Jump to content

Tigly

Membru
  • Content Count

    147
  • Joined

  • Last visited

About Tigly

  • Rank
    Incepator

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Moscova
  • Carnet moto din
    01
  • Motocicleta
    450/690/950
  • Numar Moto
    B-uri

Recent Profile Visitors

446 profile views
  1. Multumesc moderatorului (?) care a sters ultimele posturi de pe topicul asta. » Post actualizat in 31 Oct 2015 14:54 Chiar nu aveam nevoie de comentarii patriotard-retarde in momentul asta..
  2. Nu stiu cum e in Romanika dar la Moscova e deja vremea de stat la gura sobei, spus povesti si editat video-uri. Asa ca incep cu video-ul ca teaser pentru povestirea care va veni mai incolo. Cand da zapada si ies deja ursii pe strada la Moscova. Ce, nu stiati?! Mongolia 2015 Iar am uitat cum se face "embedding"-ul video-ului in post. Help!
  3. Bravo Sergiu, super tura! Pacat ca nu ne-am vazut la Moscova, dar eu mai stau pe aici si la anu'.. :-)
  4. Referitor la ce merita vazut in Georgia: Regiunea Svaneti (cu Mestia si Ushguli) e super. Se poate face o bucla foarte frumoasa off-road, daca nu vreti sa va intoarceti de la Ushguli tot prin Mestia. De la Kutaisi (pe drumul dinspre mare spre Tbilisi) mai bine mergeti spre Sud (prin Borjomi) pina la granita cu Turcia, vedeti si manastirea Varzia (parca) si ajungeti apoi la Tbilisi facand un mare triunghi. Tbilisi merita 2 zile cel putin! Drumul spre granita cu Rusia e superb, celebra manastire cu muntele Kazbegi pe fundal etc etc Spre Azerbaidjan nu am fost dar aia fiind zona cu viile pr
  5. @ cristache: Merci pentru explicatia mult mai competenta :-) Intradevar, asta e drumul apei spre uleiul din motor. Nu prin admisie si cilindru. Ma gandeam la scosul apei din cilindru cand am raspuns :-) @ adisilindean: Murmansk, super!! Cand vii in August? Pe 2 August ar trebui sa ma intorc din Mongolia. Stickerele tale le-am vazut si la Kyubume si la Bolshoy Never (la intersectia cu Trans-sib-ul, doi ani la rand) :-)
  6. @xt 600: Da, din toate variantele de motoare in jusr de 600 cc, Yamaha Xt 600 z "arata" cel mai "adventure". Cum ziceai, ii trebuie suspensie imbunatatita. Dar ramane problema greutatii, e aproape 170 kg. Ce-i drept ca si KTM-ul meu 690 dupa toate imbunatatirile are vreo 160 kg (gol). @ raul: "Max - bifat highlighturi"? Vezi, de-aia n-am mai povestit ultimele doua zile in Irkutsk :-) @ ERU: am citit aseara ultimele postari despre CCM 450 de pe linkul dat de tine. Daca nu as avea 690-ul atat de "preparat" probabil ca spre CCM m-as indrepta. Mai ales daca are suspensia Tractive (n-a
  7. @rotila: sa inteleg ca te entuziasmeaza partea bahica asociata neaparat cu calatoriile prin rusia? :-) Pai ai dreptate, asta e indispensabila pentru intelesul Rusiei si rusilor :-) @cnairda: da, KTM-ul 690 e clar cea mai buna platforma pentru un motor de "adventure". La ora actuala. Se anunta vesti interesante cu V-twinul mic (700?) de la KTM si noua Africa Twin. Dar pina la urma, greutatea totala a motorului e esentiala pentru asa ture. Si nu cred ca motoare mai mari (V-Twin, 2 linie) vor avea greutatea mai mica decat mono-ul de 690. O alta varianta interesanta e CCM-ul de 450, gata
  8. Ruxi2k: scuze pentru raspunsul tarziu! Cand am trantit motorul, apa a intrat prin filtru de aer in admisie. De-asta se amestecase uleiul cu apa.
  9. Ziua 10 - Luni De la Tynda la Chita sunt 1100 de km din care primii 160 sunt macadam apoi Amurskaya Trassa - asfalt. Nici gand sa-i facem intr-o zi cu motoarele astea asa ca tinta zilei este Bolshoy Never (sau Big Never, cum ii zice MAx de anul trecut) care e punctul unde Lena Highway (venind de la Yakutsk si trecand prin Tynda) se inteapa in Amurskaya Trassa (sau Transsiberianul rutier). Intre timp trebuie insa sa ne schimbam pinioanele, de pe 15 pe 16, in anticiparea celor 2 mii si ceva de kilometrii de asfalt. Il sunam pe Evgeniy, un biker local pe care il intalnisem anul trecut. Evgeny
  10. Ziua 9 - Duminica Ne recuperam motoarele si echipamentul plecam dupa benzina. Primul waypoint de pe GPS, casa unui geolog, esec. Benzina nu e. Al doilea punct, esec. Hmm, nu e de gluma, fara un full de benzina nu avem cum sa facem inca 320 de km pina la Tynda. Pina la urma suntem indrumati spre malul raului unde niste mujici care merg spre casele lor, intr-un sat pe partea cealalta a raului, ne promit sa revina cu 30 de litri de benzina. O salupa ii trece pe malul celalalt si apoi asteptam vreo ora. [/url]">https:// Apare si mujicul cu benzina promisa. Nu e de 92 , e de 80. Si nu
  11. Numarul de la moto? Originalul l-am pierdut pe langa Moscova la una din turele de antrenament de dinainte de BAM. Nu m-am ingrijorat, ca stiam ca am alternativa cu numarul de hartie plasticata. Ce-i drept ca politia nu ma oprise niciodata cu numarul de plastic. A tinut pe BAM, m-am intors la Moscova si cand am vrut sa-mi fac iesirea anuala (nu poti tine un motor cu numere straine mai mult de un an in Rusia, si asta doar dupa extinderea declaratiei vamale de import temporar) granicerii letoni mai sa ma aresteze. Am avut noroc ca dupa ce le-am explicat ca nu vreau sa le vad tara m-au intors i
  12. Ziua 7 - Vineri Dupa kilometri facuti ieri, putini, am ajuns la loc in graficul initial al calatoriei. Deci azi trebuie sa ajungem la Novaya Chara. Fezabil, 180 de km. Dupa riul Kuanda, drumul continua sa arate la fel de parasit. Clar ca portiunea asta nu prezinta interes pentru localnici. Urcam in munti pe aceeai vreme mohorata si ajungem la lacurile Leprindo. Mai intai Leprindo Mic apoi cel Mare. [/url]">https:// [/url]">https:// Cel mic imi aduce aminte de Vidraru (sau alte lacuri romanesti), cu muntii acoperiti de paduri coborand direct in lac. E de un pitoresc salbatic
  13. ERU: rubla o sa mai scada dar cu cat scade cu atat se intarata ursu. Nu ca poate deveni agresiv prin Europa dar din pacate s-at putea sa inaspreasa tratamentul strainilor in Rusia. Adica acces mai greu, mai putina prietenie fata de straini din partea oamenilor de rand care vor suferi "din cauza americanilor si europenilor" (propaganda o sa aiba grija de asta). Asa ca hai mai repede pe aici! Cnairda: privirea indianului ala mustacios e 100% privirea lui Max intrand in club in Irkutsk la sfarsitul turei. La fel si intentiile :-)))
  14. Ziua 6 - Joi Ploua marunt si asta nu ne incanta. Podul peste Vitim e challenging chiar si pe uscat, pe ploaie am citit ca majoritatea il trec pe langa motoare. Vom vedea.. Facem obligatoriile poze langa hidroavionul transformat in monument, simbolul Taksimo-ului. ">https:// Hidroavionul fusese folosit in timpul constructiei BAM-ului, pe vremea aia (anii 80) altfel nu se ajungea aici. Drumul e bunicel, la inceput se vede ca un greider l-a nivelat. Apoi drumul bun vireaza spre o exploatare miniera si noi intram pe adevaratul BAM. Arata ca un drum parasit in padure cu trafic de 10 mas
  15. Ziua 5- Miercuri Ne mancam casha, ne bem ceaiul, impachetam si o stergem. In 3 minute deja ne pierdusem unul de altul pe stradutele satului. Ne ia jumatate de ora sa ne regasim. Tinta de azi nu e chiar bine definita, sunt mai multe sate in urmatorii 400 de km dar nu stim nimic de starea drumului asa ca ne lasam optiunile deschise. Primul sat e Nuovy Uoyan si drumul pina acolo e semi-nisipos dar bun, fara gropi. [/url]">https:// Ma minunez din nou de cat de buna optiune pentru genul asta de calatorii e un KTM 690 Enduro preparat cum trebuie. Cu KTM-ul 950 Adventure as fi mers probab
×
×
  • Create New...