Jump to content

thesaw

Membru
  • Content Count

    264
  • Joined

  • Last visited

About thesaw

  • Rank
    Troublemaker

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Slobozia
  • Motocicleta
    ‘18 GSX-S 750
  • Numar Moto
    6/49

Recent Profile Visitors

903 profile views
  1. Ati vazut "frumusetea" rara de RS-GP Aprilia? https://www.crash.net/motogp/news/971609/1/first-look-aprilia-presents-2021-motogp-machine-savadori-alongside-espargaro Zici ca au uitat-o la soare prea mult...
  2. Am eu QV-PRO pe naked. E model touring, deci merge si in pozitia verticala pe care o ai pe naked. E silentioasa in limite rezonabile, se ventileaza bine dar este mai grea decat alte casti echivalente de la alti furnizori. Viziera proshade e foarte utila, mai ales pe drumuri de munte cand alterneza frecvent zonele cu lumina puternica si cele cu umbra. Eu am luat-o pentru ca era la super-pret pe helmetcity uk (400 Eur) si pentru ca toti reviewerii ridica in slavi calitatea interioarelor castilor Arai si siguranta in caz de buba.
  3. Operatie de 8 ore, asta spune ceva despre complexitatea problemei.
  4. La mine a durat 4 luni cererea de refund la KLM, din iunie de cand am facut cererea pana in octombrie cand am vazut banii in cont. Am stat cu ceva emotii pentru ca erau 3 bilete dus-intors SUA, o suma considerabila.
  5. Uite cum un gest tampit din Iulie cand s-a intors dupa 5 zile pe circuit poate sa ii puna cariera in pericol... Eu cred ca are puterea sa isi revina la o forma competitiva, dar sa stai un an jumate pe bara e cam nasol.
  6. Nu exista system full (fara catalizator) care sa fie omologat. Omologate sunt doar slip-on (doar finala) cu dbkiller la locul lui.
  7. Adio cariera lui Ianonica https://www.motogp.com/en/news/2020/11/10/andrea-iannone-receives-four-year-ban-after-losing-appeal/355764
  8. Merge fara probleme. E acelasi motor de pe Ninja 650 si Versys 650.
  9. La MotoGP TC-ul e mult mai sofisticat decat pe strada. Practic tot timpul exista o delta de minim 15% intre viteza de rotatie fata si spate, asa functioneaza Michelinul bine. Ignition cut nu se intampla niciodata, ECU-ul unic Marelli intra in diferite mape in functie de spin, daca spin-ul se mentine, daca scade etc. la care se adauga sectiunea de circuit, unghiul de aplecare si alti n parametri. Oricum si din mana tot acelasi lucru faci, reduci gazul(puterea) pentru ca altfel pierzi timp daca ai spin accentuat. Numai ca omul face corectii grosiere, ECU-ul de MGP are o precizie inco
  10. Eu tot nu pot sa imi dau seama cum plm sa incerci sa pleci pe ploaie fara launch control in anul domnului 2020, ca ai incercat tu de 2 ori in warmup si parca a fost bine. A plecat pe 5 si era pe 15 dupa 2 viraje...
  11. Merita, nu merita, campionatul il decid punctele, nu impresia artistica. Si Quarta a mers pilaf in afara de cele 3 victorii, a adunat 40 puncte in 6 curse. Din punctul asta de vedere singurul care a mers constant a fost Mir si are sanse mari la victorie si in cele 2 etape din Valencia cel putin. Cu siguranta se va decide la Portimao campionatul.
  12. La Jerez e circuit virajat si se pare ca acolo merge foarte bine guma spate noua. Pe franari le-a dat multora ideile peste cap noua carcasa si structura.
  13. Ce folos ca a ramas pe 2 roti daca nu a putut opri fara sa intre in baliza in conditii de vizibilitate maxima (minim 200m) si asfalt proaspat? Oricum primul motociclist a avut noroc ca a plecat cu putin inainte sa ajunga p*lica franarul la fata locului. Nici urma de condus preventiv, sa nu mai zic skill. A fost doar bulan.
×
×
  • Create New...