Sari la conținut

XOR

INACTIV
  • Număr conținut

    14
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://www.copiez.ro
  • Yahoo
    adonis_raul

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    toamna 2008
  • Motocicleta
    Generic XOR 50
  • Numar Moto
    galben

Informații profil

  • Motociclete detinute
    bicicleta Generic XOR

XOR's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. XOR

    Service Scutere

    Am lasat de joi scuterul la service si azi cand i-am sunat mi-au spus ca nu au descoperit problema si sa ma adresez unui electrician bun. Ce-mi recomandati sa fac, mai ales ca ar trebui sa fie in garantie mopedul, e cumparat de 2 luni
  2. XOR

    Service Scutere

    Nu era de la releu problema, asa am crezut dar am dat bani pe unul nou degeaba. O sa merg la service
  3. XOR

    Service Scutere

    GATA! Am descoperit problema. Am cautat releul de la lumini si l-am shuntat ca sa vad daca are vreo problema, intr-adevar s-a ars si va trebui sa caut unul bun. Pe la ce magazine sa umblu? Releul arata asa si are pe el scris un cod: QJ 125E-2235 080221. Bine ca nu s-a ars vreun bec Multumiri pentru inspiratie
  4. XOR

    Service Scutere

    Hmm, m-ai pus pe ganduri. Inainte sa se intample asta imi amintesc ca am pornit motorul fara sa fie un fir de masa legat la caroserie si l-am ambalat putin. De obicei eu tin butonul de pozitii si faza scurta on tot timpul si exact astea nu mai merg . Deci, ce anume crezi ca s-a ars? Daca este vorba numai de becuri, le schimb da-le naibii dar m-am uitat la vreo 2 din ele si nu pareau arse filamentele. Releul nu cred ca s-a ars ca am curent in baterie, sau o sa se consume pana la urma? Ce sa fac?
  5. XOR

    Service Scutere

    Salutare la toata lumea! Am un Generic XOR si mi-a aparut o problema la instalatia electrica. Mopedul are 700km, deci nu se pune problema ca a copt instalatia sau mai stiu ce s-a invechit. Semnalizarea merge, la fel si stopul pe frana, claxonul e OK, pornirea din buton functioneaza. Doar pozitiile si farul nu se aprind. Am verificat becurile si sigurantele, mai mult nu stiu unde sa caut. Vreo idee sau trebuie sa ma duc acolo unde urasc cel mai mult...la service? Merci.
  6. XOR

    Xor 50

    eu nu plec din bucuresti am reusit sa scot singur saiba de la variator si am castigat "extraordinara" viteza de 5km/h in plus... din cate am mai citit, XOR nu este limitat din CDI, doar din toba si carburator. bani de toba nu am inca si nu stiu daca o sa gasesc pe cineva sa scoata cartusul din asta originala iar la carburator mai bine nu ma bag. asa ca deocamdata o sa raman cu 50km/h. Are cineva o schema la instalatia electrica de la Generic XOR?
  7. Eu am un Generic XOR, deja am facut 700km si pana sambata eram multumit. Este foarte stabila, are demaraj bun si consuma cam 2,8 - 3,0 l/100km. Sambata m-am apucat eu sa-l delimitez din variator, adica i-am scos saiba aia si dupa ce l-am montat la loc si i-am facut proba, am observat cateva nereguli. Motorul merge mai urat, nu stiu de ce nu am umblat la carburator, iar la semafor cat stau la relanti, are momente cand vrea sa porneasca de pe loc... Ma gandesc poate trebuia sa-i schimb si rolele??? In schimb am castigat 5-6km/h in plus fara saiba. O alta problema a aparul la instalatia electrica, nu mai merg pozitiile si farul, restul semnalizatoare, stop pe frana, claxon si pornire din buton functioneaza. Am verificat becurile, blocul de lumini, sigurantele, toate sunt OK dar tot nu se aprind. In rest sunt multumit de ea, e stabila si cu 2 persoane si trage destul de bine. In plus imi place cum arata
  8. XOR

    Xor 50

    Sunt din Buc, stau pe Drumul Sarii. Daca zici ca poti sa ruinezi ruina, sunt chiar curios cum sa face . Azi am luat si eu numarul galben de la primarie, adica sunt in legalitate.
  9. Am un prieten cu Kymco Agility City tot de 50cc si 4T. Ieri am alimentat cu el la Petrom si eu am pus 95 cum pun intotdeauna, el 99+. I-am zis ca nu e bine dar tot asa ii baga si pana acum nu a avut probleme cu motorul. Deci tot nu am inteles, e buna sau nu cifra octanica mai mare decat ce recomanda producatorul sa pui minim...
  10. XOR

    Xor 50

    Azi am fost la revizia de 500, mi-a schimbat ulei la cutie si gata...50ron. Cu ocazia asta am si intrebat cat ma costa o delimitare si m-a cam speriat cu preturile: - 350-400 ron toba sport - 700 ron kit de 70cc - 300 ron nu stiu ce distributie - xxx ron manopera si uite cum s-a dus juma de scuter )
  11. Am facut consumul de 2 ori sa fiu sigur, imi ia 2.9% in regim forjat. Sa inteleg ca ar trebui sa fiu multumit
  12. Maine o sa vad daca fac aia 100km. Daca nu, o imping
  13. Bun topicul asta ca tot aveam un ghimpe in spate legat de consum. Mi se pare ca al meu consuma peste 4% si e nou nene, are 300km, nedelimitat. Acum nu stiu, poate trebuie sa se rodeze un pic pana intra in normal. Dar ii fac un consum sa vad daca intr-adevar sare de 4 sau mi se pare mie. Ca la un rezervor de 3.8l inseamna sa am o autonomie de scuter electric
  14. XOR

    Xor 50

    Salutare! Saptamana trecuta mi-am luat si eu un XOR 50 si saptamana asta o sa merg la revizia de 500km. Pana acum sunt destul de multumit, demarajul este deosebit, stabil, design frumos. O sa revin cu poze, este alb. Am citit ca se poate delimita fara sa pierd garantia daca ii schimb doar toba cu una sport. Singurul service pe care il stiu este cel de la Razoare. Mai exista si altele in Bucuresti?
×
×
  • Creează nouă...