Jump to content

Andr3y

Membru
  • Content Count

    174
  • Joined

  • Last visited

About Andr3y

  • Rank
    Mr. Nostalgic

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Craiova
  • Motocicleta
    Suzuki GS 500, Honda CR 125R
  • Club
    Enduro Craiova

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Normal, nu ar trebui sa ai probleme cu un 125 2T, sunt motoare mici si puternice. Dar asta doar daca e echipat cu power valve. Daca nu, te inteleg ca nu te ajuta, ca nu poate mai mult. Din experienta cu tot felul de experimente de modificari si montari de piese de pe un motor pe altul, iti spun ca nu merita. Mai bine iei direct alta motocicleta, si asa te alegi cu 2 (daca nu o vinzi pe asta).
  2. 125 2T nu are suficienta putere? Pentru ce iti trebuie mai multa? Ce greutate ai?
  3. In primul rand, ce laptop ai? In al doilea rand: Windows-ul l-ai instalat in mod UEFI sau EFI? Daca ai un laptop nou (2-3 ani), ar trebui sa instalezi in mod UEFI. Am intalnit problema asemanatoare la un laptop, dar era la trackpad: Windows 7 mergea perfect, Windows 8.1 nu mergea, nu recunostea si nici nu arata cursorul. Daca instalezi de pe un stick, cand il faci, foloseste Rufus si la "Partition scheme and target system type" selecteaza "GPT partition scheme for UEFI".
  4. Exact. Iti poti face un profil, si o pagina in acelasi timp. Poti comuta foarte usor de la una la cealalta, fara sa te deloghezi de pe profil si sa te loghezi pe pagina. Poti seta o scurta descriere, care apare mereu in partea stanga a paginii, de fiecare data cand este accesata. Si in pagina de "About" poti descrie mai detaliat respectiva pagina. Cum s-a mai spus, nimeni nu poate comenta direct la acele descrieri. Aici sunt niste exemple, luate-n graba de pe Facebook:
  5. Cred ca "Pin post" poate fi folosit doar in grupuri, si doar de catre administratorul grupului respectiv.
  6. Daca ai 17 ani, de ce nu mai astepti putin sa faci 18, sa dai direct de A2, si sa-ti iei de 250 fara sa te gandesti la astfel de copilarii? Iar ca te-ai gandit la asa ceva, ai gresit-o din start. Echipament te-ai gandit ca trebuie sa-ti cumperi? Uite aici o vorba mare: O gasesti aici: CLICK Ai face bine daca ai citi tot. P.S.: Folositi, mai, oameni buni functia de cautare a acestui forum! E in coltul dreapta-sus. Esti al 999999087987-lea care pune aceeasi intrebare! De cand s-a implementat optiunea cu logarea cu contul de Facebook, zilinic se inregistreaza o multime de noi utilizatori care pun aceeasi intrebare. Si care posteaza o singura data pe forum, apoi dispar.
  7. 1. Ai cautat prin topicurile deja existente si nu ai gasit nici unul care sa te ajute? Sau vrei sa ai unul "bespoke"? 2. Tine minte ca daca e motocicleta de teren, nu inseamna ca e cross! Sunt n categorii de motociclete de teren. Crossurile sunt motociclete pentru curse pe circuite special amenajate, care includ namol, denivelari, rampe pentru sarituri, etc. 3. Inaltimea si greutatea ta? 4. Ce vrei sa faci cu ea? dirt bike = motocicleta de teren =/= cross
  8. Sigur ca e si pentru fete. Dar trebuie sa incepi cu o motocicleta de teren mai linistita, nu pe un cross "pur-sange". Atentie: un cross adevarat, chiar si de 125cmc, in 2 timpi, e foarte puternic (~40 CP la mai putin de 100 Kg = imediat te da peste cap). Si acum sa nu crezi ca e chiar asa usor prin padure sau pe teren. E adevarat ca mecanica unei cazaturi pe teren e diferita de cea de pe strada, dar nu trebuie sa te culci pe-o ureche ca nu ti se poate intampla nimic, chiar pot fi cazaturi mai nasoale pe teren! Iti spun din experienta. Si nu uita de echipamentul de protectie: casca, platosa, genunchere, cotiere, cizme off-road! Eu iti recomand ori un motor de 125 cmc in 4 timpi, ori unul de 125 cmc, in 2 timpi, dar musai fara power valve.
  9. Asta nu stiu sigur. Incearca sa intri pe facebook.com/help si poate ai noroc sa gasesti exact ce-ti trebuie. Si verifica mailul daca nu l-ai verificat.
  10. Nu e problema de sistem de operare/browser/coockies, etc. Cel mai posibil este ca cineva a incercat sa intre in contul tau, si din cauza asta a fost blocat temporar. Dar daca zici ca ai incercat si cu alt cont, poate fi din cauza retelei sau adresei tale IP, poate e trecuta in blacklist pentru anumite motive. Cand ai incercat de pe telefon, ai folosit Wi-Fi sau 3G? Ai verificat mailul aferent contului de Facebook? Later edit: Poate fi si din cauza virusilor de pe Facebook. Virusi care posteaza de pe contul tau, fara ca tu sa vezi asta. Poate cineva ti-a dat report la un astfel de post, si ai contul suspendat.
  11. ncepe prin a curata bine carburatorul. Daca asta nu are niciun rezultat, verifica sa nu ai probleme la aprindere. Daca nu se vede nimic neinregula cu ochiul liber, du-l la un electrician.
  12. Originalitate nu inseamna sa nu faci ce a mai fost facut, ci sa-ti pui amprenta pe ceva existent. Spor la munca!
  13. La scoala nu inveti mare lucru. Pe aia o faci doar ca sa iei permisul. Dupa aceea incepe invatatul propriu-zis. Parerea mea, acu' poate s-au mai schimbat.
  14. Foarte bine spus! @oldschool Acum, ca fapt divers, fiecare stil de motocicleta custom are ceva caracteristic, iar unele motociclete (de fabrica, care urmeaza sa fie modificate) nu sunt compatibile cu acele caracteristici. Ca si in acest caz, oricat ai incerca, nu o sa iasa ceva 100% cafe, cel mai mare impediment fiind cadrul. Dar asta nu trebuie sa te opreasca, poti foarte usor sa faci o motocicleta custom iesita din comun, cum a spus si Roni. Spor la lucru!
  15. Sigur garnitura este fisurata/rupta. Schimb-o si o sa fie OK.
×
×
  • Create New...