Sari la conținut

Roshu

Membru
  • Număr conținut

    47
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sharp_mess

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti
  • Carnet moto din
    2008
  • Motocicleta
    Kawasaki GPZ 900 R
  • Club
    Nici un club. Ce club ?

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Honda CB 500, Yamaha YZF 1000 Thunderace, Kawasaki GPZ 900 R

Vizitatori Recenți Profil

819 citiri profil

Roshu's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recent Badges

  1. Roshu

    Ij (izh)

    cu riscul de a repeta o intrebare, o pun totusi - unde gasesc becuri de 6 V si caucicucri cu profil drept ? multam cui raspunde
  2. Probabil ca asa va fi. Asa ca daca te calca vreodata vreunul si cumva te mai poti ridica de jos, ia o jamba de la mobra si umple-l de sange ! Si baga-i si mana sub capota, rupe furtunul de alimentare cu benzina, porneste motorul si arunca-ti tigara aprinsa aproape de furtunul rupt. Apoi cheama-ti prietenii sa te ia de-acolo cu tot cu mobra. Daca ei sunt nesimtiti, tu de ce nu ai fi ? Imi pare rau pentru motociclistul decedat
  3. Nu-s motociclist de multa vreme, doar de 3 ani, dar rahaturile de genul asta le vad si le-am vazut si in viata de zi cu zi. D-aia nici nu m-am mai strans la Arc, d-aia s-au dus dracu' niste baruri de motociclisti de prin Bucale, d-aia in ultimul timp nici nu ne mai salutam intre noi si d-aia se inmultesc purtatorii de slapi pe CeBeRe-uri si pe "Nija"(la dracu', Thunderul meu a fost facut "Nija" de zeci de ori, nici nu se oboseau sa citeasca ce scrie pe carena aia rosie cat toate zilele, nu mai zic sa stie vreunul ce e ala diapazon sau alte pretentii). Bineinteles ca actuala, care este patriarhul ninjalailor ii atrage pe inculti pentru ca are vopseaua lucioasa si pare destul de noua, nu ca ar sti ce drac de motor e sau ceva despre istoria lui, ca doar ce poate sa le inspire o patratosenie cu far ca de Dacie in bot ? Nu am cumparat revista respectiva pentru ca era scumpa, nu era o cheltuiala necesara - plus ca aveam net-ul. Ma uitam de curiozitate prin ea cand o prindeam la altii, foarte rar ce-i drept. Prezentau acolo modele pe care probabil mi le-as fi permis in vreo viata viitoare. Personal nu aprob incultura si sugestiile gen puneti tzate si poponeata amestecat cu cebereuri in Libertatea moto - ar cam strica ideea de motociclism din capul meu, atat cat a mai ramas din ea. In schimb mi-ar fi placut sa prezinte mai multe modele de motoare, ceva scurt despre istoricul lor, sa aiba ceva concursuri organizate de firma care producea respectiva revista, ceva evenimente, insa aici sunt de acord cu cititorul de Cancan, nu evenimente elitiste, ca atunci or sa vina ... nu stiu nici eu exact cine, ca baietasii care se dau cu 250 la ora pe Bd. 1 Mai nu sunt interesati de evenimente de genul, iar pe de-alde Nicu Kovacs lookalike ii apreciez insa limitat, nefiind nici chopperist, nici rocker 100% si neavand nici 80 de ani. Ca o concluzie, asa buna sau rea cum o fi fost, imi pare rau ca a disparut, la fel cum imi pare rau cand dispare orice promoveaza motociclismul. In curand motociclismul va deveni ceva la fel de banal cum este sa conduci un Logan, daca nu cumva a devenit deja asa in mare parte. Dar whatever, ce plm stiu io ?...
  4. De doua saptamani incoace am devenit posesorul unui Castravachi GPZ 900 si m-am gandit sa deschid un topic si aici ca am cautat, dar nu am gasit decat topic pentru GPZ 500. Sunt curios daca mai are cineva asa ceva si ce parere are despre el. Momentan, dupa doar 500 km parcursi pe el pot sa spun ca e bun in afara orasului daca bate vantul, ca la 260 kg ale lui nu se clinteste de pe drum, protejeaza bine pilotul impotriva curentului, mai ales capul care nu mai e impins in toate directiile, se incinge ca o soba in miez de iarna, are un sistem de semnalizare haios (model 1999 - s-a exportat doar in Japonia si Australia, in Europa nu s-au mai exportat din 1994), daca tragi de el dovedeste ceva capacitati sportive (incepand cu 7-8000 de ture) si afara de botul patratos, ca arata exact ca ala din 1984 (cred ca e considerat motor clasic si d-aia n-or fi umblat la aspect), mi se pare ok. Pe scurt: 260 kg, 20 l capacitate rezervor, 115 cp, 86 Nm cuplu. Consumul o sa il aflu in curand. Voi ce ziceti ? Curand pun si poze
  5. Eeeh, m-am linistit Cand am deschis topicul eram nervos, da' n-are rost. E ca si cum m-as duce sa deschid topic la conserve sa ii intreb de ce vireaza brusc in fata mea. N-are rost. Plus ca ultimele scutere care le-am vazut zilele astea chiar mergeau cuminti, chiar daca cei de pe ele in continuare nu purtau casti si aveau slapi si pantaloni scurti. Da' nu e treaba mea. Nu-mi plac nici mototciclistii care se ridica pe o roata in oras, mi se pare ca isi risca viata aiurea. Oricum n-o sa schimb eu ceva facand gat p-aici si oricum in timp si soferii si scuteristii si motociclistii isi vor gasi un loc al lor pe drum si se vor civiliza. Asta atunci cand fiecare va circula conform tipului de vehicul condus si se vor institui reguli tacite intre fiecare "tabara".
  6. Ai dreptate, ma las de meserie, ca n-are rost. Nu prea pricep cu ce ii atac daca ii intreb de ce nu vor sa isi apere viata, dar asta e, oi fi eu mai incet la minte. Sper si eu sa apara permisele pentru scutere.
  7. Nu ma insel, in miezul zilei pe Bd. Unirii, pe banda de langa axul drumului nu e nici ulei, nici nisip, asa ca inainte cu incredere. Pana iese scutericiul din coloana de pe banda din mijloc ca i s-a parut lui ca e loc mai mult pe banda mea si da-i tata si franeaza, ca a iesit bataindu-se de-acolo, in loc sa stea drept si linistit ca sa il pot ocoli. Eu pun o intrebare si nu reusesc sa aflu un raspuns direct, se formeaza doua tabere, dar nici una nu imi spune de ce face scutericiul ceea ce face... De ce are el impresia ca e in siguranta mergand in acest fel ? De ce are el impresia ca toti trebuie sa franeze si sa il astepte pentru ca el circula pe mijlocu' drumului si sta prost la capitolul viteza de accelerare ? Aici nu vorbesc de viteza maxima, ci de cea de accelerare si de faptul ca un conducator de autovehicul pe doua roti trebuie sa se asigure - si pentru ca ma poate incurca pe mine, pe care deja m-ati etichetat ca pe un monstru cu multi cp si care uraste scuteristii dar si pentru a-si proteja viata. Am prieteni scuteristi si ei nu fac asa, dar ei sunt vreo doi la numar... Mesaj completat Nu ma duc la drum cu ei ca sunt in stare sa se suie in copaci numai ca sa fie siguri ca io nu pot
  8. Iti urez asfalt uscat si o viata lipsita de accidente Echipamentul nu e ceva de care sa faci misto. Si nici regulile de circulatie. Daca stii ca vehiculul pe care il conduci nu are zvac suficient ca sa scape de un bolid care vine cu viteza, nu te baza pe faptul ca respectivul va avea intotdeauna timp sa franeze. Aici e vorba de a-ti proteja viata. D-asta am si pus intrebarea pe care am pus-o. Ai grija de scuterul tau si mai ales, in orice situatie, ai grija de tine, ca poate cei cu jde cai putere nu vor avea.
  9. Vaaai... Hai sa ne cacam atuuunci, daca postul meu e un flame si daca tu te iei de mine... In primul rand, istetule, "bulangiu" e un adjectiv folosit in acest caz ca nume predicativ, deci in speta vorbim de un substantiv, iar nu de o expresie. In al doilea rand nu mai manca litere... Si sa nu uitam "era-i" e un verb, aici este conjugat la imperfect si se scrie "ERAI". Gata pasul 1 - m-am luat de scrisul tau. Urmeaza pasul 2 - sa ma iau de masinariile pe care le calaresti, daca tu ai binevoit sa spui ca 900-1000 e trecut ca sa impresionez... Aprilia Sportcity 200 (nu Spotcity) este un scuter de aprox. 20 cp, celelalte 2 sunt ATV-uri, iar tu zici ca esti din Bucuresti... Bucurestiul nu are munti si mai rar ai nevoie sa mergi pe drumuri neasfaltate, iar un atv de 50 cu 4 cp, asa cum este respectivul Kymco, asta in caz ca nu cumva ai mancat un zero, ca sa fie de 500, va incurca cu succes traficul si va face un zgomot oribil. NF 250 are aprox. 18 cp si 200 kg... Ma pot gandi ca te-a traznit sa spui ca as fi complexat de la faptul ca vehiculele tale adunat au putere cam cat avea primul meu motor, un CB500 de aprox. 50 cp. Dar nu o sa spun asta ci doar voi crede ca esti ofticat. Pasul 3 - nu pot sa trec cu vederea gandirea de tip cocalarist, si anume - ca vreau sa fiu regele soselelor si ca am nevoie de o tablarie ca sa impresionez o fata. Prietenei mele nici macar nu ii plac motocicletele, a necesitat munca de convingere sa se suie pe ea. Dar daca tu esti de parere ca un motociclist vrea sa fie regele soselelor fiindca in medie are 100 cp (momentan eu am doar 115) si ca atunci cand ma intorc de la munca prin traficul aglomerat de ora 16 am chef sa car gagici si sa le impresionez cu ce motor smecher am cand sunt obosit si plin de draci si vreau doar sa ajung acasa... Paiii... E parerea ta. Plus ca daca tu zici ca un GPZ 900 care este un sport-tourer de oameni batrani cu unele valente sportive, dar cu aspect de anii '80 e asa impresionant pentru pitipoancele care mor dupa R6... Paiii... Iarasi e parerea ta. Nu sar sa te jignesc fara sa te cunosc ca nu are rost, doar ti-am raspuns ca poate acum pricepi despre ce e vorba in topic, care daca ar fi flame tu ai fi crocodil (daca pricepi ambii termeni de forumism inseamna ca te-a subestimat). Mesaj completat Mesaj completat Tu d-aia nu ti-ai luat motor, ca sa nu ai prea multe sute de cmc sub fund si sa nu fi zmeu al soselelor, este ? Sa inteleg ca unii din voi au impresia ca am deschis discutia ca sa arat ca motoarele sunt mai tari ca scuterele sau ca Brusli il bate pe Vandam ? Sunt doua tipuri diferite de vehicule, asemanarile intre ele sunt faptul ca ambele au 2 roti si un ghidon, ambele au motor si ambele circula pe drumurile publice. Aici se opresc asemanarile. Pot sa repet vreo 10 ani ca nu despre asta e vorba ca tot se trezeste vreunul sa spuna ca nu dom'le ca nu se poate, eu am draci ca circula si ei pe drum.
  10. Esti tu asa convins ? E bine incet si enervant, nu ? Apropo, ce scuter asa rapid conduci tu de mergi mai repede ca masinile ? Iti amintesc ca eu am intrebat de mers mai incet ca motocicletele... Dar banuiesc ca tu accelerezi mai repede si decat ele, asa ca n-are rost sa semnalizezi, cel putin nu pana nu te-o lua vreun R1 pe bot si mergi cu pilotul lui la Floreasca sa ii ajute pe doctori sa te ranforseze. Cum dracu' mah semnalizarea e o pierdere de timp si scuteru' merge mai repede decat masinile, in afara de X6 ??
  11. Tu poti depasi ceva mic care danseaza pe drum si nu iti da voie sa vezi pe unde printre masini va alege sa intre sau in ce directie va merge, impiedicandu-te sa alegi directia pe care vei accelera ?
  12. Rog loganistii sa nu mai raspunda. Mesaj completat
  13. Ceea ce spui tu echivaleaza cumva cu raspunsul unui sofer intrebat de ce nu se da la o parte sa lase motocicleta sa treaca. Ar trebui oare sa mergem toti cu 50 km/h ? Problema nu e viteza maxima pe care o pot atinge cele 2 vehicule ci timpul in care accelereaza si tendinta scuteristilor de a nu se asigura, asta ca sa nu zic de cei care nici macar nu isi semnalizeaza intentia de a schimba banda. Nu ma intereseaza sa aflu ce cred oamenii despre scutere, am mers si eu pe scuter dar demult, stiu in mare parte ce avantaje are si ce dezavantaje are. Ma intereseaza sa imi satifsfac o curiozitate, cand vreodata nu ma vor tine franele sa stiu ce cauta omu' cu scuteru' in fata mea, desi putea sa intre foarte usor pe banda de langa bordura. Monsteristule, am A si un motor de 900 cmc, anteriorul era de 1000 cmc, dar asta conteaza mai putin, ilumineaza-ma de ce ti se pare ca sunt pe langa problema, chiar sunt curios ce punct de vedere ai...
×
×
  • Creează nouă...