eu zic ca ai cam aruncat banii pe fereastra la alegerea cauciucului de 110,dar daca ai multi nu e problema tongue.gif 100 sau 110 tot acolo e,diferenta e mica.Ai dreptate cand spui ca daca bagi de 130 in curbe daca te dai tare o sa faca voblaj,am simtit-o pe pielea mea,era sa o trantesc o data.Dar daca vrei sa te dai tare pe curbe ia-ti motor de 600 cu roata de 180 si mergi ca Rossi pe curbe tongue.gif stai linistit ca si cu cel de 100 sau 110 tot face voblaj pe curbe deoarece nu poti intarii suspensiile sad.gif sad.gif sad.gif daca se puteau intari pe fata si pe spate era alta treaba.Pune poze sa vedem cu arata cauciucul
cine duce pana in margine cauciucul de 100 la cbr e om mare,atunci stie motociclist calumea tongue.gif
Cand mai vii in mures da-mi un telefon si te las sa te dai cu cbr'ul meu care are pe spate roata de 130,iar atunci o sa vezi diferenta smile.gif eu m-am dat saptamana trecuta cu cbr'ul prietenului meu din 07 (deci ca al tau) si are roata de 100,asa merge parca zboara biggrin.gif ia foarte usor curbele,se simpte mult biggrin.gif Te astept in Mures beer.gif
SALUTARE SI EU AM UN CBR DE 125 DIN 2007 SI CITEAM DIN CURIOZITATE CE ERA SCRIS MAI SUS DE CAUCIUC DE 100 K NUL POTZI INCLINA LA MAXIM PICIULE EU PE AL MEU IL INCLIN NU STHIU CUM DAR A MEU E INCLINAT LA MAXIM