-
Număr conținut
40 -
Înregistrat
-
Ultima Vizită
Metode de contact
-
Website URL
http://
Profil
-
Sex
Male
-
Locatie
Iasi
-
Carnet moto din
2008
-
Motocicleta
Honda Transalp
-
Numar Moto
IS 90 CLZ
NoMaam's Achievements
Newbie (1/14)
-
"Legenda revine" ahahahahaha. Si a revenit. E prea tare baiatul. Cu respect! Profilul acela de hi5 pare a fi al unui domn, va rog sa nu mai radeti!
-
Da, si asta e numai si numai din cauza incalzirii globale. Numai la ea imi statea gandul la -27 de grade Acum on-topic, am inceput sezonul de sambata trecuta, a fost excelent de iesit, azi ies iar. ;-)
-
Eu as veni din Iasi cu moto, desi e risky... Mai e cineva din Iasi interesat de idee, sa fim mai multi eventual?
-
Putere familiei, ca au nevoie. Despre pusti insa, ce scrie mai sus e justificat...
-
Si cu dovada inlocuitoare te dai cu 200 la ora? Or fi alte restrictii pentru dovezi. Minunat! Bine ca nu a dat peste careva, in rest sanatate si poate ne vine mintea la cap/
-
ON: Sanatate motoristului, si multa putere sa treaca hopul asta. OFF: de cel putin 2 ori am fost "fortat" sa fortez semaforul; cand masina din spate are 60+, si merge fix in fundu tau cand e galben, nu prea se poate opri. Aici probabil intervine chestiunea cu "...daca nu se poate frana in conditii de siguranta" - interpretabila, ambigua si ineficienta, dupa parerea mea
-
Ti-a cam dat cu virgula, mai bine o lasai asa. Motorul a trecut pe rosu....
-
http://www.bzi.ro/VIDEO-accident-pe-buleva...eta-A65950.html Nu am fost acolo, doar ce am vazut acum pe net.
-
Stiu ca pare incredibil, dar de obicei un semafor se face din verde rosu, iar celalalt din rosu verde... Cel putin pe unde merg eu prin iasi, asa se intampla. Scuze de offtopic
-
Daca ma gandesc numai in Iasi la cat de bine sunt "sincronizate" semafoarele, crede-ma ca se poate.... Se schimba instant unul in rosu si celalalt in verde, asta e... LE: A, si galbenul nu il respecta absolut nimeni, ba te si claxoneaza daca opresti cand e verde si clipeste deja galbenul, ca de ce nu nu-i dai bataie.
-
numele mic: daniel motor: honda transalp '93 best regards!
-
Am intrebat la Masrad si se aduc la comanda. Alte optiuni, eventual sa aiba pe stoc undeva, stiti? (Bateria e cu lichid, 12V, 12 Ah) Multumesc.
-
Salve. De cele mai multe ori cand pornesc semnalizarea, ori nu se aude releul ticaind si nu se aprind nici becurile, ori dupa ce dau de mai multe ori de semnalizator, ticaie de cateva ori cu frecventa mai mare decat de obicei, dupa care incepe sa ticaie in ritm normal, si se aprind concomitent ledul din bord de semnalizare, si becurile de semnalizare. Cateodata se intampla, cateodata nu se intampla treaba asta (in sensul ca merge normal: de cum dau de buton, porneste si ticait, si led si becurile). Initial credeam ca e de la baterie, dar n-are cum, din moment ce motorul porneste "la sfert" cum se zice, electromotorul merge ok. Aveti idee ce ar putea fi? Daca e dus releul, unde gasesc unul pt un transalp din '92? Multumesc. LE: Ma intereseaza unde gasesc in Iasi releul respectiv.
-
In MOTO Life nr. 70, pag.10 scrie: "i) Dovada de plata a taxei de inmatriculare (260-520 lei), in functie de capacitatea cilindrica; j) Dovada de plata a contravalorii certificatului de inmatriculare (300 lei);" Ma racisem si deja voiam sa imi vand motorul si sa renunt , ma gandeam ca e o greseala si intr-adevar am vazut aici cifrele 26 si 30, insa atat, fara inca un zero in coada. Asa mai merge.
- 4.683 răspunsuri
-
- scuter
- inregistrare
-
(și 9 alții)
Setat cu taguri:
-
Mestere, cam asta am si facut, insa nu sunt intru totul de acord cu tine. "Manevra pe care o faceam" era doar sa merg inainte, si ca sa fiu sincer eram destul de sigur de finalitatea ei, in sensul ca o sa ajung akasa cu toate in ordine. Deja redusesem undeva intre 30-40 kmh si ala statea pe loc pur si simplu. A plecat cand eram aproape in dreptul lui, la mai putin de "5 m" cum spui tu. Mi s-a parut mai util, mult mai util, sa franez decat sa claxonez cand ala deja iesea in laterala mea. PS: O sa imi exersez frana in caz de urgenta, anyway.