Sari la conținut

thesaw

Membru
  • Număr conținut

    294
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Numar Moto
    6/49

Vizitatori Recenți Profil

1.529 citiri profil

thesaw's Achievements

  1. Centralele electrice au randament mult mult mai mic decat o pompa de caldura, vorbim de diferente de consum anual de 1:3 de energie electrica pentru aceeasi energie termica produsa.
  2. Ma scuzi maestre
  3. Zise rebelul din el cu 1.4 GPL...
  4. Eu unul nu imi aduc aminte sezonul trecut vreun circuit in care sa se fi pus problema degradarii accentuate a gumelor dupa un anumit numar de ture. Scaderile sunt de obicei sub 0.5s pe tur. Martin a avut fastest lap in penultimul tur in Qatar cursa trecuta, in conditiile in care comparativ cu toamna trecuta, pe lungimea scurtata de 21 tururi cursa a fost mai rapida cu 15 secunde.
  5. Nu cred ca ai inteles la ce ma refeream. Tocmai ca datorita progresului mare din punct de vedere tehnic al motociletei un cauciuc este mult mai greu de proiectat in momentul asta decat acum 7 ani. Nu am spus ca diferenta de ritm e data de cauciucuri, cu toate ca si ele au un rol mare.
  6. Nu avem din pacate de unde sa stim daca BT sau Pirelli s-ar descurca mai bine la cerintele de azi. Uita-te la prima cursa de Moto2 cu noile Pirelli, toti cei cu medium au tocat gumele in primele 10 tururi, cei cu soft au dus cursa pana la final. Normal, anduranta trebuia sa fie taman invers. Fata de epoca Bridgesone timpul de quali a scazut cu 2 secunde pe unele circuite si timpul pe race distance cu peste 1 minut.
  7. Carosabilul ud mareste rezistenta la inaintare a oricarui vehicul care interactioneaza cu suprafata prin cauciucuri (bicicleta, moto sau auto).
  8. Mie mi s-a parut ca inainte de primul start nu a reusit sa cupleze holeshot device, furca a coborat doar cand au apasat pe ea tehnicienii.
  9. Din experienta mea cu M9RR nu am fost prea impresionat la viteze mai maricele pe curbe, nu mi-au dat niciodata senzatia de stabilitate. Pe mobra actuala am avut Bridgestone S21 si dupa ce s-au tocit S22. S22 mi-au placut cel mai mult dintre toate cauciucurile avute pana acum, au aderenta decenta la rece si excelenta la cald pe curbe. De curand au aparut si S23.
  10. S-au scumpit grav cubanezele, eu sunt fan vitole mai mici corona, petit corona, short robusto. Cutia asta am luat-o in 2021 cu 700 lei de la acelasi magazin, aproape s-a dublat pretul: https://www.el-unico.ro/trabucuri-h-upmann-half-corona-25 Eu sunt fan H. Upmann si Hoyo de Monterey de la cubanezi, nu se mai gasesc aproape deloc formatele pe care le mai pufaiam. Trabucurile din Nicaragua si R. Dominicana s-au scumpit si ele dar nu in halul asta, mai am de obicei prin humidor Davidoff Entreacto si No. 2.
  11. Poate la Dacie sau vreun Opel Kadett din anii '70 da, mai ai o sansa. La orice masina dupa '90 deja ai prea multa electronica la motor sa scapi fara inlocuirea sau macar verificarea instalatiei electrice.
  12. @prafrau Lasa-ne cu studiile tale stiintifice, se stie ca FB Reels si Tiktok sunt singurele surse de informare veridice!!
  13. E diferenta de cateva zeci de lei la un cauciuc intre varianta EV si normala, nu economisesti nici de o friptura in oras la un schimb de 4 cauciucuri. Problema e ca nu se gasesc pe stoc cele EV de obicei. Asta ar fi diferenta pentru Model 3 Perf: Normale: https://www.anvelope.ro/anvelope-vara-bridgestone-potenza-sport-235-35-r20-92-y-xl.htm Ev: https://www.cauciucuridirect.ro/product/Bridgestone/Potenza-Sport/R-439633 @ENEOSAm atasat o poza cu cati kWh a consumat masina pana acum si costurile totale in 20.000 Km. In 100.000Km vor fi peste 10.000 Euro economisiti la consumul de combustibil. Schimb la pneuri varianta electrica pana imi ies pe nas. Viteza medie cu care circul e aceeasi cu care mergeam si cu 335-ul, golful R sau Audi S4. @PzKpfW Masina are aceeasi greutate ca un M3 Touring sau un C63 T-Modell, tot 1.8Tone. E mult marketing in cauciucurile de EV, insistandu-se mult pe rezistenta redusa la rulare (consum mic), materiale reciclate in proportie de 30%, material fonoabsorbant. Am pus mai sus link, ambele cauciucuri au acelasi indice de greutate, ambele sunt extra load. Daca aveam un EQS de 3 tone da, imi faceam probleme de cauciucuri dedicate EV.
  14. Amortizoare nu stiu dar eu personal nu am luat gume de iarna "speciale pentru EV", care doar sunt insonorizate cu burete in interior pentru diminuarea zgomotului de rulare. Daca respecti dimensiunile si indicii de greutate si viteza merg la fel de bine si cauciucuri obisnuite. Pentru mine unul diferenta de zgomot e insesizabila intre Bridgestone obisnuite de iarna si Pirelli pentru EV, peste o anumita viteza sursa principala fiind aerul/vantul nu cauciucurile.
  15. Cel mai apropiat echivalent la Fiesta ca dimensiune/putere ar fi Zoe. Discuri frana: https://www.epiesa.ro/disc-frana-renault-zoe-bfm_-zoe-electric-92-cai/125941/subcat-100032/ Placute: https://www.epiesa.ro/set-placute-frana-renault-zoe-bfm_-zoe-electric-92-cai/125941/subcat-100030/ Comparativ si pentru masina mea, ca tot se spune ca sunt preturile exorbitante la piese Tesla: https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/disc_frana-10132/tesla/model-3/model-3-5yj3/143478-ev-performance-awd https://www.autodoc24.ro/piese-de-schimb/set_placute_frana-10130/tesla/model-3/model-3-5yj3/143478-ev-performance-awd
×
×
  • Creează nouă...