Jump to content

rylalex

Super Membru
  • Content Count

    1,145
  • Joined

  • Last visited

About rylalex

  • Rank
    Don't believe me, just watch

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Navodari
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    YZF R6
  • Numar Moto
    POT

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    First Bike: 49cc, 97cc, 110cc CBR 125R IZH Jupiter 4 350cc YZF 600R, R6 99, R6 03
  1. A încercat cineva sa monteze laterale de 2008+ pe modelul 2006-2007? adica se îmbina corect cu carena fata ? P
  2. Am eu una Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. După remapare au început probleme, Erori legate de fișier corupt in memoria ecu, după care S-a prăjit de tot.
  4. Are cineva un kit pornire de r6 2006-2007? S-a stricat ceva in ecu și nu mai vreau sa aud de resoftari.
  5. Mi-au ramas de la vechea motocicleta un set de carene de pista. 500 lei
  6. Asa cum zice si titlul am nevoie de aceste doua piese. Nu sunt 100% sigur dar cadrul se potrivește si de la modelul 08-16. Raspund mai repede la telefon 0721034734. Multumesc !
  7. Însănătoșire grabnica băiatului! Asemenea evenimente te marchează pe viața.
  8. @tamas Cuzineți in cel mai fericit caz.
  9. e gresit reglajul de aer al carburatoarelor. Trebuie sa fie la 2.5 ture. Probabil acum ai cel putin unul care are peste 3,5 ture » Post actualizat in 07 Aug 2017 19:39 In loc de banda pe ram air, poti sa tragi șocul, e cam aceeași chestie
  10. Semighidoane de r6 99-02 am montat eu pe al meu 03, si se potrivește perfect. Nu am observat nicio diferenta estetica. » Post actualizat in 27 Jul 2017 18:22 @himura Daca esti cine cred eu ca esti si ai verificat pana acum tot ce ti-am spus, nu mai rămâne de facut decat sa verifici jocul la supape. Iti trebuie un set de lere, dai capacul jos si măsori fiecare distanța intre cama si tachet, in poziția "maxim închisă" deci cu vârful camei in sus. Notezi fiecare valoare si confrunți cu manualul.
  11. Stai sa lamurim ceva... Axul (trenul) invarte rulmentul, asta e clar! Tu incerci sa spui ca pinionul de a 6-a torsioneaza axul? Ca si cand axul ar fi flexibil ? Realitatea este cea descrisa de TNG - uzura in pinioane.
  12. pe acelasi tren stau 6 pinioane. De ce ar face galagie doar in treapta 6 ?
  13. rylalex

    Vopsit motor

    Pretul ala include si dificultatea lucrarii nu numai materialele. Gandeste-te ca piesele de motocicleta sunt mici, complexe si migaloase. Cer timp si pricepere atat la pregatire cat si la vopsire. In tot acest timp ar fi putut pregati si vopsi o capota si 2 usi la o masina.
  14. rylalex

    Honda Rebel 125/250cc

    Daca vei simtii lipsa de putere nu-i problema, motoreta are un carburator foarte simplu, in 5 minute scoti cuiul de dozaj din el si muti o siguranta astfel incat sa stea mai ridicat -asta iti va mari debitul. Cu inca un foarte mic si simplu reglaj ajustezi amestecul si gata. » Post actualizat in 21 Jan 2017 14:36 Cam astea sunt consecintele cand faci astfel de modificari dupa ureche fara sa faci un simplu calcul pe hartie, cu raportul initial vs raport dorit. Am auzit baliverne de-alungul timpului cum ca "e simplu dom`le: un dinte pe fata e echivalentul a 3 pe spate" - partial adevarat. Doar in cazul in care ai raport 3:1 (ex 13/39 , 12/36 , 15/45) . E posibil ca acei +2 pe spate ce i-ai pus tu sa influenteze raportul final mai mult decat la alte motociclete. » Post actualizat in 21 Jan 2017 14:41 Consumul e normal sa creasca, dar si sa scada in acelasi timp. De exemplu este normal ca in top speed sa ai consum ridicat, si este normal sa scada in regim touring. Cu alte cuvinte orice motocicleta are o limita de viteza economica care poate creste sau scadea in functie de raportul final despre care vorbim. Producatorul a calculat el ceva... astfel incat motoreta sa mearga ok in orice situatie dar nu exceleaza in niciuna.
×
×
  • Create New...