Sari la conținut

geografu

Membru
  • Număr conținut

    28
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    zalau
  • Motocicleta
    Suzuki Bandit 600
  • Numar Moto
    SJ.........

geografu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. Astazi am sincronizat carburatoarele; saptamana trecuta am curatat carburile si reglat nivelul la plutitoare. Plus schimbat o siguranta ca s-a ars pe traseu. Sa tin minte sa imi cumpar rezerve ca nu mai am.
  2. Am terminat de sincronizat carburatoarele, cu un dispozitiv facut de mine, din ala cu sticle, a durat ceva timp, si am dat si o tura, pentru ca eram curios sa vad daca scade din consum, am bagat 40 de km, de data aceasta am bagat peste suta pe unde am prins, pana in 130-140 si am tras de motor, mi-a iesit in conditiile astea fix 5%. Poate daca as schimba si bujiile si filtru de aer ar mai scadea ceva, dar deocamdata las asa. Eh, acuma ma pot da si eu linistit cu motoru, fara sa ma tot gandesc ca tre sa alimentez continuu, nu ca acum 2 saptamani cand am ramas fara benzina dupa 200 de km cu plinu facut.
  3. Tocmai fumul negru m-a facut pe mine sa fac carburatia; niciodata nu imi scosese fum, iar la o depasire, cand s-a chinuit motorul pana a ajuns la ture mai inalte, ma uit in oglinda si am vazut fum, mult, in prima clipa nici nu am crezut ca e de la mine, dar apoi am repetat figura si la fel imi facea si atunci am decis sa surubaresc imediat cum am ajuns acasa.
  4. alinpa, la fel si la mine cand il porneam dupa ce statea mai mult trebuia sa trag de maneta usor sa ii dau gaz, altfel parea sa porneasca un pic mai greu, dar daca te inarmezi cu rabdare (eu am stat o zi jumate cu carburatoarele pe masa, nu m-am grabit deloc, urmaream tutorialele de 2 ori inainte sa desfac vreun surub) sunt sigur ca o sa reusesti sa desfaci si sa reglezi singur si atunci o sa iti faci o parere proprie cam ce ai facut si cum se comporta. Acuma, nu stiu ce motor ai tu, al meu banditu din 96, de 600. Numai bine.
  5. Probleme cu consumul am avut si eu. Banditul meu din 96 consuma cand l-am luat, acu 3 ani, undeva pe la 6% consum mixt. Era ok, si nu prea imi bateam capu, desi tot vedeam pe forum ca altii consuma mai putin. Insa cam de pe la inceputul anului am observat ca a inceput sa consume cam mult, de exemplu drum de zalau-brasov, brasov zalau consum 7,5%. Si m-am gandit ca nu prea e in regula, iar de vreo 2 luni vedeam cum se scurgea benzina foarte repede, gen 8-9 % si totusi credeam ca e din cauza ca mergeam prin oras sau o mai ardeam eu din cand in cand. Insa mi-a pus capac acum 2 saptamani cand am scos benzina din rezervor, masurata, bagat apoi vreo 100 de km, apoi iar masurat. Am ramas gura casca: 10,3 % consum. Si asta in timp ce la turatii de pana in 5000 se ineca pur si simplu, nu puteam sa tin mobra turata constant la 4000 de ex ca simteam ca se ineaca si tot timpu trebuia sa ii dau cate un sprit. La turatii de peste 5000 nu mai aveam probleme dar crestea consumul ca naiba. Si m-am gandit ca o fi de la carburatoare. Asa ca am dat joas carburatoarele (m-am uitat pe net si in manual de intretinere cum se face), nu sunt eu mare mester, dar e destul de simplu, te chinui un pic pana le dai jos. Asa ca le-am curatat, am reglat nivelul la plutitoare la fix, asa cum scrie in carte, am masurat si de 3 sau 4 ori ca sa fie ok( erau total aiurea, bagau benzina la greu in carburi). Le-am pus la loc, am masurat din nou benzina si am dat o tura intre 80-100 km/h si abia am asteptat sa ajung inapoi sa vad consumul. Asa cum era de asteptat consumul a scazut: 5,5 %. Iar de inecat nu se mai ineca, tragea foarte fain in orice turatie. Tocmai m-am intors iar de la o tura de zalau-brasov, brasov-zalau viteza intre 80-100 km/h, in general, cu sprituri mai mari la depasiri sau pe autostrada, consumul intre 5 si 5,5%, chiar un 4,9% pe un sector. Am eu o banuiala ca dupa ce sincronizez carburatoarele, operatie pe care o sa o fac chiar maine, consumul va mai scadea. Sincronizarea o sa o fac cu un aparat din ala homemade cum sunt o gramada pe youtube. La mine de la carburatoare a fost problema consumului prea mare, mai exact plutitoarele nu erau reglate ca lumea. A, si am avut si bafta ca am gasit pe youtube filmulete exact cu tipul de carburatoare pe care le am eu : . Uite, de aia imi iubesc banditu la nebunie, si nu l-as da pe nimic in lume, am inceput sa ma pricep sa il mesteresc, si chiar daca ma bate vantu si ma doare c....u dupa vreo 400 de km de nu mai am stare pe motor, e motor de motor:))))
  6. Gata!!! Am desfacut piulita care tine pinionu. greu, dar am desfacut-o. Fara pistol pneumatic> Cu țeavă de 1 metru jumate pe cheie si am tras pana s-a desfacut. Ce nervi mi-a putu face. Le mulțumesc băieților care m-au ajutat cu sfaturi.
  7. Salutare. Mi-am cumparat si eu kit de lant nou si m-am gandit sa mesteresc pana nu da caldura. M-am lovit de o problema. Nu pot desface surubu ala mare ce tine pinionu. Am incercat in fel si chip. A trecut careva prin asa ceva? doar cu pistol pneumatic nu am incercat pentru ca nu am si prin vecini nu are nimeni. imi puteti spune cei care au trecut prin asa ceva cum au rezolvat? Banditul e de 600 din 96
  8. eu am de la volton de 7 A cred, din aia portocalie, luata de nevoie ca imi murise bateria la un popas dintr-o calatorie mai lunga. o am de 3 ani si merge perfect. n-are nicio hiba. poti lua cu incredere.
  9. Sa vedeti intamplare ciudata. Ma dau astazi cu banditu, vreme faina, merg lejer cu 50 la ora pe drum intins, fara denivelari, singur singurel, privirea in fata, cald, cand simt ceva ca imi da peste mana dreapta. Prima senzatie a fost ca m-a lovit vreo insecta, dar apoi am realizat ca lovitura a fost mai tare decat cum e la tot felu de goange. Arunc o privire rapida peste umaru drept si mi se pare ca vad ceva ca se rostogoleste in urma motocicletei. Trece o jumate de secunda si abia atunci observ ca nu mai am oglinda dreapta . Wtf? Opresc, ma uit in stanga, in dreapta, drumu pustiu, ma scarpin in cap, ma duc cativa metri inapoi, ridic oglinda, nu se sparse, si observ ca s-a rupt de deasupra surubului ala de se prinde de ghidon. Sunt curios daca a mai patit careva la fel.
  10. Hai mai si nu va mai certati. Am intrebat si eu ca prostu cum se desface un filtru de ulei strans prea tare. A fost prima oara cand am schimbat eu uleiul si filtrul la motorul meu. Si cum aseara ma pregateam sa fac operatia habar nu aveam cum sa desfac si eu filtrul. Logic ca mi-au trecut prin cap tot felul de idei, dar am intrebat si eu, ca sa nu imi dau cu pumnii intre picioare dupa aia daca faceam ceva gresit. Si le multumesc celor care mi-au raspuns. Si astazi, cu un prieten am facut schimbul de ulei si ne-am apucat apoi si de schimbat semeringuri si am desfacut telescoapele alea date dracu, logic ca nu toate au mers snur, dar le-am dat de cap si uite ca am facut si operatia asta si telescoapele sunt acum oglinda. Scuzati-ma daca nu sunt prea coerent dar sunt foarte bucuros ca am terminat si am halit rapid niste beri. Numai bine si asfalt uscat.
  11. geografu

    Poze

    M-am cam plictisit azi la muncă, aÂşa că am tot rasfoit forumul să văd cât de urâtă o fi MillionDollarBaby asta de se ceartă oamenii, dar după părerea mea e draguță fata. AÂşa că haideți fetelor Âşi puneți poze, nu de alta, dar nu se Âştie când ne recunoÂştem în trafic Âşi mai stăm la un pahar de vorbă.
  12. Multzam fain, sa vad care varianta merge, daca nu tot la mox raman, ca ala e mai la indemana.
  13. Salutare, banditi! Imi spuneti si mie cu ce sa desfac filtrul de ulei? Ca nu am "special tool".
  14. La Banditul meu tot N tot din 96, am 120/60 si 160/60. Asa scrie in acte, cu varianta de 110/70. In realitate pe spate am 170/60.
  15. Mersi mult, mă uit să văd ce și cum
×
×
  • Creează nouă...