Jump to content

nicksididi

Membru
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

About nicksididi

  • Rank
    Incepator

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Iasi
  • Carnet moto din
    1995
  • Motocicleta
    FJR 1300
  • Numar Moto
    preferential

Profile Fields

  • Motociclete detinute
    Yamaha Dragstar 650 custom

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Da, vânzătorul este serios. Încă o recomandare și de la mine. Investițiile în motor sunt reale!
  2. In primul rand filmarea nu este a celui care vinde FJR-ul ci este a mea, cu un FJR albastru! Se iarta eroarea.
  3. Corect, sau ai putea sa faci chiar tu schimbul de ulei si al filtrului de aer....restul necesita ceva cunostinte de mecanica si neaparat sa-ti dai jos de pe net un manual de service. Spun asta pentru ca din punctul meu de vedere trebuie sa strangi fiecare surub la specificatiile exacte si e mai simplu la service cand il ai pe telefon. Asfalt uscat!!!
  4. Posesori de FJR, sezonul a inceput de mult si voi nu va laudati cu nimic? Am sa incerc sa revergorez un pic topicul..... Tocmai i-am pus incaltari noi, Metzeler Roadtec 01. Nu pot sa spun decat WAW!!! Au inlocuit PR4 GT-urile care s-au comportat exact pentru ce au fost facute si atat. Insa daca vreti un pic de sportivitate si fixare exacta pe trasa incercati Metzeler, fie ele Z8 sau 01. Well, asfalt uscat tuturor si sa ne vedem sanatosi la.....Seawolf Mamaia!!!
  5. Se poate lungi fara probleme, noi am adaugat valea Bistritei, pasul Mestecanis, si Vatra Dornei. Au fost, in total cam 500 Km si, avand in vedere ca am plecat pe la 13.00 din Iasi ne-am limitat la atat. » Post actualizat in 06 Apr 2017 19:12 De ce sa fie vis? Poti sa realizezi tura, chiar daca esti din Bucuresti. Iti rezervi un weekend si gata! Poate anul asta ne intalnim pe Tihuta!
  6. Asa cum spune si titlul, temerarii locotenent comandor Nick si maistrul de zbor George s-au incumetat duminica 3 aprilie 2017 sa urce pe culmile TransRaraului. Da, am gasit zapada si da, am gasit un drum acoperit de pietris. Insa privelistea oferita de muntii Bucovinei intrec orice cuvinte. Va las in continuare sa savurati, cat se poate din cateva poze, frumusetea acelor locuri. P.S. Exclus celor cu experienta minima! A nu se aventura, deoarece conditiile de drum nu sunt tocmai prielnice.Va rog sa asteptati pana se curata drumul.
  7. Salutare! Nu pot decat sa observ cu bucurie ca grupul detinatorilor de FJR se mareste din ce in ce mai mult. Ca sa-ti raspund Crivascu, generatia 2005 nu a avut mansoane incalzite din fabrica (cele originale au un comunator pe carena din stanga, sub ghidon si seamana cu un buton de aragaz). Cel mai probabil ale tale sunt puse de fostul proprietar dar din ce ai explicat nu-mi pot da seama ce marca sunt si cum functioneaza. Poate daca ai pune o poza, te-am putea ajuta mai mult. Despre codita din spate, cea originala este cam scumpa, inclusiv pe ebay si nu poti atasa pe ea placi pentru topcase (nu vorbim de placa oem ca la cat costa nu o luam in calcul) decat daca o modifici (a se citi o gauresti). Eu am una de rezerva pentru modelul 2005 dar este culoarea albastra, am avut noroc si am castigat-o la o licitatie pe ebay. Daca te intereseaza da-mi un PM. In rest, asfalt uscat, multi km fara incidente si sa te bucuri din plin de ea. P.S. Ca sa astepti sezonul mai aprig:
  8. Ma bucur ca-ti place! Da, camera e montata pe un gimbal Feyiu. Poti cumva sa-mi trimiti fragmentele filmarii in care apar si eu? Iti trimit PM.
  9. Da, eram cu pasagera, FJR-ul albastru cu steguletul tricolor la top-case. » Post actualizat in 15 Oct 2016 18:58 Stiu ca e topic tau, dar nu mai deschid altul, te rog sa-mi permiti sa pun si eu un filmulet cu urcarea spre Lepsa. E o filmare dintr-o alta perspectiva, sper sa-ti placa. Daca e vreo problema zi-mi te rog si il sterg
  10. Salut thesaw! Te-am vazut pe serpentinele de pe Lepsa in dimineata aia de duminica! Mergeai bine! De ce ai scos partile cand te-am depasit? Chiar eram curios sa ma vad si eu in filmulet! Apar la un moment dat la minutul 26.21. dar prea rapid.... Radu H., data viitoare o sa fie mai cu noroc, este un traseu dificil nu mediu, cu serpentine inselatoare. » Post actualizat in 14 Oct 2016 16:36 Raule, tu nu ai vrut sa mergi! Apaream amandoi in filmulet!))
  11. Generatia I, 2005 ABS, 5,4 mers 100-140 solo, aprox. 6 intre140-160, sare de 6 peste 160, pe serpentine tras tare cu tobele pe asfalt ajunge si la 11» Post actualizat in 09 Sep 2016 07:36 Apropo, cocoon, abia mi-am achizitionat un kit de inaltare cu 3 cm ca mai am un pic si gauresc tobele . Cu kitul tau s-a modificat ciclistica motocicletei? Daca da, in bine sau rau? » Post actualizat in 09 Sep 2016 07:57 O imagine din vara asta, Coasta Dalmata, Croatia!
  12. Frumos traseul! Multumim pentru film, marcat traseul pentru o viitoare tura.
  13. A trecut tatal meu duminica pe traseul asta, este finalizat, superb, perfect pentru un weekend de scarite pe asfalt!
  14. De agatat nu am agatat pentru ca motocicleta este grea. Am patit amandoi insa sa se smulga pintenii din scarita, probabil agatati de asfalt. Referitor la vocea pe care o aude George in casca, e vocea mea transmisa prin intercom. Ne-am obisnuit sa comunicam tot timpul, mai ales cel din fata sa transmita eventualele probleme de trafic sau asfalt. Am simtit nevoia sa completez pentru ca poate intelege lumea altceva...George e normal, nu sufera de paranoia.
×
×
  • Create New...