Sari la conținut

stealthTT

INACTIV
  • Număr conținut

    69
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Metode de contact

  • Website URL
    http://

Profil

  • Sex
    Male
  • Locatie
    Bucuresti-Buzau-Breaza
  • Carnet moto din
    1998
  • Motocicleta
    KTM EXC450 & YAMAHA R1

Informații profil

  • Motociclete detinute
    JAWA 350(ogar), URAL 650, CZ 250 Cross, Yamaha DT, Yamaha XT, Yamaha FZR 1000, Honda CR500 2T.

stealthTT's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. "La multi ani!" cu sanatate si noroc!!!

  2. gata, m-am intors in tara dupa mica excursie (in jur de 3000km) in zonele superpopulate de bmw-uri. personal mi-a placut Ducati Multistrada, din ce in ce mai populare. Din pacate nu am intalnit multi cu R1, cu toate ca drumurile erau de facut si cu "Gladiatorul" si pot spune ca a facut fata cu brio, atat cat pot eu sa merg pe el. Am avut parte de drumuri virajate superbe, curbe in ace de par, linii drepte intre ele si un asfalt pe care cauciucurile 2CT odata incalzite le-au iubit. Le-au iubit atat de tare incat trebuie sa le schimb. venind vb de Michelin, foarte multe motociclete cu 2CT, si italiencele cu Pirelli. Nu am avut dureri dorsale, asa cum pateam cu supermoto, in schimb incheieturile la maini au durut si dor inca un pic, dar a meritat. Locuri vizitate au fost destul de multe, majoritatea in jurul Alpilor: Balaton, Gorna Radgona, Gamlitz SĂźdsteirische Weinstrasse, Faakersee, Misurinasee, Cortina d. Ampezzo-Passo d Falzarego- Arraba – Canazei, Passo d Lavaze, Cavalese, Bozen, SĂślden -Innsbruck-Zillertal-Zellam Ziller –Gerlos-Mittersill, Lienz-GroĂglockner Hochalpenstr.-Zell am See, Lofer-KĂśnigssee-Berchtesgaden-Obersalzberg-Golling-Abtenau-Goisern- Bad Ischl, Linz-Wiena(pe marginea Dunarii), Autostrada , Balaton, Arad si acasa. vreme am prins jumi-juma, ploaie si soare, preponderent soare. am avut si camera de filmat pe moto, dar trebuie sa fac selectie, ca am adunat prea multe filmari. in rest galagie mare cu tobele astea si fara catalizatoare, atat de tare ca imi venea sa arunc casca din cap in tunelurile alea interminabile . cu bagajele am rezolvat-o usor, un rucsac prins cu plasa pe locul din spate, care a stat fix si restul de haine la un coleg binevoitor cu un CB. cand termin de adunat pozele si filmele am sa fac un thread pe tema asta. Ilie
  3. hahahaha, salutare domnu Beck si eu care vroiam sa vin sa ii trezesc pe fostii mei vecini de pe Scheepstimmermanslaan Straat ghei, neghei, e marfa!! 3800 km. KTM-ul nu am ce sa ii fac, si oricum ala vrea destui bani ptr mentenanta in fiecare an, sau poate sunt eu pretentios . ce imi pare rau e ca am renuntat la kit-ul de SM in nici un caz nu m-am gandit sa il bastardizez, mai ales ca vreau sa il tin pe sosea. azi trec pe la voi la atelier. am eu. ma uit astazi sa vad pe unde e si sa fie intact. semnalele incluse in el sau exterioare? de fabrica nu sunt incluse in stop, dupa cum sti. da-mi un pm sa nu uit. hai ca m-am mai documentat, si se pare ca ai dreptate care sunt 2007? cele doua care nu pot sa tina pasul cu tine?
  4. foarte tare. asta cam asa e. e 2007. pe mine nu ma deranjeaza lag-ul, momentan - ma deranjeaza relanti-ul si pornirea la rece cel mai tare.
  5. imobilizer nu am, e model de state, referitor la celelalte pe care le-as pierde nu ma deranjeaza doar ca asa cum ai spus si tu nu are rost sa schimb atat de multe, mai ales ca mai dureaza pana fac astia circuitul de la Snagov pretul e cam maricel ptr un remap, avand in vedere ca un PCV cu Autotune costa mai putin.
  6. tobe, admisie, si fara catalizatoare. am pus doar tobele oem la loc, si merge brici, ptr teste. acum e la fel cu toate cele mai de sus pe ea, si cu relantiul in baia de ulei merci ptr ajutor. nu cred ca mai am timp sa imi comand asa ceva, plec intr-o saptamana. sper sa ma descurc cu cele doua cutiute Ilie
  7. multa sanatate si sper sa nu te plictisesti prea tare in astea doua luni ca eu mai aveam putin si ma suiam pe pereti - sa faci recuperare, neaparat, inainte sa te dai din nou. am sa trec saptamana asta pe la voi, vreau sa vb ca va trebui sa o pun pe dyno dupa ce iau powercomander. ma enerveaza rau relanti-ul asta la rece, cu tobele astea si mai rau e ca cateodata, tot cand e rece, parca merg pe un 2 timpi, on-off cand nu te astepti - accelerez si nu se intampla nimic, dupa care direct rupe - si e distractie daca e ud pe jos . cum ii pun tobele de fabrica, gata, e iar in standard fara surprize. exista variante si fara powercomander?? adica un remap folosind ecu de fabrica? merci, Ilie
  8. ma gandeam sa ii pun genti de la Touratech, ca tot se poarta asta ca sa fiu in spiritul glumelor. m-am uitat si eu la cei mai curajosi cu R1- dar aia chiar mi se pare prostie - sa treci cu el prin rau? cu un enduro fluiera pe acolo si prin multe alte locuri. uite si motocicleta ca nu e bemveu e un R1 din 2007, cu ceva modificari: 2Brothers exhaust, fara cataliz, K&N intake. urmeaza Y-pipe, Powercomander + dyno, un Michelin nou pe spate sau ambele si cam atat. stiu ca R1 nu e facut ptr drumuri lungi, si majoritatea se dau cu GS-uri sau adventure, naked/streetfighter, choper-uri si mai putini cu sbk-uri. ptr carcotasi, un prieten (nu e pe forum) a fost anul asta pana in sudul Spaniei cu un R6 2009 si imi povestea ca se uitau ca la urs cand vedeau numerele de RO, mai ales compatriotii nostrii motociclisti chicoteau pe la spate, deci se poate. singura problema pe care o am cu R1, este ca am fost operat de ligamente la un genunchi acum 6 luni(o trecere nereusita peste un bustean care parea initial banala), iar pozitia piciorului pe R1 imi da ceva batai de cap dupa o perioada mai lunga de stat pe el. revenind la subiect, am pus ochii pe o geanta de pus pe locul din spate foarte mica cu o forma aerodinamica de genul capacelor ptr seaua spate si un rucsac de pus pe rezervor si cred ca ar fi destul. ptr restul hainelor o sa apelez la cutiile camarazilor de drum. in grup suntem cu toate grupele de moto de mai sus, doar eu cu R1 si inca unul cu R6. voi avea numai strictul necesar, fara rochii de seara Merci Sabin ptr sfaturile date. referitor la cauciucuri. acum am Michelin Pilot Power 2CT. ar fi mai bine sa trec pe Michelin Pilot Road 3?
  9. salut tuturor, de curand am intrat in posesia unui R1 din 2007. vreau sa plec intr-o excursie destul de lunga prin Europa, si as vrea sa stiu cum pot cara ceva bagaje pe el? exista varianta cu geanta pe rezervor, dar nu prea ma incanta ideea asta. mentionez ca voi merge singur pe ea, si ma gandeam sa ma folosesc de acest lucru. orice ajutor este binevenit, Ilie
  10. felicitari!! e foarte ok spatiul. unde in Rotterdam? pana la urma cred ca vin sa te vad eu, si asa nu am fost demult in Rotterdam. pat ai? Ilie
  11. va spuneam de kit-ul asta pe care l-am luat spun ca rezolva asta cica, cu o mica bucsa care se ataseaza peste partea metalica a membranei. in state folosesc membrana de Honda- asta daca trebuie sa o schimbi, dar ptr mine bucsa asta face acelasi lucru. am sa va spun rezultat-ul dupa montaj, zilele astea , si sambata pe coclauri. oricum asa cum a spus si Sorin, verfica daca mai ai ceva in pompa de spritz si era sa uit, Merci Serban ptr inaltatoare. abia astept sa vad cum merg cu ele.
  12. ca tot am vazut ca vorbiti de carburatoare, care dintre voi a-ti montat Jet Kit-uri? sau a-ti facut modificari la carburator? eu tocmai mi-am achizitionat cateva mici minuni ptr carburatorul meu batranel deja. saptamana viitoare ii fac o mica baitza, ultrasunete, solutie si astept sa imi soseasca kit-ul. si al doilea lucru: de unde gasesc poc-nituri din alt material decat aluminiu, de preferat INOX-INOX. ma intereseaza sa cumpar doar cateva, nu 5000 de bucati asa cum am gasit. Sper sa reusesc sa o pun la punct cat timp motocicleta e in repaus, sau mai spus eu: am facut o "mica" ruptura musculara (ruptura de cvadriceps - e mai dureroasa decat durerea de dinti) la ultima iesire pe zapada, dar a fost superb .
  13. ai asa ceva la vanzare? daca ai, da si mie un pm cu o poza si pretul. merci Mesaj completat am inteles. ai prins zapada? cu ce cauciucuri te-ai dat. ma uit si vad ca multi merg cu cauciucuri cumparate sau facute cu tinte, sau suruburi dupa caz, si nu stiu ce sa fac. adica am posibilitatea sa iau cauciucuri de "iarna" dar nu stiu daca se merita efortul, demontat-montat, etc...
  14. Botswana am vorbit cu cativa amici, si suntem destui pana acum, sa mergem pe la Calugareni, Giurgiu - Sambata. Avand in vedere ca ninge in continuare, cred ca imi iau si schiurile la mine ptr orice eventualitate. daca te bate vre-un gand spune-mi. referitor la oile noastre. ma cam doare un pic spatele si cred ca am sa incerc de 1.8 cum ai tu, daca nu sunt ok le pot da jos. banuiesc ca ar cam trebui sa dau o tura prin Pipera sa vad ce gasesc. ar trebui sa ma uit dupa un brand anume? dupa prinderea pe jug? merci de sfat. Ilie
×
×
  • Creează nouă...