibă un drept la replică, apropo de interviul acordat de Cazacu. Puteți citi aici sau, dacă nu e voie, iată ideile principale: Eu nu vreau să îl atac în niciun fel pe Cazacu. Scuzele pe care le-a adus el pot fi adevărate sau pot să nu fie. Ideea e că mai avem trei curse şi o să vedem până la urmă cine e mai bun <Echipa de mondiale> a fost compusă dintr-un şofer şi un simplu mecanic. Omul care era cu mine e mecanic, nu inginer, el ştie doar să schimbe anumite piese de pe motocicletă, ştie cum funcţionează, ştie să facă un setaj. Dar nu ştie să interpreteze datele, nu ştie să sesizeze o problemă Despre linia dreaptă. Se poate vedea şi din filmări că este o diferenţă destul de mare între punctele în care frânez eu şi cele în care frânează Cazacu. Eu frânez mult mai târziu După cele spuse de el, motocicleta lui e mai puternică. Şi asta se poate verifica oriunde, cauţi datele modelului BMW S 1000 RR de 2013 şi datele modelului 2015 şi se vede că e o diferenţă enormă între ele. Şi nu doar la cai putere, ci şi ca electronică. El are quick shifter-ul care funcţionează la retrogradarea vitezelor, eu nu am aşa ceva.”
  2. Caniggia

    CNMV prima etapa

    Cătălin Cazacu a vorbit într-un interviu despre ce s-a întâmplat în prima etapă din CNMV. Dacă nu e voie cu linkuri externe, uite care sunt cele mai importante declarații: Lupta cu Robi e tot timpul bine-venită şi mă bucura prezenţa lui. Îmi doream foarte mult victoria, din păcate nu a fost să fie aşa, îl felicit pentru victorie şi pentru parcursul pe care l-a avut În timpul cursei am avut ghinionul de a ieşi în decor în al treilea tur, tur în care eram mai rapid şi, din păcate, am pierdut contactul cu el. Am decis să îmi conserv poziţia pentru că am avut şi nişte probleme la tija schimbătorului, dar per total a fost o experienţă. E un lucru motivant pentru mine că am cu cine să mă lupt. Lumea înţelege în momentul de faţă ce înseamnă un pilot de nivel mondial, ce înseamnă o echipă de nivel mondial şi ce înseamnă o echipă de nivel naţional (n.r. - Cătălin Cazacu se referă la faptul că Robi Mureşan s-a prezentat la Adâncata cu motocicleta şi cu echipa cu care concurează în World Superbike, la clasa Superstock 1000). În motorsport, materialul de concurs face diferenţa. O linie dreaptă e o linie dreaptă pentru toţi, nu contează cât de bun sau de slab eşti. Toţi deschidem la fel de tare acceleraţia, iar ce se întâmplă pe durata liniei nu depinde de noi. Motocicleta mea e mai aproape de stradă decât de curse, lucru pe care sper ca până la următoarea cursă să îl rezolv împreună cu cei de la BMW. Ma bucur că am susţinerea lor şi că investesc pentru a face performanţă. O motocicletă cu adevărat pregatită cred că vom avea abia dupa jumătatea sezonului, atunci când vom pune şi noi piesele racing pe ea. Momentan, ea are doar o tobă de eşapament în plus faţă de varianta stock. Eu fac acest sport de la 7 ani, mi-au trebuit cel puţin 15 ani de răbdare pentru a ieşi în faţă. Acum toţi care vin vor să iasă campioni din prima zi, dacă nu ies se lasă. Aşa că personajele rămân aceleaşi: există Cazacu, există Mureşan, există Pascotă, există Mistode, sunt patru personaje mari şi late! Eu chiar sunt fan Rossi şi îmi doresc să câştige titlul pentru că ştiu cum e să vină un copil să te ”călărească” şi tu să poţi să duci chestia asta râzând. L-am admirat pentru zâmbet pentru că e greu să pici de sus, să găseşti forţa să revii.
  3. Caniggia

    Dezmembrez BMW F650 1994

    Nu vă supărați, mi-aș dori și eu bulanul. Bulanul pe care l-a avut mobra asta în timpul vieții. Faci un preț?
  4. iulie-august 2015 nu exista date fixe de plecare/sosire deocamdata
  5. Ce motor? Cine, eu? Eu o să am un motor adventure-touring, cerință pe care o am și de la cei care sunt interesați pentru asta. Sigur, nu orice motor, ci unul în care să aibă încredere că îi va duce 12.000 de km în condiții de drum prost și foarte prost.
  6. Nu e cazul unei discuții despre bani, așa cum spuneam, e un proiect mai complex și dacă e cineva interesat trebuie să fie interesat de experiență, partea financiară se rezolvă. Singura cerință e să aibă motocicletă, una potrivită pentru așa ceva. La mine nu e cazul de Hornet, Hornetul stă acasă.
  7. O lună. Ca bani, discuția e mai complexă și o port doar dacă e cineva interesat în mod real.
  8. Pentru sine, pentru poveste...
  9. In ”calitate” de individ care a fost de multe ori in Ucraina in ultimul an iti spun ca nu e chiar asa periculos. Evident, daca eviti zona de conflict. Serios, e chiar safe in centru-vest. Am nevoie de insotitor pentru foto-video.
  10. Culmea, însoțitorii sunt cel mai greu de rezolvat aspect al unei astfel de drumeții. Și problema e că sunt esențiali în planul meu. Dar nu disper. Încă
  11. Cunosc perfect tot traseul, cu tot ce poate oferi el în materie de ”vizitabile”. De asta apelez doar la cei care au o pasiune pentru partea aia a lumii, așa plictisitoare cum poate părea la prima vedere.
  12. Lucrez la un proiect si as vrea sa stiu daca e cineva tentat, de principiu măcar. Detaliile pe care le pot oferi sună cam așa: București - Kiev- Moscova - Magadan, adică unul dintre cele mai mișto trasee în spre est. Sunt cam 12.000 de kilometri și e vorba doar despre dus, întoarcerea ar fi cu avionul. Include, desigur, și faimosul Road of Bones. Există printre voi cineva tentat să își petreacă toată vara făcând asta? Cineva care să aibă motorul potrivit, plus niscaiva abilități de foto-video. Dacă aspectul financiar ar fi suportabil, v-ați băga la așa ceva?
  13. Mersi, baieti! O sa-l pun aici si pe ala cu Nicky Hayden, a fost o discutie super interesanta. Sau cel putin asa am vazut-o eu! As trece si pe la baietii din ROSBK, dar de unde sa ii iau?
  14. Aveam mult mai multe intrebari, insa a trebuit sa ma limitez, am avut doar 15 minute cu Marc. Eu mersi. O sa public, probabil spre finalul saptamanii, si un interviu cu Nicky Hayden facut tot la Brno.
  15. In masura in care va intereseaza un interviu pe care l-am facut cu Marc Marquez la cursa de la Brno. http://www.prosport.ro/alte-sporturi/auto-moto/interviu-exclusiv-marc-marquez-noua-senzatie-din-motogp-a-vorbit-pentru-prosport-ma-lupt-cu-eroul-meu-rossi-11271039#comentarii
×